- 333 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
1 Kasım genel seçimleri
Traji komik bir Aydın "dumuru" var ortada... Mikrofonu kime tutsalar izah edilemeyen bir halk tecellisinin şaşkınlığı iktidarı bile sarmış durumda... Işık yemiş tavşan misali ortada kalakalanların durumu ibret vericidir.
Peki neden bu şaşkınlık? On seçim geçse de bu Aydın bakışı durumu izah edemeyecek... Bir akademisyenin anket şirketlerinin araştırmaları konusundaki bilimsel tutarsızlıklarını, kişiselleştiren "küstüm oynamıyorum" çocuk oyun bozanlığından başka ne olabilir. Peki bu tutarsızlık şimdi mi vardı ? Hayır MHP şiddetle eleştirmesine rağmen ne üniversiteler ne de bilim çevreleri işin namusunun gereğini yerine getirmedi.
Üniversiteler kaynakların yetersizliğinden dem vururken anlı şanlı şirketler bir kereden birşey olmaz demekte. Hele siyasi partiler ne deseler... Mesela MHP biz demiştik dese bir türlü demese bir türlü...
Halk işini yaptı gerisi tavuğa kaldı desek kapatsak mevzuyu ülkeye yazık. Bu ülkenin siyasileri ve aydınları şunu hala beceremediler " Cumhuriyet benim karakterimdir" bir zahmet M. Kemal Atatürk’ün bu sözüne de biraz kafa yorun. Tecelli ettiğinde dumura uğramazsınız...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.