Yüreğimin sahibine
Hatırlıyor musun ne güzeldi çocukluğumuz. Hani, o sürekli gittiğimiz nehrin kenarından başlayan çam ormanında ki çocukluk oyunlarımızı hatırlıyor musun?
Nasıl da özlüyorum su gibi akıp giden zamanları. Annem hep derdi zaten mutlu olduğun anlar hayal gibi geçer gider, bir avuç anısı kalır ellerinde.
Bakıyorum da ne de çok anım var senle dolu. Özlemin, hasretle buluştuğu anlar ne büyük bir kaos. Düşünüyorum da
yaşadıklarımız hülyalı bir rüyadan sonra gördüğümüz ve bitmek bilmeyen bir kâbus gibi karabasan olup çöktü üzerimize. Hayat bize de içirdi ayrılığın acı şerbetini.
Gönlüme yarenlik edenim neredesin hangi liman şehrinde veya hangi dağların efendisisin bilmiyorum ama nefesin çok yakınımda gibi.
Hiç vazgeçemediğim şiirsel anlatımlı gözlerin canıma can oluyor. Her sabah güneşin doğuşunu izlemem bu yüzden. Gözlerinin o derinliği hayat için edinmem gereken gücü bana veriyor. Olmasaydı gözlerin dayanabilir miydim bilmiyorum. O doğayı kıskandıran denizleri dalgalandıran rüzgârları hiddetlendiren gözlerin. Ne kasırgalar yaşanırdı o gözlerinde kızdığın zaman ve ne çocuksu merhametler salıverirdi sevgine müptela olduğun anlar da
Diyorum ya
Asla tesadüf değildi gözlerine esir oluşum ..
Bir gün bir çift göz esir alır seni ve o andan itibaren tüm dünyan oluverir takılıp kalırsın düşlerinde o bir çift göze.
Sevdiğim, her gece bu satırlara dökülmek olmasa ne bu özlemin altından kalkabilirim ne hasretimin prangalarından kurtulabilirim. Bir çığ olur düşer üzerime düşlerim.
Üşürüm yokluğunun buz tutan penceresinde, ayaz vurur gözlerimi, onulmaz yaralara gark olur bedenim yüreğim.
Gözlerin olmasa, her sabah doğan güneşle odama dolmasa bakışların, buz tutar benliğim tutamam nabzını sevdanın. Sen doğan güneşle odama dolanım, havayla ciğerlerime çektiğim, her gece yastığa başımı koyduğumda gelir masum hayalin konar yanı başıma.
Açar kollarını başımı omzuna yaslar alnıma öpücüğünü kondurur sevdam der usulca kırmaktan korkarcasına. Helalim, yarenim kavuşmamız yakın der.
Sahi canımın yoncası, ciğerimin paresi yakın mıdır vuslatımız. Bu hainliğin pençesinden kurtulmamız yakın mıdır sevdiğim.
Bitsin artık... Bıktım artık hayatın acı dolu şerbeti her gün dudaklarıma dayamasından, Her gün güneşin doğuşundan batışına kadar gecen zamanda
her nereye gidersem gideyim peşimde olan nefesin, kokun ve her an omzuma dokunacakmışsın duygusu olmasaydı umudum da olmazdı.
Yüreğim çağırıyor seni
Yüreğim anıyor her seferinde.
Sana dair tek bir kelime bile dökülmese de dudaklarımdan yüreğim çağırıyor seni ıssız, derinden ve ölesiye içten. Cennet vaat ediyor
keşmekeş sancılara..
Gel diyor Seni Allah için sevdim Allah şahidim.
Gel gözlerine müptela olduğum
gel yüreğine esir olduğum
gel yeter ki gel.
Kurbanlığım aşkına adanan .
Gel...
gelmezsen Cesedim
Ne işe yarar.
Gel ruhumun yansıması
Gel ömrümün taze baharı
Solmayan nar çiçeğim taze iğde çiçeklerinin kokusuyla gel .
Ben her gece seni anarken, yüreğim seni çağırırken biliyorum sen de hissediyorsun. Yüreğimin her titremesinde seninde yüreğin titriyor.
Anlıyor musun? Benim yüreğimin seni çağırdığını anlıyor musun o yüreğinin ürperişinden?
Çam kokulu sevdamın tek meyvesi gel artık ömür gülüm solmadan, Takvimden yapraklar bir bir koparken ,
her nefes alışımda ecele bir nebze daha yaklaşırken gel artık Azrail davetiyesini göndermeden... Korkuyorum, gözlerinden, başka dünyalara bakamamaktan. Korkuyorum olmaktan en çok mutlu olduğum yerde olamamaktan.
Bazen gelecekmişsin gibi heyecan sarıyor kalbimi. Daha hızlı atıyor. Mutlu oluyorum sanki her yer senmişsin gibi.
Gözleri sana benziyor gecenin ama bakamıyorum gözlerinin içine sana bakabildiğim gibi. Sana ihanet etmiş olmaktan korkuma bakamıyorum.
Yine gece yarısını geçti çoktan. Yine ıssız karanlıklar çöktü şehrin üstüne.
Bütün şehrin ışıkları da kapalı bu saatte! Issız, sessiz sokaklar. Sokak lambaları da olmasa bir lanet çökmüş gibi olacak bu şehrin semalarına.
Uyumalı. Uyumalı da güneşin doğuşunu kaçırmamalı. Gözlerinin doğuşunu göremediğim sabahlar kasvet dolu oluyor içim. İyi geceler sevda nurum.
İyi geceler sevdamın batmayan güneşi. Güneşle gözlerini yolla olur mu? Biraz da olsa özlemimi dindirsin biraz da olsa yanındaymışım gibi hissettirsin. Allaha emanet ettiğim sevdalım En yüceye bu gece de emanetsin .