- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ok ve yay
Hızla akan bir döngüdeyiz.Neden buradayım ,diye sorarmısınız kendinize.
Ben sorarım ve aldığım cevaplar hep daha ileriye ileriye fırlatır beni.
Hata yaptınız ,ders aldınız ya da hiç farkında olmadınız.Ben de öyle ,lakin farkına varmak ve çözmek çok eğlenceli oldu benim için.Kendimi ileriye fırlatmak için yakıt yada bir ok oldular hep.
Ağladın mı? Gidenin ardından ya da yapılan bir yanlışa .Ben çok ağladım ,şimdilerde bu halime güler oldum .Bana neler kazandırdıklarını bilmeyişimdenmiş ağlamalarım.Onların olma vakti olduğunu ve bana verecekleri bir şey olduğunu ya da görevlerini bitirip yeni görevlilere yer açtıklarını.
Hiç nedensiz güldün mü?Eskiden çok nadirdi .Gülmek için bir neden arardım hep ,oysa gerek yokmuş.Anlamak algılamak ve oluruna bırakmak ,sebepsiz gülmeyi getiriyormuş meğer.
Beklentisiz yaşamak işte bu en güzeli,olduğu gibi kabullenmek ve sadece olumsuzlukları bile oluruna bırakmak belki biraz uzaklaşmak tek çözüm.
Hayat çok güzel bir yay ben de bir okR hum olmam gereken ruh haline sokuyor beni.Düşüncem oluyor.Hayat ona görr yayından beni olaylara fırlatıyor ve her ne ruh halindeysem ,düşüncem sonra yayım ben ve ok oluyorum yine bana geliyorum.
Sevgiyle ve aşkla yaşamak ve kabullenmek algılamak dileğimle ışıkla kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.