gelecekteki "ben" meraklısına..!
şimdiki "ben" ile geçmişteki "ben" arasında öyle BİLİNMEZLİKLER VE ÇÖZÜLMEZLİKLERLE KÖRDÜĞÜMLER var ki neyi nasıl yazsam bilemedim ey güzel mektup sayfası..!
geçmişteki "ben" yaşadı,paylaştı,başardı,kaybetti..hesaplaştı ve sonucunda elde kalanıyla kaçtı geçmişin geçmiş zamanlarından bugüne..!
bugünkü "ben" de geçmiştekine benzeyerek kaçmak hevesinde geleceğine..yapsa da unutulacak diye..yaşasa da sonucunda hiç birşey değişmeyecek diyerek..
gelecekteki "ben" çok havalı yaa..çok ta kaprisli..açıkça hevesli ve net olarak BAŞARILI görüntüleriyle bugünlerde geziyor dolaşıyor..uyuyor..yiyor ve dinleniyor bolca..!
geçmişin ve bugünün hatta yarınların "ben"i ya çok hatta tam akıllı ki bugünlerini hep böyle yaşayarak büyüdü..ya da "ben"i bekleyen bir HAYAT SÜRPRİZİ var yaşanacak..!
her şey yolundaysa her şey güzel demektir sonuç olarak..
değilse dileklere..umutlara..ümitlere..dualara ve yalvarışlara gereksinim olacak belli zamanın BİLİNEMEZLİĞİNE bakılırsa..!
DÜN..BUGÜN..YARIN..
büyük harfle yazdım da bağırdım feryad edercesine sevinçlerle..sessizliklerimle
güzel yaşamak istiyorum
tatlı hatıralar bekliyorum
hak edilen BAŞARILAR diliyorum
kendime..."ben"ime..!
en sevinçlisiyle..en keyiflisinden hem de..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.