- 531 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mustafa - Bölüm 2 – Küçük Dostların Kıymeti
Tezene hareketsiz bir şekilde yatıyor, tambur ise tezenenin yanına kadar sokulmuş pür dikkat onu izliyordu. Mustafa’nın geldiğini sezen tambur ona doğru birkaç havlama girişiminde bulunsa da yüksek ses çıkarmadı. Bu hali bir sorun olduğunu anlatıyordu ve ayrıca bunun kendisini çok üzdüğünü de belirtiyordu.
Koşar adımlar yanlarına giden Mustafa eğilip tezeneyi küçük dokunuşlarla kontrol etti. Uzaktan hareketsiz görünen kediye yaklaşınca küçük nefesler aldığını gördü. Kediyi kaptığı gibi veteriner İsmail’in yazıhanesine doğru yola koyuldu.
İsmail bu durumlardaki rutin tetkikleri yaptıktan sonra Mustafa’ya yönelerek önemli bir sorun bulunmadığını, birkaç gün yakın ilgi gösterilirse eskisi gibi olacağını söylediğinde Mustafa kendini daha iyi hissetmişti.
Bir seferinde de Mustafa’nın da acemilik döneminde tezeneyle tamburun gıda problemi oldu. Yanlış türde yiyecek alan Mustafa az kalsın gıda zehirlenmesinden ötürü iki arkadaşının kaybına sebep olacaktı. Neyse ki bu durumdan çıkarılması gereken dersleri çıkarmış olan Mustafa dostlarıyla geçirdiği bunca zamandır böyle bir durumun tekrarına müsaade edecek davranış göstermedi.
Gel zaman git zaman aralarında çok sıcak, çok candan bir dostluk ortamı oluşmuştu. Kuzen Feridun’un konuyu ilk açtığı anı arada düşündükçe baştan beslediği çekincelere rağmen iyiki tamburu sahiplendim diyordu. Tezenenin durumuysa tam tanrı misafiri demelik mevzu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.