HUZUR MU? TANIŞMAYALI YILLAR OLDU!
Türkiye’de ne zaman toplumsal huzur olur?
Batıda yaşayan halk, doğuda yaşananları kendi gözleriyle görüp, objektif değerlendirme yapabilirlerse ve ülkeyi karıştıran medya-basınların yalan haberle halkları çıkarları için birbirine kışkırttıklarını öğrendiği an huzur gelir. Çok zor değil;
1- hali vakti yerinde olanlar doğuya gelip yerinde incelemeler yapabilir.
2- bölgesel basın basımlarına dikkat edilebilir. Tv de yanlı- yansız kanalları takip edip özelikle Türk yanlı medyaların kime ait oldukları tespit edilebilir. Amaçları vatandaş mı yoksa gelirleri mi irdelenebilir. Ki patron medya kuruluşları kime, neye hizmet ettiklerini araştırabilirler.
3- Mason ve özelikle “İlluminati” araştırmalı ve Bu tarikata Türklerden hangi siyasetçi, hangi işadamı ve hangi sanatçılar kayıtlı oldukları araştırabilirler. İlluminati, hakkında neler var neler yok araştırabilirler.
4- Türkiye halkların arasında hiçbir zaman sorunlar olmamıştı; huzursuzluk yoktu(en az son dört yıl hariç) halkları birbirine düşüren siyasetçiler vardır çünkü Türkiye’de siyaset halka hizmet olmayıp kendine hizmeti, çıkarı ön planda tutmaktır.
Bunu hiç gözlemlediniz mi? Kendi maaş artırma toplantısında 550 vekil tam bulunurken halkı için önemli oturumlarda 100-150 vekil ile uyuyan vekillerin umursamazlığını…
Ve meclis içinde kavga edenlerin meclis lokantasında, kahvesinde kavga edenlerin aynı masaya oturduklarını görülmüştür.
5- dış güçler sadece Kürtleri değil Türkleri de kullanmaktadırlar. İki farkla, Kürtlerin bulunduğu yerlere silahla, çatışmayla, Türkleri ise kendi kültürüne uydurarak, asimle ederek uyutmaktadırlar. İlluminatı konusu araştırılırsa bu konuyu aydınlatacaktır.
6- İktidara gelen tüm partiler hangi argümanlarla geldiler ve hangi sorunsalı çözebildiler. 1940 lardan sonra ülke aralıksız olarak darbeler, kaoslar, devalüasyonlar , skandalar ve krizler gündemden düşmemiştir.
Ve son olarak:
7- siyasetçiler ne zaman halkının ihtiyaçlarını(özelikle bir sivil anayasa) kendi ihtiyaçlarından önce düşünüp önemserse; halkı bir sürü psikolojilisinden kurtarıp halkına tam güven verebilirse toplumsal bir huzur bulabiliriz. “beni sokmayan yılan bin yaşasın” “Bu kaos benim kaosum değil, denildiğinde kaos bir gün gelir onu da bulur “
Çünkü “Refah aşk gibidir, paylaştıkça güzeldir”
ALINTILARLA İLLUMİNATE:
. Ne zaman kuruldu?
1 Mayıs 1776’da Adam Weishaupt ve 4 arkadaşı tarafından kurulduğu iddia edilir. Kurulan bu örgüt aydınlanma çağı olarak da görülüyor. 1785’te Baveryan hükümeti tarafından dağıtılan grubun tüm dökümanları yayınlanmıştır. O tarihten sonraki illuminati topluluğu sürekli gizli kalmıştır.
2. Kaç üyesi var?
Örgütte üçgenin iç açıları kadar yönetici görevinde üye var. Yani 180.
3. İşaretleri ve nedenleri?
Sürekli üçgen ve tek göz işaretinin insanların gözüne gözüne sokulmasının sebebi tamamen planlı bir şey. Çünkü bir gerçeği en iyi göz önüne sererek saklayabilirsiniz.
4. Amacı ne olabilir ve bunun kesinliği ne kadar? (TEK DİN YAHİDİLİK)
İlluminatinin amacı, bütün dinleri yıkmak, tek bir Dünya ülkesi kurmaktır. Yani savaşa savaş ile son vermek istemektedir. Bu toplum bu amaca ulaşmak için yapacağı şeyler aklı hayali zorlar.
Topluluğun kesin varlığı hakkında hala bir bilgi yoktur. Örgütün en temel amacı yeni dünya düzenini kurmaktır. Çoğu kişi inansa da, inanmayan kişi sayısı inanan kişi sayısına göre 2 kat daha fazladır.
5.Örgütün insanları etkileyecek silahları neler olabilir?
Subliminal mesaj, Backmasking, 25. kare tekniği bu örgütün vazgeçilmez silahlarıdır. Bu silahları insanlara doğrultmakla daha güçlü olduklarını ve büyüdüklerini düşünmekteler.
