- 570 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ABD-BATIYI ADIM ADIM TAKİPTEN NE ZAMAN VAZ GEÇECEĞİZ ?.....
Bizim Devlet idarecilerini anlamakta güçlük çekiyorum.
Fransa’da 12 insan öldü diye anma yürüyüşüne katılacakmış Başbakanımız.
Her zaman Batıyı adım adım takip ediyoruz.
ABD liler kendi yaptıkları Usame Bin Ladini öldürdüğünü söyler,onlardan önce bizimkiler Usame terörist derler.
İsraili ilk biz tanırız nedense.
Libyaya ilk saldıran biz oluruz ,dünyalık menfaat uğruna bir çırpıda dostlukları silip atarız.
Esedle dost iken,kardeş iken birden düşman kesiliriz.
Bir de Batıdan ayrı politika izlesek ne olur.
Yetkililer kulağını hep ABD ye Batıya dikmişler ordan gelecek habere kulak kabartıyorlar.
Aman bir kusur işlemeyelim diye adeta yıllardır.
Benim gözümden kaçmıyor maalesef..
Batı ne derse aynen yaparız.
Yapmak zorunda kalırız ya da...
Bu mu tam bağımsız Türkiye!!!
Biraz asil vakarlı dış politikamız ne zaman olacak,bu şu iktidar hiç farketmiyor..
Hepsi hemen hemen aynı çizgideler...
Biz sömürge miyiz seksen yıldır diye düşündüğüm çok olmuştur.
Bizde onlarca yıldır terörden binlerce insan öldüğü zaman Batıdan bir taziye gördük mü,bir kınama gördük mü?
Irakta,Suriyede,Doğu Türkistanda,Çinde,Çeçenistanda,Libyada ölenler müslüman diye mi Batı kınamaz asla bu olayları...
Bu işleri bu kadar büyütüp adamların ölüsünü kıymetlendirmeyin ne olur.
Bir onlar kınasın bir siz bunu bari yapın,yüze karşılık bir bile değil..
Müslüman ölüsü mü,yoksa ölen leş mi belli değil..
İsrail gibi olalım bir yahudi esire karşılık yüzlerce Arabı teslim ediyorlar ya da bir yahudi için binlercesini öldürüyorlar..
İşte ben o zaman derim Bir Türk dünyaya bedeldir diye..
Gerisi hikaye bence...
Fransa’nın Ruanda ve Cezayirde yaptığı katliamların foto galerisine baktım.
Resmen soykırım yapmış adi Fransızlar.Kendimize gelelim.
Yoksa birilerinin dümen suyunda gitmeye mahkum muyuz onu bilelim.
***
Bu seçimlerin de çekişmeli geçeceği belli olmakta..
İttifaklar başladı şimdiden..
Geçen seçimde olduğu gibi sol-Mhp ve karşısında Akp,birde Kürt siyasal partisi Hdp var...
Hdp kimin yanında olursa bu onun iktidara yürüyen cenah olacağı görülüyor..
Geçen seçimlerde az kalsın muhalefet Cumhurbaşkanını seçmeye imkan bulacaktı..
Yapılan plan hatası Akp nin işini kolaylaştırdı..
Bdp bir kaç seçimdir kendi oy sayısını belirlemek için hem Güneydoğuda hem de Türkiyenin her bölgesinde Kürt seçmenin tercihi olmakta,Demirtaşın çağrısına kulak verildiği görülmektedir..
Henüz seçim çalışmaları başlamadı ama Akp her yerde orantısız gücüyle propogandasını yapmakta..
***
Türkiye terörü çözmüş,ekonomisini kuvvetlendirmiş,Çözüm süreciyle akan kan durmuş,bölgesinde söz sahibi bir ülke haline gelmiş bunu halk görüyor ve iktidarın hakkını veriyor...
Yanıbaşımızda kan akıyor..
Yıllardır Esed halkının üzerine bomba yağdırıyor..
Irak bir türlü barışa kavuşamadı henüz..
Bölgede karışık olmayan güllük gülistanlık bir Türkiye bir de İran var..
Bunun kıymetini bilelim..
Önümüzde bir kaç ay sonra sandık var yine..
Hangisini istiyorsak oyumuzu ona verelim..
Kalbimizin gönlümüzün sesini dinleyelim..
Görelim neler olacak,yaşayan görecek..
15.02.2015//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU