Bismillâhirrahmânirrahîm,
Bismillâhirrahmânirrahîm,
Allâhümme Rabbenâ Yâ Rabbenâ Tekabbel minnâ inneke entet Tevvâburrahîm. Vehdinâ Veffiknâ ilel Hakkı ve ilel tarîkun mustagîm .Yâ Ğaffâr Yâ Rahmân Yâ Râhîm Yâ Settâr olan Allhah ım ,bu güzel isimlerin hürmeti için dualarımızı akbul eyle..
İlâhi yâ Rabbelâlemîn! Bu mübarek gün ve gecelerin hürmeti için okumuş olduğumuz Yâsîn I şerifi.Amme yi,Tebâreke yi. Salavat*ı şerifeleri ve tekbirleri kabul eyle.
Yâ Rabbi hasıl olan nur ve sevabı Peygamber efendimizin (s.a.v) mübarek ruh- u şeriflerine hediye eyledik.vasıl eyle..Bizleri şefaatine nail eyle..Hz Adem a.s. ile Hz Muhammed( s.a.v). peygamberlerin arasında gelmiş geçmi ş peygamberlerin ruhlarına hediye eyledik sen ulaştır Yâ Rabbi…
Asılları kesilmiş nesilleri tükenmiş kabirleri bozulmuş ,ismi unutulmuş mümin kimselerin de ruhlarına hediye eyledik vasıl eyle yâ Rabbi.
Okunan Kelamullahın nuruyla makamlarını ve cennet derecelerini âlâ eyle azablarını yok eyle..
Yâ Rabbi kalbimizi islamın nuruyla aydınlat. Yâ Rabbi bizleri sana layık kul,Peygamber Efendimize layık ümmet eyle,
Yâ Rabbi bizleri bizleri dünyada vatansız.ahirette imansız.kabirde kefensiz , huzurunda imansız bırakma..
Yâ Rabbi huzurundan kovulmuş ,lanet taşlarıyla taşlanmış olan şeytanın şerrinden ,vesvesesinden ve şeytanlaşmış kişilerin şerrinden cümlemizi emin eyle.
Yâ Rabbi ömrümüzün son dakikalarını gözlerimiz perdelenmmiş şu yalancı dünya ya elveda dediğimiz vakit tatlı canımız ı Azrail’ in eline teslim ettiğimizde gözlerimiz Cennet -i Ala ve Cemal -i Muhammed Mustafa( s.a.v) sağımızda Kur an ,göğsümüzde Kur an göğsümüzd e iman ,karşımızda sevgili Peygamberimiz ( s.a.v) korkma ya ümmetim ,makamına hoş geldin diyerek gözlerimiz Arş -ı Ala yı seyrederek, dillerimizde kelime -i şehadet Eşhedü en la ilahe illalah ve eşhedü enne Muhammedur rasullullah diyerek çene kapamayı nasip eyle Yâ Rabbi.
Kabrimizi cehennem çukurlaruından bir çukur eyleme, cennet bahçelerinden bir bahçe eyle.
Yâ Rabbi zebanilerin eline düşmeden ,ayaklar altında sürünmeden hesabı kolay olup ,sıratı şimşek gibi geçenlerden eyle..
Yâ Rabb’’i amin diyen dilleri ,zikrinle yanan kalpleri ,imanlı gönülleri Kur an-ı Kerim le birleştir .
Yâ Rabbi Ancak sana kulluk eder ,senden yardım dileriz.Yardımı esirgeme Yâ Rabbi..
Sayfa 2
---Kelamullah hürmetine , İsm -i Azam hürmetine, seni zikreden diller hürmetine,gece Sabahlara kadar Allah Allah diyerek manevi kirlerini yıkayan aşıklar hürmetine dualarımız ı kabul eyle Yâ Rabbi.
Dünya sevgisiyle harap olan bu kalpleri nur-u iman ,nur - u Kuran , nur-u tevhid ile birleştir Yâ Rabbi.
----Ellerimizi semaya açtık ,boynumuzu büktük, kapına geldik affına sığındık.Sen Yüceler Yücesisin. Biz günahkar kullarını afv’ ve mağfiret eyle .
Yâ Rabbi cemaatimizinde cümle ölmüşlerinin de günahlarını affeyle ,okunmuş olan Kur’ anı Kerim den onlarıda hissedar eyle.
