- 576 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TETİKÇİ-1.BÖLÜM
TETİKÇİ
Yine sıradan bir pazar günüydü. Ailesiyle oturan Abdullah maillerine bakmak için evin yakınında ki internet kafeye gitti. Evde bilgisayar olmadığından sık sık sohbet etmek oyun oynamak için internet kafeye giderdi. Ona göre internet kafeye gitmek daha karlı idi zira hem hızlı hem de ucuzdu.
Kafeden içeri girdi. Kasadaki genç ona 9 nolu masaya oturmasını söyledi. 9 nolu masaya oturdu. Kulaklığını takıp mp3 şarkı dinlemeye başladı. Sonra mailine baktı. Gereksiz mailleri sildi. Sonra msn de arkadaşı varmı diye baktı. kimse çevrim içi değildi. Sonra mirc programını açtı ve chat yapmaya başladı. bazı niklere selam gönderdi. Biraz tatsız sohbetler etti.
Aradan 20 dakika geçmişti ki MHT nikli birinden "mailine bak" diye bir mesaj geldi. Kimsin diye soracak oldu. Program otomatik olarak MHT nikli kişinin " programdan ayrıldığını veya hattan düştüğünü" belirtir bir komut gönderdi. Yani hattın karşı tarafında kimse yoktu. Hemen mailine baktı Mailde 1 okunmamış mesaj vardı. oysa o bütün mesajları silmişti.
Mailde "kapının önünde beyaz bir tofaş siena araba var anahtar kontağın üzerinde ve ruhsat senin adına düzenlenmiş. koltuğun altında susturuculu silah var.mermileri kontrol et namluya mermi sür Holiday Inn otele git 206 nolu odaya gireceksin odada kim varsa öldür. Kapının anahtarı manyetik karttır. Aynı manyetik kart torpidonun gözünde"
Abdullah titremeye başladı. Sinir, korku, şüphe hepsi bir aradaydı. Bir sigara yaktı. Titreyen elleriyle sigara içmeye çalışıyordu. Bilgisayara baka kaldı. Neden sonra maili incelemeye başladı. saate baktı 16:32 ydi. mailin gönderiliş saatine baktı 16:24 dü yani 6 dakika önce gelmişti. mailin kaynağı olan siteye girdi. Bomboş bir site idi. Neden sonra ayağa kalktı Dışarıya baktı Söylendiği gibi araba oradaydı. Hiçbir şey yapmamaya karar verdi. Bir mail daha geldi. "Eğer hemen harekete geçmezsen hem sen hemde ailen ölecek" yazıyordu. daha sonra maillerin ikiside silindi. Bilgisayar kendiliğinden kapandı. Ayağa kalktı Kasaya saat ücretini ödedi ve dışarı çıktı. Arabanın kapısını açtı. kapı kilitli değildi. Arabaya bindi güneşliğin cebinde arabanın ruhsatı vardı. Üzerinde kendi ismi ve adresi yazıyordu. Elini koltuğun altına soktu. Biraz araştırdı. sonra eline soğuk bir metal değdi. Bu tabanca idi.
Vitesin yan tarafında menyetik kartı gördü. Kontağı çevirdi ve arabayı çalıştırdı. Tam bu sırada bir telefon zili duydu. Arka koltuktan geliyordu. Telefona baktı Arayan numara gözükmüyordu.Telefonu açtı.
-Efendim
-Telefonu açtığına göre arabadasın
-evet
-Telefonu kapatma torpido da bluetooth kulaklık var onu kulağına tak kulağına müzik sesi gelecek
-Tamam
Torpidodan buldu ve taktı. Kulağına rahatlatıcı,sakinleştirici müzik sesi gelmeye başladı.
Arabayı hareket ettirdi. Otel bulunduğu yere 10 dakika uzaklıkta idi.
Telefondaki ses
-Hedefe kaç dakika mesafedesin
-7
-devam et.
telefondaki ses tekrar sordu.
-şimdi kaç dakikalık mesafedesin
-4
Epeyce sakinleşmişti.
Telefondaki ses tekrar sordu.
