YORUMLAR
Merhaba Kemal Bey,
Ben daha uzun olacağını düşünmüştüm ama olsun çok güzeldi romanınız. Sonraki eserlerinizi merakla bekliyor olacağım. Kusura bakmayın sitemizi ihmal ettim. Kızım tatil için Van' dan Bolu' ya geldi. Hasret gidermeye çalışıyoruz. Tebrik ederim değerli yazarım. Saygılar, selamlar.
Mutluluk ve mutsuzluğun iç içe girmesi, sonuçta safinaz mutlu öldü.. geride kalan üzgün.
Kemnur
Kemnur
Sonu çok mu hızlı geldi düşünüyorum? Safinaz'ın birdenbire ölüvermesine itirazım yok. Hatta en ünlü şarkılarından biri Zaman olan grubun konserine gitmeden hemen önce. Hatta finalde avukatın varlığı da bir başka şarkılarına işaret ediyor gibi: Para.
Ama bitince de roman (Benim için hikayeler serisi) insanın Keşke biraz daha olsaydı diyeceği geliyor. Saygılarımla.
Kemnur
Ah Safinaz Abla,ah,ah şam tatlımız.
Keskinkalemzaman tarafından 1/30/2015 12:53:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
değerli yazılarınızı okurken güldüm,heyecanlandım,kızdım,küstüm,aşık oldum,eğlendim ve hüzünlendim,bigilendim hayat okulunu çocukla beraber okumuş ve çok değerli roman kahramanını anma fırsatım oldu,teşekürü borç bilir bizi de keyflenerek gelişmemizi sağladığın için yine teşekür ederim daha iyi çalışmalar dilerim,Ah Safinaz Abla ölmen üzüntüye gark etti ama artık ölümsüzsün dimağlarımızın derinliğinde yaşayacak her zaman hatırlanacaksın selamla değerli yazar.