YORUMLAR
bakarak deşifre edemeyeceğine göre
senaryoyu araklamış olmalısınız
devam edeceğiz, göreceğiz
amacın okuyanın bende bende diye filmin kahramanı "enayi"yi benimsemelerini istiyorsan
başardın
saygılar sunarım
tebrikler
saygılar
Kemnur
Garibin bir gitmeye görsün işi,
Simit yerken kırılırmış dişi.
Tebrik ederim saygılarımla.
Kemnur
Vah zavallı Ayşe vah:( nasıl olsa hiçbir iş yapmiyormus şu İlyas,ı alsın da iyi bir iş yapsın bari.
Yazı, okuyanı sıkmayan akıcı, merak son cümleye kadar devam ediyor.
Tebrik ederim Kemal bey
Kemnur
Biraz yaşar kemal biraz orhan kemal ce bir tad vermiş...
Güzel bir Anadolu hikayesi akiller göndermesi çok yerinde olmasa da...
Başarılar.
Saygılarımla.
ırmak yosunkent tarafından 8/1/2015 10:00:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Irmak Yosunkent
Eğer bir ülkede siyaset tıkanıyor ve o ülkenin siyasetçileri önaçıcı olamıyorlarsa, akil adam-insan tarzı bir açılım yerideydi diyorum. Her ne kadar beklenen başarı sağlanamamış olsa da. Yazınızda akilleri onaylamayan dolayısıyla Kadir İnanır ı onaylamayan, sadece dış görünüşü ile değerlendiren bir yan gördüm. yanlış da olabilirim. okuyunca burdan öyle görünüyor.
Kadir İnanır bu ülkeye dönemine göre sanatıyla emek vermiş bir insan. Hayran değilim. İnsanlara kolay kolay hayran olmam. Fakat biz onun filimleriyle büyüdük. O bizden biri. Saygı duyuyorum. Böylesi bir görevi üstlendiği için de değeri gözümde daha da arttı.
yazınız hocam, içerik anlamında belirtmiştim. Hepsi değerli yazarlarımız. Ve inanıyorum okuyan herkesin üzerinde bir iz bırakıyorlar. Fakat sizin yazım dili olarak artık kendi tarzınızı oturttuğunuzu da düşünüyorum.
Bu arada ortak umutlarımız olduğu inancıyla sizi de akil insanlar sıfatına değer gördüğümü belirtmek istiyorum. En azından bu defterde öyle düşünüyorum.
tekrar selam ve saygılarımla.
Kemnur
Irmak Yosunkent
Ben insanlık adına aynı umudu taşıdığımıza inanıyorum.
Tekrar saygıyla...
Kemal Abim yazı dizin çok güzel fakat inanın benim en çok beğendiğim, sanal bir dostluğun reel bir dostluğa dönüşüp ve birbirini bu kadar sevmesidir. Gerçek dostluk ve arkadaşlık çok güzel ama ne yazık ki çok zor elde ediliyor. Birbirinize olan sevginizi okuduğum her satırdan öyle iyi anlıyorum ki, hani bir yemeğin tuzu fazla olmuş gibi görüyorum.
Sonra da gülünmeyecek yerde farkında olmadan gülümsüyorum.
Allah dostluğunu bozmasın, her ikinizi de sağlığınıza kavuştursun inşallah.
Sevgi ve selamlarımla.
Kemnur
cok guzel dızelerdı kutluyorum sızı zaten bu tur yazılarda hayranınızım okadar guzel anlatımınız ve yazımınız varkı ınsanı alıp goturuyor yumusacık ve sıcacık ıcten kımı dusunduren kımı gulduren bı tarzınız var yuregınıze kalemınıze saglık degerlı hocam KEMAL bey saygılarımla selam dua ıle kalın
Dur bakalım! Sondan başlayınca aklım şaşmadı desem, hele de yorumcuların yönlendirmelerinden sonra, yalan söylemiş olurum.