-şimdi kaç dakikalık mesafedesin
-1
-şimdi beni dikkatle dinle. Arabayı otelin batısına park edeceksin. Arka tarafa geçip yangın merdiveninden 4. kata çıkacaksın ve manyetik kartla kapıyı açacaksın katlarda kamera var bu sırada biz şehrin elektriklerini keseceğiz. Jeneratör devreye girene kadar 5-6 saniye vaktin var bu süre içinde kapıya ulaşmış olman gerekiyor. 206 nolu oda yangın kapısının doğusundaki üçüncü oda
Abdullah arabayı denilen yere park etti. otelin arkasına dolaştı. yangın merdivenine yöneldi kapı kilitli idi.
-Yangın merdiveninin kapısı kilitli dedi.
Telefondaki ses;
-o kilit aldatmaca elinle yukarı kaldır açılır.
Abdullah denileni yaptı kilit açıldı. Yukarı 4. kata çıktı
-4. kattayım
-Tamam elektriği kesiyoruz.
Abdullah kapıyı kolluyordu. İçerdeki ışıklar söndü. Hızlıca içeri girdi. içerisi karanlıktı. soldaki 3. kapıya manyetik kartı soktu Kapı açılmadı Sonra hemen karşısındaki kapıya yöneldi kapı açıldı içeri girdi İçerde yüzü pencereye dönük ayakta takım elbiseli bir adam vardı.İçeriye birinin girmiş olmasına rağmen arkasına bakmadı. Öylece dışarıyı seyrediyordu. Abdullah belinden silahı çekti ve tetiğe bastı . Tabanca tıktık diye ses çıkardı ama ateş almadı. Tekrar namluya mermi sürdü yine ateş etmedi.
-Tabanca ateş etmiyor Tabanca bozuk dedi kulaklığa.
-Tabiki bozuk kendimi öldürteceğimi mi sanıyorsun
Ses hem kulaklıktan hemde odadan geliyordu. Penceredeki adam yüzünü döndü. Takım elbiseliydi ama kravat takmamıştı. Ellerini alkışlar biçimde birbirine vurdu.
-Bravo %95 oranında başarılıydın Tek hatan yanlış kapıya yönelmekti
-Nedir bu kamerta şakasımı
-keşke öyle olsaydı.
-Oturun Abdullah bey
-ben gidiyorum
-Otur dedim sana. Biz istemedikçe buradan çıkamazsın...
Abdullah kapıya yöneldi. Kapı kilitliydi.
-Otur dedi adam.
Abdullah istemeye istemeye tekli koltuğa oturdu. Adam da çaprazında ki koltuğa oturdu.
-Nasılsın bakalım Abdullah bey dedi
Nazik olmaya çalışarak
-Benden ne istiyorsunuz
-Soruma cevap ver dedi sertçe
-İyiyim dedi.
- sen iyiysen bizde iyiyiz dedi adam.
Abdullah nazik olması gerektiğini anladı.
-Benden ne istediğinizi anlatabilir misiniz? dedi Nazikçe
- Anlatacağım önce birşeyler içelim.
Adam ne içtiğini sormadan iki bardak gazoz doldurdu. Birini Abdullah’a verdi. ve oturdu.
-Sözümü kesmeden dinle dedi. Abdullah:
-Tamam anlatın.
-Bundan 6 ay önce eski bir kilisenin yeraltı sığınağında gizli bir örgütün toplantısı vardı. Bu örgütün adı iluminate. Bu bir karar toplantısıydı. Bu toplantıda 4. sion protokolünde karara bağlanan Büyük İsrail Projesinin 2. ayağını gerçekleştirebilmek için Suriye’nin ABD tarafından işgal edilmesi karara bağlandı. Ve gizli yazılarla CIA ve Pentagondaki adamlarına bu konuda kulis başlatmaları söylendi. Yalnız bu durumdan o kurumda ki barış yanlısı ve sağduyulu bürokratlar karşı çıktı. Bununla beraber İtalya ve İspanya savaşa karşı çıkarken Türkiye tarafsız kalacağını yazılarla CIA ve Pentagona bildirdiler.
Bunun üzerine İlluminate yeni bir toplantı yaptı 2 ay önce. Buna göre İtalya’da savaşa karşı çıkan siyaset adamları bazı bürokratlar ve hukuk adamlarına suikast düzenlenecek İspanya da ise Büyük terör ve bombalama olayları yaşanacak. Türkiye ekonomik krize sürüklenecek ve iktidar değişikliği yapılacaktı. Ayrıca İspanya da olduğu gibi bazı terör örgütleri desteklenecek ve bombalama olayları organize edilmesi konusu karara bağlandı.
