ufak bir karne hatırası_
günün anlam ve önemi üzerine .!:)
benim oğlan sabah karnesini aldıktan sonra etüte geçti...
e meraklandım bende aradım
"benimki geldi mi, nasıl, karnesi nasıl" diye.?
öğretmeni " şimdi kapıdan girdiler, bir sorayım" dedi
ve seslendi benim oğlana;
" Bora, karnen nasıl.?"
benimkinin cevabı "bilmiyorum"..!
"E sen karne almadın mı, nerede karnen.?"
"çantamda"...
onlar konuşuyor ben dinliyorum ...
devamında karşılıklı gülmekten bir müddet konuşamadık ...
sonra öğretmeni dedi ki " çocukların hepsinde bir heyecan var, kimi mutlu kimi üzgün ama Bora da tık yok... o da böyle mutlu demek ki..."
şimdi akşamı bekliyoruz, bakalım ne var ne yok karnede...
bu arada siz bilmiyorsunuz, biz 8 den sonra okulu bırakacağız...
geçenlerde yazı yazmıyor diye öğretmeni kızmış, bu da bozulmuş...
eve geldi "beni okuldan atsınlar, ben okula gitmek istemiyorum" diye bağırmaya başladı...
ne dediysek yemedi, sonra anlattık, oğlum 8. sınıfa kadar okumak zorundasın, gitmezsen babanı hapse atarlar seni de çocuk esirgeme kurumuna verirler ... vs vs...
düşündü düşündü, "tamam o zaman, bende 8 den sonra bırakırım" dedi...
bu arada henüz 3. sınıfta ve inşaat mühendisi olmak istiyor şebelek...
öğretmenine ve bize yaptığı tüm eziyetlere rağmen de her zaman ilk üç de sınıfta... nasıl yaptığını bizde anlamıyoruz ama, okumuyor ve yazmıyor, sadece dinliyor bir müddet, o da sıkılana kadar...
sıkıldı mı da başlıyor sınıfta gezmeye... :)
ırsi sanki kızımda 11. sınıf, o da sıkıldığında dolaşır sınıfta, bu yaşta...
kulakların çınlasın sevgilim ... :))
Şubat2015/dnzc_
YORUMLAR
Denizce
teşekkürler canım :)
bizimkilerin kime çektikleri belli valla, babalarına...
benim sevgilimde hiperaktiftir azcık...
bu arada güne gelen şiirinide kutluyorum gönülden...
Sevgili Denizce
Daha ne istiyorsun? Bora bu işi çözmüş onun için karne felan izafi kavramlar. O mühendisliğin sitatik hesaplarıyla uğraşıyor artık sınıfta gezinip durması sıkıldığından değil yeni teoriler geliştiriyor kafasında fütfen yani öyle şebelek felan ayıp oluyor yeğenime
Her günün mutlu geçsin ''Bora da mühendislik ablasında iç mimar olma potansiyeli var keyfini sür işte....)
Saygı selamlarımla
Denizce
Sevgili Serhat Bingöl :)
Bir anlatsam sana maceralarımızı ölürsün gülmekten inan...
Akıllı çok şükür ama şimdi akılsız çocuk mu var ki.?
Allahtan öğretmenini çok seviyor, o da ayrı bir ilgi gösteriyor...
Yoksa mümkün değil okula gönderemeyiz...
Tatilin ikinci haftası geldi bana ne dedi biliyor musun .?
" ben öğretmenimi özledim.."..!
Sandım ki etüt öğretmenlerinden bahsediyor, çünkü onlarla çok güzel vakit geçiriyor...
Yok değilmiş, okul öğretmenini özlemiş...
Okul başladı, ilk gün akşam sordum "oğlum okulu özlemiş misin.?"
cevap " hayır, sadece öğretmenimi özlemişim.." :)
bakalım bir şekilde arada kaybolmaması için elimizden geleni yapacağız... belki o da büyüdükçe fikirlerini biraz değiştirir ve bize yardımcı olur...
kızıma gelince, o hukuk istiyor ve çalışıyor... hakim ya da savcı olacakmış.!
bilmiyorum yani dostum, Allah hepimizin yavrularının yardımcısı olsun artık...
teşekkür ederim...
Serhat BİNGÖL
Evet, gerçekten bütün çocuklarımız çok zeki, onlar ülkemizin geleceği. İnşallah barış ve huzur dolu bir dünyada yaşarlar.
Kızınıza gelince, sınıfta doloşmasın dan anlmalıydım güzel yeğenimin hukucu olmak istediğini …) ama olsun iç mimarlıkta fena değil hani…)
Saygı selamlarımla
Daha uzun süre ayakkabılarını bağlayamayacak, sonra tırnaklarını kesemeyecek kendi kendine. Ayakkabılarının altına bakarsanız birisi diğerinden daima çabuk aşınacak topuğu. Bir gün (belkide) öğretmenlerinden daha zeki olduğunu keşfetti mi işte o zaman hayat daha da zorlaşacak sizin için :)
Zaten bu dünya da onun için yaratılmamış demeye başlamadan sırtına kaldıramayacağı yükler yüklenip düşünmesine fırsat vermemeli :) kalkar kalkar, her işin altından kalkar.
Yapboz merakı da çabuk geçer, yapamadığı bozuk olmadığını fark ettiğinde :)
Vs.. Vs..
İşiniz zor vallahi, şimdiden kolay gele :)
Denizce
yok yok el becerilerimizde bir sorun yok :)
bu şebelek okuyup-yazmak dışında herşeyin hakkından geliyor merak etmeyin ...
...
en büyük zevki de anneannesiyle yarışma programlarını izlemek diyemeyeceğim ne yazık ki, çünkü izlemiyor dinliyor elindeki tabletle oyun oynarken ve cevap veriyor :)...
...
zor kısmına gelince, evet gerçekten zor :)
teşekkürler...