"AŞK" NEYDİ..?! (SEVGİLİYE MEKTUP)
Dünyamın En Güzel Şiiri’ne İtafen...
Yüreğimde birikenleri anlatmaya söz var mıdır bilmiyorum..?
Bağrıma çöreklenen bu sinsi acının canımı çok yaktığından başka bir şey bilmiyorum!
Bazen avaz avaz haykırmak istersinde; sesin kısılır sanki çıkmaz ya hani..
Ama içinde delice fırtınalar kopmaktadır...
Bağırsan bağıramazsın, sessizce içine akar yaşın..
Dışında buğulu gözler, için kan çanağı olur ya; işte öyle bir haldeyim ben...
"Konuşmaya dilim varmıyor, sussam gönül razı değil.."
Nasıl tarif edilir ki AŞK?
Nasıl anlatılır sevgiliye yürek yangını?
Nasıl dillendirilir ki; bir ateşin böğrümde, duman duman ciğerlerime dolduğu..?
Ne dışıma, ne de içime akan gözyaşı dindirebilir bu ateşi..
Böylesi bir çıkmazın orta yerinde, canım dudaklarımın ucunda..
Ölüm ile yaşam arasında git-gel yapan bir bedenden öteye olmayan beni, nasıl anlatırım ki sevgiliye..?
Kurulamamış cümleler yüreğimde volkan edasıyla patlarken, dilime vurulan sus’u nasıl dillendirebilirm..?
İçinden geçenleri yaz dedi bana sevgili..
Oysa içimden O’ndan başka geçebilen bir şey olamayacağını bilmeliydi..
Gece sevgiliye yatıp, gündüz sevgiliye uyanan bu adamın; hayatında her saniyesi
O’na adalıydı..
Ben sorarım sevgiliye;
AŞK nasıl anlatılırdı?
Varsa bir yolu söylesin, söylesin ki;
Yüreğimi darma duman eden bu yangından arta kalanlarımla O’na AŞK’ımı dillendireyim..
byHaktan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.