--- Bizleri senin yolundan ayırma .Yâ Rabbi özellikle ana babamız bize küçüklüğümüzde nasıl bakmışsa sen de onlara her iki dünya da öyle bak ve merhamet eyle Yâ Rabbi.
Yâ Rabbim görünür görünmez kazalardan ,Bellara güç yetmez takat erişmez ,akla hayale gelmez kötülük ve musibetlerden cümlemizi koru Yâ Rabbi..
---- Vatanımızı, askerlerimizi, ordumuzu,yurdumuzu düşmanlardan sen koru Yâ Rabbi..Ezanımızı dindirme ,bayrağımızı indirtme, miletimizi sindirme Yâ Rabbi.
Ölmüşlerimizin azabının defi için ,miletimizin bekası ve selameti için yuvamızın saadet ve huzuru için,kazancımızın bereketi için,yavrularımızın hayırlı evlat olmaları için,kendi sağlık ve sıhhatimiz için ,Peygamber Efendimizin( s.a.v )şefaatine nail olmak için ,cümlemizin ruhaniyeti için ,bilhassa Allah rızası için’’ Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm’’.
---Allah’ ım faydasız ilimden ,doymayan nefisten,korkmayan kalpten,Kabul olmayan duadan sana sığınırız..Yâ Rabbi bizi yolundan ,Kur an*ı Kerim in Sünnet-i Resullulah ın yolundan ayırma, bizi azabından affına gazabından rızana ulaştır.[üzerimize gölgesi düşen Ramazan ayına bizleri eriştir..Şu mübarek geceler hürmetine bizi iyi kimseler sınıfına yaz,bize sabır ver ,bizim canımızı Müslüman olarak al ..
----Rahmet Senin,MAĞFİRET Senin,dünya ve ahirette kurtuluş senin yolundadır ,bizi mahrum etme ..Yâ Rabbi Ramazan imanımızı pekiştirsin ,oruç günahlarımızı döksün . Kur’ an ebediyyen yolumuzu aydınlatsın .]Yaklaşmakta olan BAYRAM İÇİNDE AYNI DUAYI YAPABİLİRSİNİZ..
Amin bihürmetin seyyidil mürselîn velhamdülilâlhi Rabbil âlemîn Allah rızası için el Fâtiha..
ALINTI
----Duâ çok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim..Dualar siperdir koruyan gözeten..Sadakaysa belaları def eden ..
Allah ım sen bizleri her türlü afatlardan belalardan koru amin..
-------Rabbim annenin babanın dahi evladığını düşünmedi anda..Her canlının nefsim nefsim dediğinde sen bizleri yanız bırakma..
Seni bulan herşeyi bulmuştur bulmayansa neyi bulmuştur..
--------Rabbim senin her şeye senin gücün yeter ..Mülkiyetin tek ve mutlak sahibi olan Rabbim..
Rabbim sen beni kendine yakın eyle Habibine s.a.v e yakın eyle..
-----------Sen dilemezsen hiç bir şey olmaz..Sen ol dediğinde herşey var olur ya da yok olur..Sana inanmayanlara şaşarım mührün her kalpte varken..
Her nefes ismin anarken .
-----------Allah ım nurunla nurlandır..Kalplerimizi nurlandır..Kulların nurlar içinde yürürler sen ve habibin tanır onları..
Kalpleri diller daima hakkı anlatır..İçtekiler daima yansır dışa güzel bir simada helede habibinin huyuna azda olsa benzeyen O nun yolunda hak yolda olanlardan kötülük hasıl olur mu sanmam olsun..
----------Rabbim masum insanların üzerinde oynanan canların hiçe sayıldığı yerde sen masuları koru ..din kardeşlerimizi kor amin..
----------Allla ım kulun en huzurlu anı secde anıdır ..Kimseye eğmediğimiz mağrur başımızı daima eğer cürmümüzle kapına geliriz..Senin kapın kurtuluş kapısı ..
Bizlere nasuh tövbesi nasip eyle ..
----------Rabbim bizleri kendinden başkasına asla muhtaç eyleme..İki cihanda bizlere iyi komşular ihsan eyle..
----------Allah ım sen bizlerden razı ol..Allah ım sana sığındım senden yardım dilerim sen beni doğru yoldan ayırma ..Bir an bile beni bana bırakma ..Ben beni terkettiğimde sen beni terk etme..
Allah razı olsun okuyanlardan ..Allah a emanet olunuz selam ve duâ ile..
Nigâr Bedirhan