- 10247 Okunma
- 32 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SENİ ÇOK SEVDİM.......
Ben sana kendimi anlatamadım,ben sana olan aşkıma seni inandıramadım.
Artık ne yüzüm benim, ne de hüznüm sen.Tüm imkansızlıklara tüm çaresizliklere rağmen yaşamaya çalıştığımdın ,bu kadının aşkı hiç bir zaman ne küçük ne de ucuz oldu.
Sen tadamdığımdın,sen doyamadığımdın,sen hasretimdin, uzaklardaki SU ÇİÇEĞİMDİN....
Ben hep Leylalaları, ben hep Ferhatları, ben Seydunaları örnek aldım sevgime ben sırtından vurmadım sevdiklerimi.
Öldürmedim bir gecelik sahte sevgililer uğruna delicesine sevdiğim o büyük aşkı.BEN SENİ KOCAMAN VE TERTEMİZ BİR YÜREKLE SEVDİM.
Babam yokdu benim baba gibi,annem yokdu benim ana gibi,yarim yokdu benim yar gibi, can gibi, dost gibi,sevgili gibi sevdim.Ben seni ruhumla sevdim,beynimle sevdimkarşılıksız sevdim, AMA BİL SADECE SEVDİM....
En zorlarında sevdim hayatımın,en kızgın en tahamülsüz zamanlarında sevdim.Ben seni gözlerimle değil sözlerinde sevdim.Ben seni degil önce ruhunu sevdim.Suskunluğunuda sevdim, en şımarık hallerinide,ben seni içden sevdim yalansız, dolansız, ben seni günahınla sevabınla sevdim.Ben seni sen olduğun için, ben seni ben olduğum için sevdim.
Aklını, bebeklğini , tüm doyumsuz anlarını, ben senın beni sevmeni sevdim. Ben seni sevmeyi sevdim.Hiç yorulmadan, usanmadan, bıkmadan, sevdim.
Ben senin dudaklarını görmeden, saçlarını okşamdan sevdim.Ben seni özlemeyi sevdim.Hasretimle kavrulmayı,zorlarla savaşmayı sevdım,ben seninle ölümüne gitmeyi sevdim. Ben seni tüm yıldızlardan vazgeçip sevdim.Ben seni ekmek gibi,su gibi aldğım nefes gibi sevdim.Ben seni sesini duyamadığımda boğulduğumu hissetiğim an sevdim.Ben seni firari uykularımda katrankarası gecelerde sevdim.
Ben seni delıicesine sevdim.Gülkurusu akşamlardaki sessızçığlıklarımla sevdim.Ben seni sınırsız, ben seni sonsuz, ben seni hiç gelmeyecek vuslatlarla,umutlarımla,hayallerimle sevdim.Ben seni hiç bilmesende ölümüne sevdim.Ben seni herkez gibi değil FÜSUN GİBİ SEVDİM.
Ben senı kez bile ellerine dokunamasamda,üzüm karası gözlerini göremesemde sevdim.Ben seni rüyalarımda buluşup sevdim.Ben seni çocukça, masumca kendimden bile kıskanırcasına sevdim.Hergün kaybetme korkusuyla,kendime bile itiraf etmekten korktuğum bu büyük aşkın büyüsüyle sevdim.Ben seni en romantik anlarımla gün yüzü görmemiş dualarımla,tarifsiz duygularımla, bir ananın evladına olan bağlılıyla sevdim.
Ben seniyarım kalmış şarkılarımla şiirlerimdeki mısralarımla.Gece yarısı sen sen diye çekdiğm sancılarımla ,ben seni aldatmadan, yıkmadan ben seni hani derler ya adam gibi kadın gibi delıkanlı gibi sevdim.
BEN SENİ SEVDİM KOCAMAN BİR YÜREKLE HİÇ KİMSEYİ SEVMEDİĞİM KADAR SEVDİM DAHADA İNAMIYORSAN AL BİR KURU CANIM VAR ODA SENİN AMA NEOLUR INAN SEVDİM ULAN SEVDİM......GEBERENE KADAR SEVDİM.....
YORUMLAR
Ben senı kez bile ellerine dokunamasamda,üzüm karası gözlerini göremesemde sevdim.Ben seni rüyalarımda buluşup sevdim.Ben seni çocukça, masumca kendimden bile kıskanırcasına sevdim.Hergün kaybetme korkusuyla,kendime bile itiraf etmekten korktuğum bu büyük aşkın büyüsüyle sevdim.Ben seni en romantik anlarımla gün yüzü görmemiş dualarımla,tarifsiz duygularımla, bir ananın evladına olan bağlılıyla sevdim.
