- 830 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SADAKAT İNSAN OLMANIN GEREĞİDİR
Peygamberimiz, S AV
Veda Hutbesinde, kadınları, Allah’ın emanetleri olarak nitelemiş ve onları bu şekilde ümmetine emanet etmiştir.
Ey insanlar!
Kadınların haklarınızı korumanızı ve bu hususta Allah’tan korkmanızı tavsiye ederim.
Siz kadınları, Allah emaneti olarak aldınız.
Onların iffet ve namuslarını Allah adına söz vererek helal edindiniz.
Sizin kadınlar üzerinde haklarınız, kadınlarınızın da sizin üzerinizde hakları vardır….
Bende buradan yola çıkarak diyorum ki eşe ihanet ALLAH ın nikahına ihanettir.
Allah ın nikahına yani Allah ın emanetine ihanet ALLAH A İHANETTİR....
SADAKAT SOY VE İNANÇ ŞUURUNDAN ÖTE İNSAN OLMANIN GEREĞİDİR
YORUMLAR
Vefâlı sadırlarda saklanırda hâkikat
Derya da saklanan ak bir incidir sadâkat
sadâkat ve ihânet şiirimden kesit.Günümüzde insanlar ne kadar Vefâlı ve sadâkatlı çok az ondan derya da saklanan inciye benzettim hep..Allah a inanıp tam teslim olanlar adam gibi adam olanlarda bayan ya da erkek olsun olmalı sadâkat ve Vefâ.Gözlemlerimse maddiyatla kör olmuş gözler inşaallah o şuura erişirler insanlar ergeç.Olmadıkça güvensizlik her türlü olumsuzluklarda yanına eklenir.Fani olan dünyada isteseler cennete çevirir insanlar huyuyla erdemli davranışlarıyla.Ama zehir ederler yaşamı hem kendilerine hemde etrafındakilere.Kısada olsa yazınız konuşu anlamlıydı sadâkatten ayrılmayanlara Vefâlı olanlara dünyanın her neresindeyseler selam olsun.Dua ile kalın..