- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAPİTALİZM'İN GÖRÜNMEYEN REALİTESİ
Gerçekten nasıl bir toplum olmuşuz biz diye haykırası geliyor insanin.Aslında sorun belliydi insanın kendi doğasından uzaklaştırılıp tam tersi olan kendisine uymayan yapay bir yasam biçiminin kendisine empoze edilmesiydi...Bütün sorunların oluşmasının nedeniydi aslında yaşanılan bu sistem.Çünkü bu sistem yapay ve tabiat dışı...Nasıl ki doku uyuşmazlığı olmazsa vücuda nakledilen bir organın vücut da görevini yapamaması gibi.insanoğlunun doğasında böyle bir yasam doğru ilerleyemez. Her zaman sistem tıkanması olacak ve yenilenmesi de çok büyük çevre tahribatıyla gerçekleşecekti..Bu sadece isin makro(büyük) boyutu..Işin Mikro(küçük)boyutuna baktığın da ise ahlak yoksunu kişisel çıkarların hep önde olduğu bir toplum her zaman bu sistemle var oldu ve olmaya da devam edecektir..Toplum geleneklerden örf ve adetlerden uzaklaştırıldı.yaşam dediğin şey dizilerde ki hayatin benzeri oluverdi..Biz yaşamamız gereken asil hayati yaşayamaz duruma getirildik.Bunun nedeni ise bize yukarıdan indirme sembolik medya(dizi ,reklam vb) araçlarıyla yaşamayı öğretmeleri...İster istemez mutluluğu ararken mutsuzluğa düşen bir toplum olup trajikomik bir duruma düşüverdik.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.