Şaiirler Uyanıyor
Sevgili şaiir;
Mesajınızı memnuniyetle okudum.
Şair olunmaz, şair doğulur.Bu yetenekle doğduğunuzdan hiç şüphem yok.Aldığınız eğitim sizce yetersiz olabilir.Bunun farkına varmak bir meziyettir.Hangi mertebede olursanız olun sizden üstte birileri vardır ve siz ikincil kalırsınız.Varsayın ki en yükseğe çıktınız o taktirde de kendinizle yarışmanız gerekir.Allahın ilmi her alanda sınırsızsa; bu yolculuk bitmez.
Şiir konusunda çok değişik şairleri okuyarak kendinizi geliştirmek bir yöntemdir.Ancak esas olan siz olmaya devam etmenizdir.
Her şiirinizde kendi imzanızın olduğunu görmeden yayınlamamalısınız.
Bu gün için şiir milletin gözünde gönlünde yoktur.
Ama bu gelecekte de olmayacak demek değildir.Bu gün yazarsınız da Mevlana ve Yunusta olduğu gibi yüzyıllar sonra ulusunuza katkınız olur.Her çağın edebiyatına o çağın mührü vurulur.
En kötü ihtimal bile olsa tarihe not düşersiniz.
Aşırı soyut yazmaktan kendinizi koruyun.
İçinde fikir ve bilgi olmayan hiçbir şey ilahi düzende kalıcı olamaz.Tarihin çöplüğünde yok olur gider.
Yenilikçi şiir adıyla hikmetsiz yazılanlar çağımıza ait bir sapkınlıktır.
Dış odaklı, derin devletin milleti köklerinden koparmak,düşünemez,akıl edemez,fikren dumura uğramış bir toplum oluşturmak için pompalanmış yapay bir akımdı ve artık bitiyor.
Millet uyanıyor .
Şairi de uyanıyor.
Yazarken,aklınıza geleni değil de önemli olanı yazarsanız kendi değerinizi artırırsınız.
.....................Selam ve saygılarımla.Fazla vaktinizi almaktan korkarım.
YORUMLAR
sayın hocam sevgili üstadım değerli dostum ..her şiiriniz ders her kelimeniz bir yürek devasıdır bizlere vede öyle oldu.kırdılarmı sizi bilemiyorum...lakin derin sakin ruhunuzda hala öğretide bulanacak bir erdemin son temsilcilerindensiniz ki bu olgunlukla öğretiye dewam ediyorsunuz.
saygılarımla.
cemilmelih.
Allah razı olsun hocam, lise yıllarımda hep umutsuzluk vardı şiirlerimde ama artık şiiri faydası olsun diye yazmaya çalıştığımdan beridir umutsuzluk içeren şiir yazamıyorum içim sıkılıyor niye başkalarını da sıkayım ki diyorum kendi kendime.bir de Güzelliği görünce yaşamda istesen de yazamıyorsun...Allah razı olsun hocam. ara sıra okunmalı bu yazı hocam diğerleri gibi kendisine getiriyor insanı.yüreğinize sağlık hocam.