- 718 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
SINIR DIŞI ETTİRECEKMİŞ..! Yazıklar Olsun..!
.
Markette 28 Mayıs tarihli Y...... Gazetesi’nin başlığını görünce boğazım düğümlendi.
Haberin bir kısmını buraya alıyorum: “Başkente sığınan Türkmen ailelerin bebeklerini hastaneden taburcu etme çilesi bir kez daha zulme dönüştü
......... ............ ............ Hastanesi 847 liralık hastane ücreti ödenmediği için rehin kalan Cemre’den sonra bir başka Türkmen ailenin Alparslan adlı bebeğinin bin 24 liralık faturası için, “Ödemezseniz, aileyi sınır dışı ettiririz” diye tehdit etti.
…………”
Adı Cemre olmasaydı, Alparslan olmasaydı, Türkmen değil de Suriyeli Abdulcabbar’ın oğlu Abdulrezzak olsaydı baştacı ederdiniz değil mi? Hastane masrafı da neymiş, doğum yardımı yapardınız değil mi? Babasına hemen iş verir, vergisiz, sigortasız stopajsız işyeri açtırırdınız, babasını da kendisini de hemen Türk vatandaşı yapardınız değil mi..?
Hele hele Filistinli, Mısır’lı olsaydı ohooo.
Ama bu Türkmen, adı da Alparslan..! Bunlar sizin gözünüzde insan bile değiller tabii ki…
SINIR DIŞI ETTİRECEKMİŞ. ............
SONRA DA KINA YAKMAZSAN…
Yazıklar olsun…
-------------Suat Zobu
.
YORUMLAR
Dostum en acısı ne biliyor musun ?! Koskoca sitede 3 kişi yorum yapmış. Ki bu kan donduran bir olayın özeti... Laylaylom yapsan koşar gelirlerdi. Ya da makarna kömür dağıtsan... Seninle dertleştik, bilirsin. Ben askerliğimi Güneydoğu'da tim komutanı olarak yaptım ve 7 şehit verdim. Şimdiki aklım olsa rapor filan alır gitmezdin. Bu ülke için yine canım feda ama bu dandik insanlar için tırnak kesmeye değmez. Şehitlik mertebesi o zaman çok ulvi gelirdi bana ama şimdi boş geliyor. Bu millete o şehitlerin kanı haram zehir zıkkım olsun.
Konudan sapmadım emin ol. İşte bu insancıkların duyarsızlığı bu Türk çocuğunu mağdur ediyor. Bunların kendi çocuklarının kıçı sağlamda olsun da gerisi önemli değil.
Bu duyarlı yazından dolayı seni tebrik ediyor ve alnından öpüyorum...
Suat Zobu
"Hepimiz Ermeniyiz" diye bangır bangır bağırıyorlar. Kanında Ermeni kanı yoksa bağıramaz. Türk kanı olmayan da Türküm diyemiyor. Ve o kadar çok var ki...
Şu yazıdaki bebeğin Türklüğünü falan boşversinler, hiç değilse insan muamelesi yapsınlar ona da razıyız.
Güzel yorumun için teşekkür ederim kardeşim. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum.
Çok önemli bir konu gayet nezih şekilde anlatılmış. Duyarlılığınız için teşekkür ederim. İnşaallah sizin gibi doğru kalemler daha çok yazar. Saygılar.
Suat Zobu
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Evet hepimiz duyarlı olmalıyız. Neme lazım dememek gerek.
Selamlarımı gönderiyorum Ankara'dan. Saygımla.
Değerli Abim, bu yazınızı okuyunca inan ne diyeceğimi bilemez durumdayım.
Lakin, bu Türk düşmanı yonetimden başka bir şey beklemek abesle iştiğal olur.
Dediğiniz gibi adı Abdulfettah veya abdulcapbar isminde biri olsaydı, çoktan borcu ödenmiş, annesine maaş bağlanmış, babasına iş ve aş verilmişti.
Abi bu ülkede bizim sahibimiz yokmu? bu nasıl bir Türk devleti?
Duyarlı yüreğinizi usta kaleminizi kutluyorum.
Selam ve sayğılarımla.
Suat Zobu
55 yıldır ben bize sahip çıkanı görmedim.
Yazacak çok şey var yazamam Alim,
Terbiyemi asla bozamam Alim,
Ben Türküm ülkemde azamam Alim,
Ya sabır ya sabır deriz bekleriz...
Selam ve sevgilerimi gönderiyorum Aliciğim.
Suat Zobu
Büyük onur verdin.
Şiirlerimi de okuyup değerlendirirsen sevinirim.
Ankara'dan selam ve sevgiler gönderiyorum.
Saygımla.
O bebeciğin yüreğinin sınırlarının bilincinde olmamanın gafleti...
Tam bir 'Tahsil cehaleti alır...' örneği...
Saygılarımla usta.