İsteriz ki hep ikna edilelim...!
herşeyimiz güzel aslında..sözlerimiz..laflarımız..ilişkilerimiz..dostluklarımız..arkadaşlıklarımız..düşmanlıklarımız bile...!
her duygumuz güzeldir aslında..rahatsız etse de içimizde kalıyorlar ne de olsa..!
her hissedişimiz de güzeldir..ne de olsa hayatımızın tadı tuzu hislerle sağlanıyor..!
her yaptığımız da yerindedir..çünkü bilerek yapıyoruz..seçerek yapıyoruz..tercih ederek yapıyoruz..!
sonuçlara itirazlarımız hiiç bitmez..bitmiyor da..!
ayrıntılarda hepimiz cesuruz..işimize geldiği gibi savunuruz kendimizi..ya da destekleriz sevdiklerimizi.hatta hak veririz tanımasak ta.yeter ki sohbetimizde anlatılsın..konuşulsun..gündeme düşsün..anında ADALET DAĞITIRIZ herkese..!
ADALET..itirazlarımız içiçedir hayatımızda..!
adalet isteriz..adalet dağıtırız..adaleti böleriz de parça parça kullanır veee kullanıdırırız..
itirazlarımız her zaman hazır zaten..!
olur olmaz şeyler de itiraz ederiz zaman zaman.çünkü İSTERİZ Kİ BİRİLERİ BİZİ İKNA ETSİN...birileri bizi teselli etsin...hava versin..şımartsın hatta..!
isteklerimiz..
itirazlarımız..
şımarmalarımız..
nazlarımız..
vee bahanelerimiz..!
arkadaşlarımız..
dostlarımız..
sevgilerimiz..
nefretlerimiz..kaygılarımız..
hayallerimiz..beklentilerimiz..
vee SIRLARIMIZ..!
hepsiyle güzeliz yeter ki işler yolunda olsun..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.