- 2240 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ULAŞILMAZ SEVDA
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
BÖLÜM 2 (LUNAPARK HEYECANI)
Okulun bahçesinde oyalanan kızlar Rafet bey’in uzaklaştığını görür görmez okuldan çıkıp önceden kararlaştırdıkları parka doğru yol aldılar.Burada Ece’nin kuzeni ve arkadaşlarıyla buluşacaklardı.
Parka yaklaşmışlardı ki Arzu’yu ve iki arkadaşını gördüler.
Ece:
-Selam kuzen ne haber?
Arzu:
-Selam hoş geldiniz siz böyle mi geleceksiniz
Bahar:
-Hoş bulduk tabi ki de böyle gelmeyeceğiz de üstümüzü nerede değiştireceğiz?
Ece kapısı açık bir apartman gösterdi
-Gidip şurada değiştirelim,kız da kapıda beklersiniz.
Bahar:
-Saçmalama ya birileri görürse
Ece:
-Hiçbir şey olmaz ne yani böyle mi gidelim Göksu’ya?
Olur olmaz derken Bahar’ı da olura ikna ettiler.Arzu’nun yanında gelen arkadaşları Şule ile Semiha apartmanın kapısında gözcülük yaparken arzuda aynı görevi içeri de yapıyordu.Bahar ve Ece üstlerini hızlıca değiştirdiler.Böylece beş kız bugün diledikleri gibi özgür olmak için kanat çırpıyorlardı.Otobüsü tercih ediyorlardı.Aslında okulun bu son günlerinde ailelerinin bitmez tükenmez isteklerini ve sınav stresini bir kenara bırakıp kendilerine ait bir günleri olsun istiyorlardı.Kızılay da biraz gezip,bir iki giysi deneyip lunaparkın sınırsız coşkusuna bırakacaklardı kendilerini.
Parka kadar yürümeyi tercih etmişlerdi.Daha doğrusu zorunda kalmışlardı.Parka geldiklerinde yaptıkları ilk şey fotoğraf çekinmek olmuştu.Buna da hemen facebooka koyup yer bildireceklerdi. Yoksa eksikliğini hissederlerdi.
Sonunda gençliğin anlamsız tutkularında sıyrılıp içeriye girmişlerdi.Biraz d havuzun orda fotoğraf çekindikten sonra oyuncakların yanına gitmişlerdi.Ece adrenalin adındaki çılgınlığın başlangıcı olan oyuncağı görünce bağırmaya başladı:
-Hadi adrenaline binelim.Lütfen lütfen..
Kimse bunu yapmak istemiyorlardı.Ece ısrar ediyordu.sonunda baharı ikna edebilmişti.Bahar annesi ve babasıyla birlikte yaptıkları son şeyi hatırlıyordu.Kazadan bir gün önce anne ve babasıyla lunaparka gitmişlerdi.O zaman da Rafet beye bu oyuncağa binmek istediğini söylemişti.sevim hanım ve Rafet bey riskli olduğunu düşünüp bu teklifi reddetmişlerdi.Rafet bet hemen bir hikaye uydurmuştu:
-Birkaç gün önce bu oyuncak kopmuş üzerindeki çocuklar da paramparça olmuşlar.
Sevim hanım:
-Çok yazık. Kim bilir aileleri ne kadar üzülmüşlerdir.
Altı yaşında ki bahar ölümün ne demek olduğun bilmiyordu.Annesine sordu:
-Anne ölünce ne olur?
Bunu henüz sevim hanımda bilmiyordu ama kızına şunları söyledi:
-Yok olursun.
O gün belki hiçbir şey anlamamıştı ama o gün den sonra her gün bu sözlerle canı yanmıştı.Bunları düşünürken hemen gözleri doldu.Bunu gören Şule bahar la dalga geçmeye başlamıştı bile:
-Ağlama bebek sadece bir oyuncak.Merak etme öldürmez.
Şule de o gün babasının anlattığı hikayeyi duysaydı hala böyle mi düşünürdü acaba.
Adrenaline binmek için sekiz kişilik bir grup olmalıydı.Arzu ve Semiha binmek istemiyorlardı.Onları da ikna etmeye çabalıyorlardı ki adrenalinin önünde bekleyen bir grup erkekten bir tanesi yanlarına yaklaşıp:
-Merhaba adrenaline binmek için mi buradasınız?Biz de birilerini arıyorduk.
Bahar:
-Kaç kişisiniz?
-İki.Siz?
-Biz üç kişiyiz.