6. Baphomet kimdir?
Baphomet, tapınak şövalyelerinin kullandıkları şeytânî bir semboldür. Baphomet, aynı zamanda eski pagan bereket tanrısıdır. Baphomet’in sağ eliyle negatif ve kötü enerjiyi alarak, sol eliyle yeryüzüne ulaştırdığı tasvir edilmektedir. Lan Wilson, "The Shroud of Turin" adlı eserinde de şöyle der: "Korkunç yüzü ve dağınık sakalları olan bir cin şeklinde tarif edildiğine bakılırsa, bu putun Asmodeus’u (tapınağın yapımında Süleyman’a yardım eden koruyucu cin) temsil ettiği söylenebilir. Rennes Le Chateau’da bulunan köy kilisesinin kapısında da Asmodeus’un bir heykeli mevcuttur."
Ve İlluminati onu insanları korkutmak için kullanmaktadır.
7. Örgüte hangi ünlüler üye?
Lady Gaga da fazlasıyla pompalanan popüler "şeytanlar" arasında. Konserleri ve resimleri anlayabilenler için gizli mesajlarla dolu.
Bu sisteme hizmet ettiğini "resmen" gözümüze sokuyor.
Müzik âleminin en ünlülerinden birisi Madonna da bu sistemin içerisinde.
Ve daha Beyonce, Rihanna , Hayley Williams ,Ke$ha, Katy Perry, Paris Hilton, Maroon 5, Shakira gibi bir çok ünlü bu akıl almaz ,kesinliği belli olmayan grupta yer aldıkları söyleniyor, konuşuluyor.
8. İlluminati kartlarının önemi nedir?
Bu kartlar 1995 yılında basılmıştır. Bu kartlarda birçok önemli bilgiler vardır. Mesela İkiz kule saldırısı bu kartlarda gösterilmektedir. Japonya depremi de. Ve Japonya depremi kartında, devrilen Japonya saat kulesinde saat 3.11’dir. Deprem ise Kasımın 3’ünde gerçekleşmiştir. Bu kartlar İllüminati’nin yapacağı kötülükleri gösterir. Gelecekte klonlar, syborglar (vicdanı yok edilmiş, öldürülmesi zor olan harika askerler) gibi şeyler olacaktır. Eğer böyle bir şey varsa vay halimize!
9. İlluminati Nerede?
Kesin bir bilgi yok ama 51. bölge bu düşünceyi değiştiriyor. Buraya giren kişinin cenazesinin çıktığı söyleniyor. Amerika’nın uzaylılar ile ilgili deney yaptığı yer olarak da bilinir. Burada olduğu konuşuluyor.
10. Ve son olarak; bu örgüte girmek için hangi özelliklerde olmalıyız?
Aşırı zeki iseniz veya ünlü iseniz, sizi zorla içlerine alacaklardır. Girmezseniz ölürsünüz. İlluminati tarafından öldürülen çoğu ünlü 27 yaşında ölmüştür. Bu yaşlarda girmeye zorlanırlar. İstemezlerse öldürülürler. Amy Winehouse ’Beni üçgenin içine çekmeye çalışıyorlardı. Ama ben direndim, onlardan olmadım.’ dedikten 3 gün sonra evinde ölü bulundu.
Ve geniş açıklamaları google amcadan araştırabilirsiniz. www.gizli-dosya.com/2013/09/itanimulli-nedir.html
Alıntıdır.
Ve son olarak;
Gelin, aydınıyla, yazarıyla, şairleriyle, vatandaşıyla topyekun savaşlara, kirli siyasete, siyasetçilere karşı duralım. 2. Dünya savaşında sonra Hiçbir Hıristiyan coğrafyalarında kayda değer asla bir savaş olmamıştır; DİKKAT EDİN!
Neden tüm savaşlar orta doğuda yapılmaktadır ve neden buralar kandan nehirler akmaktadır?
Sonuç olarak, bu ülkede yaşayan tüm bireyler elini vicdanına koyup bu soruyu sormalı “Hıristiyan topraklarında huzur varken neden Müslüman topraklarda kan ve gözyaşı vardır. Kardeşin kandırılıyorsa, kullanıyorsa neden engel olmuyoruz? Ekonomimizin şahdamarı olan liramız neden hiçbir yerde geçmiyor? Ve tüm dünya paraları karşısında neden değer kaybı yaşanıyor?
Türkiye farklı insanıyla, farklı kültürüyle ve farklı coğrafyasıyla dünyada ender bulunan bir ülkedir. Birbirimize sahip çıkalım, kendimize ne istiyorsak karşımızdakine de isteyelim. Ayrımcılık, ırkçılığın ve ötekileştirmenin bize değil dış güçlere faydası olacaktır. Evin içinde gürültüsü olanın dışında düşmanları çok olur…
2015
YORUMLAR
Ortadoğuda olumsuzluklara(savaşlar, iç ayaklanmalar vb.) neden olduklarını düşünüyorum, elbette bu büyük tarikatta Türkiyeden bakanlar, başbakanlar, miletvekileri, sanatçılar ve yazarlar da vardır. Zaten büyük hasılatlı filmlere sponsor oldukları da biliniyor; en azında bir sinema sever olarak çoğunluk filmlerde amblemleri, farklı sembolleriyle farkediliyor.
