- 689 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Omurilik felci geçiren birinin hayatı sayfa 13
Merhaba arkadaşlar
Uzuun bir ara verdim canım sıkkındı yazmak içimden gelmiyordu neyse gata da çok iyi vakit geçirdim bu yatışımda yaşanacak en güzel şeyi yaşadım birine gönlümü kaptırdım gerçek anlamda sevdiğim ilk kişi diyebilirim ona bunu söylerken yaşadığım duygu karmaşası anlatılmaz yaşanır ona bunu söylemek için çok bekledim çok dediğim üç hafta ama bana bir ömür gibi geldi her gece ona onu sevdiğimi söylediğimi ve oda bana beni sevdiğini söylediğini hayal ederek uyudum ama kprkuyordum ya red eder ve benden uzaklaşırsa diye bu yüzden 3 hafta bekledim ondan alacağım ufak bir cesaretle ona söyleyecektim ve sabrım sonuç verdi bana öyle bir bakıyordu ki gözlerine esir oluyordum işte dedim uğur bu sana yeter söyle artık 19 Ağustos ta gitim ve söylemeye çalıştım ama söyleyemedim ben de ona bir şiir yazdım bu güne kadar yazdığım en güzeliydi ona bunu okuttum o okuyana bana zaman geçmedi ben resmen bir heykel gibi orada taş kesildim gözleri ve dudakları arasında gittim geldim ve o söz geldi o an yaşadığım korkuyu hiç bir zaman yaşamadım ya hayır heceleri dökülürse o eşsiz dudaklardan diye ama oda bana karşı. Boş değilmiş o an kalp krizi geçiriyorum zannettim korku yerini sevince bıraktı işte böyle oda engelli şimdilik tekerlekli sandalyede ama ben onun oda benim iyileşeceğimden emin ben iyileşeyim de o ne durumda olursa olsun ben onu sandalyede sevdim ömrümü ona adadım ben artık yanlızca kendim için değil artık onun içinde çalışacağım ve yeneceğime emin oldum bu hastalığı daha kısa sürede yeneceğim.
Şimdi benim durumuma dönecek olursak bende bir baş dönmesi tansiyon düşüklüğü sorunu çıktı bu benim tedavimi etkiliyor ben artık yürüme egzerrsizlerine başladımsağ bacağımda hareket olmadığından ve diz kapağımı kitleyemediğim için shell (bir nevi tahta) bağlıyorlar bacağımın arkasına koyulan ve diz kapağımı kitlememi sağlayan süngerle kaplı tahta yı sağ ayağıma bağlıyorlar sol bacağıma hiç bir şey bağlanmıyor ve bu şekilde paralel barda yürüme çalışmaları yapıyorum ama Ayağa lalktğımda tansiyonum düştüğü için bu çalışmalar aksıyor araştırıyorlar ama sebebini bulamıyorlar bu arada bel dengem ve kollarım biraz daha kuvvetlendi ve çıkalı 3 hafta oldu 8. Haftanın ortasında taburcu ettiler beni bu sefer ben istemedim ve hala tansiyon sorunu bitmiş değil fazla kilolarım vardı gata gittim ve 3 haftada 6 kilo verdim günde bir öğün yemek yiyiyordum ve sabah 7 den gece 12 ye kadar sandalye tepesinde geziyordum e bide egzersizlerim ve spor salonunda kol göğüs kaslarını geliştirmek için çalışıyordum bu sayede toplam 8 kilo falan verdim bu iyi oldu çünkü kilo bu hastalığın düşmanı havuz terapisi falan derken bayağı toparladım bacağım kuvvetlendi çook daha rahat adım atıyorum paralel barda 8 tur yapmışlığım var bıraksalar ben 10 tura tamamlardım onu ama süre yetmemişti bu günlük bu kadar yeter Daha anlatıcak çook şey var diğer sayfalarda görüşmek üzere....
Hatam kusurum olduysa af ola.
YORUMLAR
Uğur Saçıntı
Kısa bir zaman sonra yazıma devam edicem hem duygusal olarak biraz daha gelişmeyi hem de yazmak için biraz konu birktirmeyi bekledim bu süre zarfında kendimi gözlemledim bunları yazımda anlatacağım zaten o yüzden şimdilik veda ediyorum yakında görüşmek üzere.
Merhaba Uğur bey, öncelikle değerli mesajınızla yorum yazdığınız için çok teşekkür ederim. Nedense iyi olduğunuzu düşünüyorum ve kalbinize mucize bir sevgi dokunmuş.13 sayfalık hikayenizi okudum ve mücadelenizi hissettim ve tabiki edebiyat defterine yazdığınız bizlerle paylaştığınız için çok sevindim.inşallah dermanınız bol olsun.Allah dermanı olmayan dert vermesin.Hepimiz engelli olmaya adayız, engeller başarmak istediklerimiz için asla engel olamaz.Yazınızın mutluluklarda devam etmesini canı gönülden temenni ediyorum. En içten sevgilerimle...