...TAM ABARTILI HALLER'imiz...
"..Bazen en büyük şiddettir sarf edilen bir cümle.
Ruhunu döver, çürüğe çıkarır tüm duyguları.."
ne sözler var ki insanı çileden çıkarır..
ne laflar var ki insanı savurdukça dağıtır..
ne tavırlar var ki düzeltmelere engel olur..duvar örer..barajlar yapar ömür boyu..
ne davranışlar var ne döndürür geriye..ne götürür ileriye..!
insan kızmasın..ne dediğini bile bilse de söylemedikçe rahatlayamaz işte..
insan öfkelenmesin bir kere..zıvanadan çıkartılmasın..neler der neler o anlarında..!
sözler uçar gider dedikodu sevenlere hernahi bir şekilde..
laflar koşar gider yavaş yavaş lafları çoğaltacaklara..etrafı daraltacaklara..!
ne kötüdür kavgaları çevreye yaymak..
ne berbattır tartışmaları başkalarının bilmesi..duyması..işitmesi..farketmesi..
ne pistir..ne kirlidir düzeltilemeyecek sözlerle SAMİMİYETLERİN BİTİRİLİŞİ..!
NE HOŞTUR SAMİMİCE arkadaş olmak...dost olmak..can olmak...!
ne hoştur sevmek..sevilmek..beğenmek..beğenilmek..hoşgörmek..hoşgörülmek..
ne keyiflidir değer vermek..değer görmek..kıymetli olarak sevilmek..
ne keyiflidir sohbetler dostlar arasında..
ne zevklidir şakalar arkadaşlar tarafında..!
insan kızmasın..insan sevmesin..!
TAM ABARTILI HALLER böyledir genelde..hatalar yapılır çaktırmadan..bilirek ya da bilmeyerek..kasıtlı ya da özgürce..iyi niyetle ya da farkındalıkla..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.