- 610 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ HEP TÜRKÜZ DİYECEĞİZ
BİZ HEP TÜRKÜZ DİYECEĞİZ
Bundan on bir yıl önce yani AKP denilen siyasi hegomanya iktidar olmadan cami kapılarında girilmez mi yazıyordu. Camilerimizin minarelerinden ezan sesleri yankılanmıyor muydu? Camilerimizin kapılarında polisler bekleyip namaz için gelen vatandaşlarımıza yassak hemşerim deyip gerimi çeviriyorlardı? Kurban bayramı geldiğinde vatandaşlar kurban kesemiyorlar mıydı acaba yasak mıydı? Ramazan ayında oruçlarını tutamıyorlar mıydı? Oruç sonu bayram yapamıyorlar mıydı? Hac zamanında hac farizasını yerine getirenlere yasaklama uygulanıp ambargomu konulmuştu? Vatandaşlar hayır dua almak için aynı zamanda ölenleri için kuran okutamıyor mevlit okutamıyor muydu?
Kendilerini Müslüman dindar zanneden zevat bırakın vatandaşlar ile Allah’ın arasına girmeyi. Bizim dinimiz Hıristiyanlık dini değil aramızda sahtekâr dinciler istemiyoruz. Sizin hangi dine mensup hangi inanca sahip olduğunuz ılımlı mı soğuk mu İslam bilemiyoruz. Siz kendinize bakın bırakın ruhbanlığa soyunmayı. Bu ülkede sadece Sünni denilen bir İslam anlayışı yok. Her çeşit dini inanışa mezhep görüşüne sahip binlerce vatandaş var. İnsanları ayrıştırıp bölmek sizin haddiniz mi?
Türkiye Cumhuriyeti toprakları üzerinde vatan bilip oturan her kesimin köylü kasabalı şehirli olsun kendine has giyim kuşam biçimi şekli vardır. Bu tarihten gelen ve zamanla edinilen değerlerle oluşmuştur. Siyasi kin oy uğruna kadınlarımızın baş bağlamalarına burnunuzu sokmayı bırakın. Militan üreterek türban denilen acayip icatlar yarattınız. Bu yarattığınız ucube baş bağlamayı kendinize siyasi malzeme yaptınız. Bırakın artık bu saçma alışkanlığınızı.
Şimdi de üç çocuk beş çocuk palavraları ortaya attınız. Sizlere ne yahu vatandaşın yatak odasına giriyorsunuz. Size mi düştü insanların seks yaşamını organize etmek. Efendim biz burnumuzu kadının nasıl doğuracağına da sokarız. Normal yolla mı sezaryenle mı doğuracak. Sana ne bu memleketin doğum doktorları var. Onlar nasıl tıbbi yönden uygun görürlerse öyle doğum yaptırırlar. Arlanma yoksa gelin doğum haneler gözetmen dikin. Bu ne saygısızlık örneği.
Sağlıkta reform yaptık dediniz içine ettiniz. En önemli ilaçlar bulunmaz oldu. Nerdeyse sağlığın tüm alanını ücretliye çevirdiniz. Sizin reform dediğiniz hastadan para söğüşlemek. Milli eğitimi aşureye çevirdiniz. On yılda 4-5 bakan değiştirdiniz maşallah her birisi mesleğinin tam zıttı. Artık okullarımız cahil yetiştirme kurumuna dönüştürüldü. İdareciliğe nerdeyse camiye imam atar duruma gelindi. Adım adım ortaçağ karanlığına sürüklenmeye çalışılan bir devlet düzenine doğru sürükleniyoruz. Eğitim deneme tahtası yazboz oyuncağı yapıldı. Her halde bununla gurur duyuyorsunuzdur?
Tüm ekonomik değerlerimizi kendi ikbaliniz için rant kapısı yaptınız. Sattınız yabancılaştırdınız. Bir önemli bizim diyebileceğimiz tesis bırakmadınız. Kaldırılan kapitilasyonlar sizin yaptığınızın yanında solda sıfır kalır. Devleti borç batağına mahkûm ettiniz. Artık ekonomi ve yönetim tehlikeli sinyaller veriyor. Durmadan örtbas etmek için gündem değiştirip sinirli tavırlar sergileyerek ona buna hakaretler savruluyor. Ülkede korku imparatorluğu yarattınız. Kimse gık diyemiyor. Bu sizin demokrasi ve özgürlük treninden diktatörlük faşizm ve teokrasi ortaçağ durağına gelip indiğinizi gösteriyor.
Bu devleti bölmek parçalamak için yıllarca Mehmetçik kanı dökenler ile kanka oldunuz. Televizyon ekranlarında sarmaş dolaş kuzu dolması gibisiniz. Türk ve Türklük düşmanı Ermeni asıllı Şivan ve Irak teröristi Barzani ile ahbap oldunuz. Hainliğin ve ihanetin baş aktörleri ile devletin onur ve şerefini beş paralık ettiniz. Şehitlerimizin aziz hatırasını yok saydınız. Terör başı ile masaya oturdunuz onlardan aldığınız emirlerle Subay general ve amirallerimizi zulüm hanelere doldurdunuz. Onlar istedi diye milli bayramlarınız nerdeyse yasaklar durumuna getirdiniz. Türk ve Türklükle ilgili söylem yazı ne varsa yasakladınız. Ne Mutlu Türküm veciz sözünü söylemek suç haline getirildi. Attığınız içi boş nutuklarınız da Bu aziz millet Türk milleti diye anmaz oldunuz. BU Millet Bu Devlet diye mensubu olduğunuz milleti ve devleti aşağıladınız.
Biliniz ki Bu milletin Adı Türk milletidir. Devletini adı da Türkiye Cumhuriyeti Devletidir. Sizlerin söyleyemediği kurucusu da Gazi Mustafa Kemal Atatürk’tür. O Adından korktuğunuz aziz insan Türk milletinin değişmez atasıdır.
Türküm diyemeyenlere sormak bizim hakkımız değil mi kökeniniz ne olursa olsun bu topraklar üzerinde yaşayan vatandaş olan sizler hangi millettensiniz. Söyleyin de bilelim. Biz adam yemiyoruz. Bizler Türk milletiyiz. Türk Bayrağı altında demokratik laik bir Cumhuriyet yönetiminin de özgürce ve insanca yaşama devam edeceğiz.
Ne mutlu Türküm Diyene sözünü de her zaman her yerde söyleyeceğiz bu konuda asla taviz vermeyeceğiz.
Durmuş Karabağlı
2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.