ŞİDDET HAKKINDA..
Çok tahammülsüz olduk biz son zamanlarda..Mesela geçen gün İrlanda’lı turist ,o kadar dişli çıkmasaydı,üçü beşi bir araya gelip de döveceklerdi yani..Bugün de bir arkadaşın başına gelmiş böyle bir olay.3-5 esnaf toplanmış,6. Arkadaşlarını dövmekte..Neyse,araya girmiş,sen kimsin falan olmuşlar ve de-biri gitmeden öteki hiç gitmez ya-birileri daha gelmiş,iş tatlıya bağlanmış sonuçta..Bakın bu durumlarda,müdahale etmek gereklidir.Ama konuya direkt girmek genelde Niyazi konumuna getirir üçüncü kişiyi.Oysa insan beyni o kadar basit çalışır ki..Çok farklı bir şeye yönlendirebilirseniz,_saniyeler kadar _,adam şiddetinden cayar..Yani bu tür durumlara karışmaktansa 155 i aramak daha iyi..Ama bunca tahammülsüzlüğümüz niye?Niye üçü beşi bir araya gelince ,güçlü hisseder kendini..Bu toplumun ekonomistler,sosyologlar vs.vs.vs..En çok da psikoloğa ihtiyacı var gibi geliyor bana..Sankim de şakülü kaydı,bir türlü toparlayamıyor..Sonra da diyoruz ki,kadına şiddet nasıl önlenir..Yani,en korkakları da,el altında ne varsa,ona yöneliyorlar aslında..Hayata karşı bir hınç beslemeyiniz..O size sunulmuş bir armağan..Dün bitmiş,yarın olasılık hesaplarına girmiş..Yaşadığın an şu an..Senin adamlığını ölçecek terazi de şimdiki zaman..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.