- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN GERÇEĞİN DE YAŞAMAK İnsanoğlu’na hayat’a dair beklentiler içindedir ve beklentiler uğruna hayaller kurar ama hayatın gerçekleri bu hayallerle örtüşmez, basit tabirle evde ki hesap çarşıya uymuyor diyebiliriz. Örnek vermek gerekirse, çalışt
İnsanoğlu’na hayat’a dair beklentiler içindedir ve beklentiler uğruna hayaller kurar ama hayatın gerçekleri bu hayallerle örtüşmez, basit tabirle evde ki hesap çarşıya uymuyor diyebiliriz.
Örnek vermek gerekirse, çalıştığınız sektör de ilerleyip kariyer yapmak istersiniz ama önünüze engeller çıkar, hesap da olmayan aksiliklerle karşılaşabilirsiniz. İşiniz de iyi bir performans gösterebilirsiniz ama başınızda ki yöneticiler sizi fark etmez veya onlar başka beklentiler içinde olabilirler.
Veya daha iyi bir kazanca sahip olup, aileniz için bir şeyler yapmak istersiniz ama geliriniz yetersiz kalır ve siz sadece arzulamakla kalırsınız.
Hayatın gerçeklerini başka bir örnekle açıklamak gerekirse; iki genç (kız-erkek) aşık olurlar ve hayaller kurmaya başlarlar geleceğe dair, bu hayaller onları mutlu ediyorsa da bir süre sonra hayatın gerçekleri ile yüzleşince hayal kırıklığına uğrayabilirler. (Ailelerin bakış açıları, ekonomik konumlar gibi durumlar farklılık arz ettiği için gibi v.s.)
Hayaller kurmak gerekir yaşama dair ama bu süreç de hayatın gerçeklerini de dikkate alarak beklentiler içine girmek ve imkanlar dahilin de yaşamak ve imkanlar dahilin de mutlu edebilecek beklentiler içine girmek gerekir…
Mayıs ‘ 2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.