- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HÜR ÇIĞLIKLAR...***
*** Merhametli ve sevgi doluysa yüreğiniz; bilin ki talan edileceksiniz.
*** Ön yargılara esir olmayın.
*** Yaşadığınız olumsuz olaylardan dolayı; herkesi aynı kefeye koymayınız.
*** Söylemler düşüncelerde istifham yaratıyorsa; dostluk oluşumu zorlaşır.
*** Öyle gelmiş olabilir; ama böyle gitmesine izin verilmemelidir.
*** Uğuldayıp dur istediğin kadar rüzgar. Bana içimdeki fırtınalar yeter de artar.
*** Merhamet, adillik, güzel davranış ve iyilikler ; altın gibi milyem değerli ve piyasanın ekonomik dalgalanmalarına göre değer kazanan kaybeden değil; hep baki olan sabit ederli hasletlerdir.
*** Talanda ki yürek !...
*** Bırakın uyusun gece; uğuldayan rüzgarın koynunda.
*** Eğer biri kaçıp saklanıyorsa inziva denilen yere; onun suçu değildir bilin bir kere.
*** " Lafımın arkasındayım ! "... Beylik laftır. Öyle derler; bir bakayım dersiniz şu lafına arkasına. Adam çoktan kaçıp gitmiştir bile
*** İçimde birikmiş onca çığlıkların avaz avaz hür kalma zamanıdır artık.
*** Düşünerek, tartarak ve doğruluğuna tam emin olarak konuşursanız ; sözleriniz kalıcı ve değerli olurlar.
*** Bütün mesele; teselliye ihtiyaç duyar hale gelmemektir.
** Enstrümental sevda benim ki. Söze ne gerek var ki.
** Senin hükmünde bitecek gün doğumunda.
***Ne zaman baksam gözlerine kanatlanır onca güvercin sürüleri...Çiçek kokuları sarar alemi. Anlatılacak gibi değilsin ki .
*** Griye çalan bulutların eteğinden dökülürsün ya akşam üstleri;bir hüzün kaplar gözlerimi.
*** Ne zaman sen gelsen aklıma, düşsen yüreğime ; bir ceylan kaçar bilmediğim yerlere.
*** Buğulandı önce ve yağmurlar boşandı birden görünce.Odur budur hala bulutların griliği hüküm sürmekte ela gözlerinde.
*** İlerleyen sessizliğinde dahada soyunup; çırılçıplak kalacaksın gece. O zaman görüşeceğiz seninle..
*** Ürkek bir ceylanın bakışları var gözlerinde. Büyülü bir alemin dökülüşü sözlerinde. Alıp götürüyor işte anaforlara istemeseniz de.
*** senin varlığın bu yaşamı anlamlı kılan.
*** Şu varmış, bu varmış bu koca şehirde. Neyime !.. Yeter ki sen ol yüreğimde; yeterde artar bile.
*** Ben hayallerime kavuşacak kadar sığındım ve sarıldım.
*** Sonsuza taşıdığım yüzümdeki gölgelerdir.
***Gönlünün kapısına dikmişsin PARK YAPILMAZ levhasını !!! Ama park edeceğim ben. Keser yollarsın ceza makbuzunu adresime; ne yapayım, öderim neyse.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.