"Ne yazık ki Geyikler, kamlumbağalara çevikliği öğretmezler" H.Cibran
Dünya jandarmalığını yapanlar bize uyanık olmayı öğretmiyorsa biz uyanmayı öğrenelim; İster ulusal olarak, olmazsa Dindaş olarak o da olmazsa ülkedaş olarak, o da olmazsa insan ve insani olarak birbirimize kenetlenmeliyiz.
"intikam arıyorsan iki mezar kaz" sözünü aklımızdan çıkarmayalım.
Ülkemizden ve dışımızdan, halkımız üzerinde çok tehlikeli oyunlar oynanmaktadır bu oyunu bozmak için Türküyle, Kürdüyle, Çerkeziyle, Lazıyla ve Arabıyla halkımızın haklarını, kültürlerini, dilerini ve inançlarını önemseyerek DÜNYA JANDARMALARINA karşı duralım.
Ve Sevgili Sean, değerli yorumunuz için teşekkür ederim, çok sağolun efendim...
Selametle kalın
ÇOk güzel düzenli ve özen gösterilerek yazılmış yazı. ne olursa olsun suçlama yok ve sorunları dile getirmeniz ve çözüm üretilmesi için herkesin gözünün açılması gerektiğini vurgulamanız güzeldi.
Gelelim illimunati.. çok doğru tespitler ,dünyayı ele geçirmek isteyen bi örgüt.unutmuş olmalısınız yabanci isimleri paylaşmıssınız ama turkiyedeki bir çok sanatçı bu örgüte üyü..isimleri bariz belli klipve filmlerine pekçok gösteriliyor hatta onların ürünleri vekullandığımız birçok şeyde amblemleri var .bilinçsiz olanda çok bu konuda.. çok sessiz ilerleyen örgüt olmasına rağmen son 2 yıldır fazlaca öne çıkıldı.. bunun araştırılması gerekiyor haklısınız dunyada ki bazı dönen oyunlarda belki parmakları vardir.çok GÜÇLÜLER..
ünlüleri zenginleri ve zeki olanları seçtikleri doğru..gereksiz adam barindirmiyorlar..belki hatırlarız bu gibi filmler bi ara çok yayınlandi tapınaklar orda toplanan insanlar..bu örğüte girmek için zorlama yok diye biliyorum,öldürmüyorlar bundan dolayı..imkanlarını daraltıyorlar mecbur kalıyor olabililer.
şu varki giren birdaha çıkamıyor..öldürülüyor..
bi araştırma yaparsa sayın milletimizde görecekler dikkatlerini verirlerse.çizgi filmlerde dahi çocukların kanına giriyorlar ,bi dönem çok araştırmış sinir olmuştum,herşeyde ve heryerde amblemleri apacık ortada.ınternette araştırmış.bi kaos içine girmiştim..
Allahtan hayırlısı...ama korkunç bi sistem çökmesi imkansız bu ileride çok sorun çıkartabilir.
Tşkler yazınız için..
DemAN
Ortadoğuda olumsuzluklara(savaşlar, iç ayaklanmalar vb.) neden olduklarını düşünüyorum, elbette bu büyük tarikatta Türkiyeden bakanlar, başbakanlar, miletvekileri, sanatçılar ve yazarlar da vardır. Zaten büyük hasılatlı filmlere sponsor oldukları da biliniyor; en azında bir sinema sever olarak çoğunluk filmlerde amblemleri, farklı sembolleriyle farkediliyor.
"Ne yazık ki Geyikler, kamlumbağalara çevikliği öğretmezler" H.Cibran
Dünya jandarmalığını yapanlar bize uyanık olmayı öğretmiyorsa biz uyanmayı öğrenelim; İster ulusal olarak, olmazsa Dindaş olarak o da olmazsa ülkedaş olarak, o da olmazsa insan ve insani olarak birbirimize kenetlenmeliyiz.
"intikam arıyorsan iki mezar kaz" sözünü aklımızdan çıkarmayalım.
Ülkemizden ve dışımızdan, halkımız üzerinde çok tehlikeli oyunlar oynanmaktadır bu oyunu bozmak için Türküyle, Kürdüyle, Çerkeziyle, Lazıyla ve Arabıyla halkımızın haklarını, kültürlerini, dilerini ve inançlarını önemseyerek DÜNYA JANDARMALARINA karşı duralım.
Ve Sevgili Sean, değerli yorumunuz için teşekkür ederim, çok sağolun efendim...
Selametle kalın