- 450 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
"Kırmızı başlıklı gerçekler"
Sizede oldu mu bilmiyorum. Gittiğiniz heryerde fazlalıkmışsınız gibi bir hisse kapıldınız mı hiç ? Mesela kendi evinizde, işte, arkadaşlar arasında kendinizi fazlalıkmışsınız gibi gördüğünüz oldu mu? Bende çok oldu. Kendi evimde kendimle başbaşa olduğumda bile istenmeyen biri olarak gördüm kendimi, odalara sığamaz oldum kendimi sokağa atsam herkesin gözü bendeymiş köleliğine kaplıdım. Bazen camdan dışarıyı izlerken birilerinde beni gizli gizli izlediği hissine kapıldım.
Bazende oturup kendimi izledim. verilen senaryolara oynadığım karakterlere baktımçogu zaman tanıyamadım kendimi. kim bu kendini unutup seçme hikaye yaşayan adam kimsin sen kimim ben ? Sorusu hiç çıkmadı aklımdan. sonra dünyaya baktım kocaman toprak parçasında kapladığım yere baktım. Aynada saatlerce karşımdaki boşboş bakan adama baktım. En çokta Yüzündeki kırışıklar çekti dikkatimi. Gözlerinin altındaki çukur derinleşmiş morlaşmıştı saçlarını yer yer aklarla filizlenmişti. gözlerinden pişman olmuş gerçekler damlıyordu Meğer yıllarca ne çok kaçmışım kendimden bir an tanıyamadım gerçeği. Maske kalkınca kabullenmek zorunda kaldım kaçacak mecalimde yoktu. kabullendim gerçeğiO gerçek ki itirafı ölüm nedeni.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.