Ben seniyarım kalmış şarkılarımla şiirlerimdeki mısralarımla.Gece yarısı sen sen diye çekdiğm sancılarımla ,ben seni aldatmadan, yıkmadan ben seni hani derler ya adam gibi kadın gibi delıkanlı gibi sevdim. Eline diline yüreğine sağlık şimdi sorsalar saf ,temiz gerçek aşkı tarif edin ancak böyle tarif edilir deseler ki doğru kalbi,temiz kalbi ,mert kalbi ve sevginin hak ettiği kalbi gösterin gösterilecek tek kalbi de siz taşıyorsunuz ....tebrikler Yasemin kalbin çok büyük ..:)kendine iyi bak
BEN SENİ SEVDİM KOCAMAN BİR YÜREKLE HİÇ KİMSEYİ SEVMEDİĞİM KADAR SEVDİM DAHADA İNAMIYORSAN AL BİR KURU CANIM VAR ODA SENİN AMA NEOLUR INAN SEVDİM ULAN SEVDİM......GEBERENE KADAR SEVDİM.....
Sevmeyin yasemin hanım sevmeyin çünki anlamaz...
.......... Yüreğinde sevgi olmayan birine anlatamazsınız sayfalar dolusu sitem etseniz ağalasanız sızlasanız anlamaz hep sizi suçlar.bırakın gitsin...
Yeni yılda mutluluklar sağlıcakla kalınız..başarılar..
"...BEN SENİ KOCAMAN VE TERTEMİZ BİR YÜREKLE SEVDİM.
...
BEN SENİ SEVDİM KOCAMAN BİR YÜREKLE HİÇ KİMSEYİ SEVMEDİĞİM KADAR SEVDİM DAHADA İNAMIYORSAN AL BİR KURU CANIM VAR ODA SENİN AMA NEOLUR INAN SEVDİM ULAN SEVDİM......GEBERENE KADAR SEVDİM....."
Canım ya... Offff...!Arabesk müzik sevmem ancak, hani "damardan" derler ya...Tam da öyle bir şey! İnsanın beş duyusuyla böyle bir duyguyuyu paylaşımınızda algılamaması olanaksız..İçsel renklerinizi, sitem ve beklentilerinizi ne kadar saf, masum, yalın ve içtenlikle ifade etmişsiniz sevgili Yasemin, kutlarım. Sevecenlik dolu dost yüreğinize sevgi ve dostluk selâmlarımla...
Mereba güzel kokulum yürek sesim siz benim sevmelerim gibi seviyorsunuz saf ve temiz gerçek bir aşk ama
bu kadar sevgi yükünü herkes taşıyamıyor işte.
Ağır geliyor bir taraftan yüklerini azaltmak için yürekleri kanatıyorlar böyle.ELİNİZ VE YÜREGİNİZ DERT GÖRMESİN.
HARİKA BİR ANLATIMDI CANIM. SEVGİLERİMLESİN.
sevgiyi yüreğimiz de çocuğumuz gibi besler ..ve taşırız ..karşılığı varsa ne mutlu. sevenlere ..ama birde görmeden sevmek varya işte onu anlatışınız. kelimelerle anlatılabilirmi ben ..kelime bulamadım ..müthiş ..yüreğinize ellerinize sağlık ..yasemin hanım ..
auslanderdeu
Sevgi bu işte..bir sevdalı yüreğin ortalık yerine bağdaş kurup oturmuş.Sevgi bu işte..Nisan yağmuru gibi..Sevgi bu işte..Bozbulanık akan, bir deli nehir sanki..uğultusu kulaklarımda.
Sevginin ,resmini çizmişsiniz ,kutlarım sizi.Sevgiyle kalın,saygılar Güzel arkadaşım.
arkadaşım bu yazına ancak şapka çıkartırım ben bu ne yüreklilikle yazılmış bir yazı yaa ellerine ve yüreğine sağlık tek kelimeyle mükemmel ötesi bir yazı k.i.b allaha emanet ol arkadaşım...
Gece yarısı sen sen diye çekdiğm sancılarımla ,ben seni aldatmadan, yıkmadan ben seni hani derler ya adam gibi kadın gibi delıkanlı gibi sevdim.BEN SENİ SEVDİM KOCAMAN BİR YÜREKLE HİÇ KİMSEYİ SEVMEDİĞİM KADAR SEVDİM DAHADA İNAMIYORSAN AL BİR KURU CANIM VAR ODA SENİN AMA NEOLUR INAN SEVDİM ULAN SEVDİM......GEBERENE KADAR SEVDİM.....
Özlemenin ve sevdanın dayanılmaz sancıları kaleme gelmiş, okunası ve hüzünlü yazı olmuş.
Kutlarım.
Sevgiyle.