Ama ne var kiaralarında hala insani duygulara sahip olan biri vardı ve bu kişi vicdanına kulak verdi. İspanyol olan bu adam İspanya istihbaratı ile irtibata geçip bütün illüminate üyelerinin isimlerini verdi ve olaylardan haberdar etti. İspanya istihbaratı bu bilgilere dayanarak İllüminate üyelerinin profilini yaşadıkları yerleri olağanüstü gizlilikle topladı.
Geçen hafta Türkiye’de gizli bir toplantı yapıldı ve İllüminate örgütünün karar organında ki tüm üyelerini ortadan kaldırılması karara bağlandı. İspanya İstihbarat ve proje desteği İtalya maddi destek Türkiye ise eleman desteği verecek Proje hazır. İspanya dan Türkçe bilen bir ajan kontrol ve yardım İtalyadan bir ajan Türkiye den de sen seçildin. herşey hazır sen sadece tetiği çekeceksin.
-Neden ben.
-sicilini araştırdık Milliyetçi Muhafazakar oluşun birinci sebep. ikinci sebep mahkemeden aldığın TCK 46 yani cezai ehliyetsiz oluşun. Böylece yakalanman -ki bu ihtimal dışı- söyleyeceğin hiçbir sözü kabul etmeyeceğiz. Çünkü sen delisin.
-Amacınız ne?
-Amacımız eğer başarabilirsek İllüminate’yi ortadan kaldırmak bunu başaramazsak onları anlaşamaya zorlamak. 1derecede Suriye savaşını önlemek İtalya İspanya ve Türkiye’deki eylemleri durdurmak. Bu ancak örgütü tamamen ortadan kaldırmakla mümkün olur. Ama bunu başaramazsak yani onlar tedbir alırlarsa bu sefer Türkiye İtalya ve İspanya da olacak olayları engellemek istiyoruz.
-Peki bana maddi olarak önerdiğiniz bir şey varmı?
-Hayır yok. Belki bir memurluk falan ayarlanabilir.
-Hayatım konusunda bana garanti veriyor musunuz?
-Evet Kesinlikle. Ayrıca operasyon boyunca basına veya interpole veya yerel polise kimliğin hakkında hiçbir bilgi gitmeyecek. Yani sicilin herzaman temiz kalacak seni koruyacağız
-Kabul edemem
-İyi düşün yüzbinlerce insanın hayatı veya ölümü Milyonlarca insanın esareti ve özgürlüğünü bu sırtlanlara mı hediye ediyorsun. Biz bir yiğit arıyoruz Zalimlere dur diyecek bir yiğid. Lise çağlarında e kad idealisttin bir hatırla Şimdi hayır dersen bil ki yarın hedefteki ülke biz olacağız.
-Ben hastayım bu ise büyük bir sorumluluk. Ya yarıda bırakırsam.
-hastalığını inceledik tamamen delirmen imkansız en kötü olduğunda bile aklınkı kullanabiliyorsun Hem atın iyisine doru yiğidin iyisine deli derler. Bize güven
-Düşünmek için biraz zaman verseniz
-Zaman yok kararını şimdi ver
Abdullah durdu ve düşünmeye başladı. Başını öne eğdi Önündeki Halıya uzun uzun baktı. Sonra başını kaldırdı.
-Peki kabul ediyorum dedi ve ekledi. Ama bilin ki bunu vatanım için dinim için Ümmet için ve masum insanların ölmemesi için yapıyorum. Korktuğumdan değil dedi ve bir ayet okudu. innesalatı ve nusuki ve mehyaya ve memati lillahi rabbil alemin (benim namazım ve orucum ölümüm ve doğumum alemlerin rabbı Allah içindir)
- Tamam anlaştık. Benimle irtibat kurmak için yanındaki cep telefonunu kullanacaksın. Cep telefonu özel kriptolu bir telefondur dinlenemez. Eve geri dönmeyeceksin. Bu odada dinlen. Zamanı gelince harekete geçeceksin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.