Alimallah hakkından gelir anlarım elbet, ki yolun başına dönmekse, dönerim. Nakış nakış işlenen fettanlıkları bulmak için ip uçlarını birleştirmekse, birleştiririm.
Daha şarabı yeni aştım zira ve gecenin sonunda İlyas, Sami her kimlerse ortaya çıkartır, Alimallah iplerini pazara çıkartırım.
Şaka bir yana, hafta sonu dolu dolu geçecek anlaşılan!
Saygılarımla üstadım,
Kemnur
Sami beyin sizi hicvederek anlattığı öyküden sonra,
bu da çok iyi gitti.
Hani şiir atışması yapıyorlar,
onu aratmayacak sanki.
Çocuklar bende olduğu için şiirlere bile okumaya giremiyordum.
Son günlerde öykülere ise hiç giremedim.
tebrikler,
beğenerek okudum.
Bu giriş bölümüydü sanıyorum,
devamını merakla okuyacağım.
saygılar..
Kemnur
Kıymetli hocam
Gerçi kendisi ‘’kıl topu olarak doğmadıysa da nur topu olarak doğduğu da pek söylenemez öyle ya! Sami emeklisinin yakışıklılık durumu herkesçe malum,)) ama yinede çekici bir tarafı var oda bir gerçek Bu yazının diğer bölümlerinde Sami emeklisine ait çok özel bilgilere ulaşacağız her halde hadi hayırlısı.
Çok keyifli gidiyor yazı
Kaleminize dostluğunuza sağlık
Saygı sevgilerimle
Kemnur
Kemnur
Çok güzeldi.
Bana çok eskilerde kalan bir şeyler anımsattı,Bir film hikayesini...gibi !
Ama sonucunda ne çıkacak,çok meraktayım !...
Kemnur
TUĞAL KÖSEMEN
kusuruma bakmayınız.İlk bölümleri de hemen okuyacağım,çok ilginç
olacağından eminim...saygılar...selamlar..
Kahramanları izlerken, çevremdeki benzer kişilikler gözlerimin önünde geçit törenindeydi.
Yüreğine sağlık.
Kemnur
Kemal Abim senin şu hikaye yazış tarzını hiç bir yazara değişmem,
Merakla devamını bekleyeceğim bende..
Saygılarımla
Kemnur
Sabah namazından hemen sonra başladım okumaya.
"Elezer takkem nerede ?" cümlesine gelince elim gayri ihtiyari başıma gitti.Sami Emekli takke ararken
bende takkeyi başımda unutmuştum. Yazıya yetişeceğim diye,(Yazıya yetişmekte nasıl oluyorsa?)
Okumak değildi yaptığım. Ben de o evdeydim de olanları görüyor, konuşulanları duyuyordum sanki...
Bir ara lafa karışacak oldum. Sami Emeklinin yaptığı hemşirelerin sus işaretiyle kendime geldim.
Geldim gelmesine de, aklım makbuzlarda kaldı.
Tabii takip edersem öğreneceğim değil mi?
Takipteyim dostum...
Sizler çok yaşayın dostlar...
Selamlar,kalemleriniz hep yazsın emi ?
Kemnur
Valla,
iyi ki bu gariban Sami Hoca sadece bir Tarih öğretmeni emeklisi.
Şöyle,
maliyeden flan emekli olsaydı var ya,
Alim Allah tefe koyar,
gece gündüz çalardın sen onu.
Sami Hoca'yı makaraya saracağım derken,
gerçekten güzel bir hikaye meydana gelmiş.
Zevkle takip edeceğiz macerayı.
Tabi ki karşılığında verilecek cevapları da.
Dostum,
ufak tefek sağlık problemlerin olduğunu biliyoruz.
Buraları fazlaca boş koma,
meraka düşüyoruz yani.
İyi ki yenge de not düşüyor buralara.
O sayede haberimiz oluyor durumdan.
Güzel, mutlu ve sağlıklı günler dilerim.