- 799 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAİR SADIK MEDİN, 2014, '' HİKMET OKUYAR ŞİİRE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ '' NÜ İSTANBUL'DA ALDI..
İstanbul Vatan Cad. Menderes Bulv. yakınlarında 15.02.2015 tarihi itibariyle yapılan DÜNYA ŞAİRLER VE ŞİİR SEVENLER DERNEĞİ OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISINA ve ŞİİR ŞARKI TÜRKÜ YORUM Etkinliklerine; Başkan Müzeyyen Hançerci ile 2. Başkan Sakin Öner’in davetlisi olarak katıldım..
Genel Kurul sonrasında Hazirun huzurunda tertiplenen Şiir Şarkı Türkü Etkinlikler içinde;
’18. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması şartnamesi yayınlandı..’ dedim..
’1001 İsim 1001 Eser ile ŞEBİNKARAHİSAR KALESİ BURÇLARI olmak üzere bazı kapalı veya açık mekanlarda KARMA SANAT SERGİSİ açacağım ’ dedim..
Kuruluş aşamasında olan;
OKUYAR ŞİİR KİTAPALARI MÜZESİ
Cumhuriyet Meydanı Kömbeler Pasajı Kat,1. Nu: 2
ŞEBİNKARAHİSAR / GİRESUN
adresine İMZALI ŞİİR KİTABI armağan edilmesinin çok İSABETLİ olacağını bildirdim..
Türkiye Sevdası PROJE çalışmalarıma katkıları vesilesiyle; 2014 yılında ödül almaya hak kazanan Ünlü Tireli Şair Şiir Yorumcusu Şiir Eleştirmeni, Şiirli Hikayeler Yazarı, Taşlama Haşlama Şairi, Fotoğraf Sanatçısı M. Sadık Medin’e 2014, ’ Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ verdim. Ödül Şeref Serlevhası yanında; 1.Adet Karadeniz Sevdası ( Parasal Değeri Yüksek ) 1 Paket Türk Kahvesi ( Kırk yıl hatırı olan ) ve 1 Şair kalemi armağan ettim..
Şaheser Tablo gibi paylaşımları ile ’ KAPILAR ’ gibi ŞİİR KİTAPLARI ile M.S.MEDİN Markalı Fotoğraflar paylaşımcısı TİRELİ ŞAİR edebiyat sayfalarından daha çok okunsun daha çok takip edilsin..
*
Türkiye’ en ünlü şairleri kadar önemsediğim Tireli Sadık Şair şiir sevenlerin de Şiir Yorumcusu meslektaşlarımın da ezberinde bulunsun..
*
Tireli Şair Medin’i, Özellikle Efeler Diyarı Özel Yetenekli Güzel Sanatlar hayranlarına tavsiye ediyorum.
Hayranlar da; ÇAYNAME.. / M. Sadık MEDİN deyişini bir daha paylaşsınlar..
ŞEBİNGÜLÜ sunumlarımla, Şiir yüklü duygularımla, Sağlık, huzur, artı değerli üretkenlik ve süper mutluluk dileklerimle.. Selam Sevgi Saygı
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
........
ÇAYNAME / Mehmet Sadık MEDİN
*
Bir bardak demli çayın tadına doyum olmaz
Yanında börek-çörek yahut bir simit olsun.
*
Kanımızdan bir damla, cana can katandır çay
İster çifte kaynamış, isterse yanık olsun.
*
İki yakam yan yana değil diye üzülme
Üç beş ahbap üşüşür, bir demlik çayın olsun.
*
Ağalar beyler içer, fakir fukara içer.
Susuz kalsan ne yazar, yeter ki çayın olsun.
*
Yoldan gelen yolcuya önce selam sonra çay
Meclislerde bir yerin, sohbette sözün olsun.
*
Her sabah mahmurluğu bir bardak çay dağıtır.
Henüz yeni demlenmiş, üstü dumanlı olsun.
*
Beş on bardak içince kimseyi uyku tutmaz
Yeter ki bir insanda birazcık sinir olsun.
*
İkramda başta gelir, ondan sonra su gelir
Laf lafı onla açar, söz iste sözün olsun.
*
Üzüm, pekmez, bal varsa şekersiz de içilir,
Tasada beraberlik, kıvançta birlik olsun.
*
Rize’den yola çıkan derviş Yunus gibidir
Kanımıza ulaşan bir bardak ırmak olsun.
*
Bize bizi anlatsın, umutlandırsın bizi
Toprağı, bereketi, rahmeti de bol olsun.
*
Arifler sohbetinde bulunsun başköşede
Susalım biz sustukça, sözleri altın olsun.
*
Âlimler katına biz varalım hep birlikte
El üstünde tutalım, sohbete mesnet olsun.
*
Bir ağaç gölgesinde muhabbet koyulaşsın
Gönüller sultanına gönüller tanış olsun.
*
Mana denizine gir yüzme bilme veya bil
İbret al da örnek ol, gözlerin yaşlı olsun.
*
Erenler himmetine erdirse gerek bizi
Yunus Emre’min çayı sıcacık demli olsun.
*
Tire’ye yolu düşse, biz düşsek yollarına
Yarenlik gerek düşte, gerek ahrette olsun.
*
Çay’a meth - ü senanın sonu yok bu gidişle
İlhami’nin şiiri aydın havası olsun.
*
Mehmet Sadık MEDİN
( İlhami )
Tire / İZMİR
....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.