Orada bekleyenler arasında çift oldukları belli iki genç bu grubun yanına yaklaştılar
-Biz de varız
Böylece yedi kişiyi tamamlamışlardı.arzuyu da ikna edip biletlerini alarak yerlerini aldılar.Oyuncak harekete geçmiş bahar ve ece bağırırken arzunun suratı şekilden şekle giriyordu.Neredeyse kusacaktı.
Gençler bütün öfkelerini bağırıp susturmaya çalışıyorlardı.Bahar ilk kez sesinin bu kadar gür çıktığını fark etmişti.Oyuncak durdu ve biraz sonra ters istikamette çalışmaya devam etti.Tamamen durduğunda ise arzu kusmuştu.Herkes yanından uzaklaşmıştı ki Semiha elindeki suyu ona uzattı.Adrenalinle başlayan arkadaşlık diğer oyuncaklarla devam etmişti.Hayatı boyunca kimseye güvenmeyen bahar bu yersiz arkadaşlığı sorgulamıyordu bile.gerçi kimse öyle yapmıyordu ya.
Çarpışan arabadan sonra eğlenceye doymayan yağız,Yusuf ve Samet crazy dance binmek istiyorlardı. Fakat bunu daha önce test eden kızlar istemediklerini söylediler.Midesi bulanan arzu hiç oralı olmayarak bulduğu boşluğa oturdu.Semiha ile Yusuf,ece ile Samet bineceklerdi yağız da binmek istiyordu o da bahara teklif etti Bahar:
-Biz kızlarla bindik o oyuncağa kafamı çarptım.İstemiyorum.
Yağız:
-Korkma ben seni tutarım diyerek baharın hayır seslerini duymadı ve iki bilet aldı
Yağız:
-Hadi ama bahar boşa mı gitsinler.
Bahar’da ikna olmuştu.Yağız dediği gibi tur bitene kadar baharı sımsıkı tutmuştu.Bu durum Bahar’ın hem hoşuna gitmiş hem korkutmuştu.Birisinin onun için böyle bir şey yapması iyiydi ama babası aklına gelince de ürkmüştü işte.Neyse ki bu çekimserlik oyuncağın durmasıyla son bulmuştu.Oğlanlar bir şey içmeyi teklif etmişlerdi.
Bahar:
-Eve gitmeliyiz dedi
Şule:
-iyi ama daha yeni geldik hem biraz sohbet ederiz diyerek kızlar adına teklifi kabul etti.Kafe ye gidene kadar sevgilisiyle konuşan ece burada da konuşmasına devem etti.Muhabbet başlamıştı normal hayatlarında hep susan bu insanlar şimdi susmak bilmiyorlardı.Karşıdakiler yabancı olduklarından mı bilinmez herkesin ağız dolusu sözleri vardı.Saatin geç olduğu fark ederek hesabı istediler.Ödeme yapıldıktan sonra parkın çıkışına hep birlikte yürümeye başladılar.Kızlar trenle dönmeye karar vermişlerdi hep birlikte aynı istikamete yürümeye başlamışlardı ki Yağız ve Bahar kendilerini grubun arkasında bulmuşlardı.
-Telefon numaranı verir misin Bahar?
-Neden?
-Seninle konuşmak istiyorum,kötü bir niyetim yok istemezsen vermezsin tabi de muhabbetin hoşuma gitti.
Bahar’ın içinde adeta kuşlar ötüyordu ne söyleyeceğini bilemiyordu ama yapması gerekenin farkındaydı bu hiç tanımadığı yabancıya numarasını vermemeliydi.derken dudaklarından telefon numarası dökülüvermişti.Yağız da hemen kaydetmişti.
Sonunda durağa gelmişlerdi vedalaşıp ayrıldılar Ece tren de bahara Yağız’la ne konuştuklarını sordu.
Bahar
-Hiçç.Memleketine dönecekmiş de falan filan önemli bir şey konuşmadık diyerek konuşmayı kapattı.
Sonunda eve varmıştı neyse ki babası bugün geç kalacağını söylediği için içi rahattı.Çok yorgun hissediyordu.Üzerini değiştirip hemen yattı derken telefonunun sesi duyuldu.Önce mesajın ece den geldiğini düşündü fakat mesaj atan numara rehber de kayıtlı değildi.
“İyi geceler” diyordu mesajda ki ses.İyi ama kimdi bu
? işareti yaparak gönderdi.Mesajı atan kalbinde yatan gizemdi.Yani yağız.”iyi geceler” yazıp atılan mesajı tekrarladı.Sonra yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşmişti.
Sabah olunca ağrıdan yataktan kalkamayacağı aklının ucundan geçmezdi..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.