- 592 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
2014 VE SON ŞİİR ETKİNLİĞİ
EDİPLER DÜNYASI YAZAR VE ŞAİRLER GRUBU BAŞKANI SAYIN ŞEVKİ KAYATURAN BAŞKANLIĞINDA KUŞADASI BELMARE OTELDE GERÇEKLEŞTİRİLEN İKİ GÜNLÜK ETKİNLİĞE DAVET EDEN, ETKİNLİK SÜRECİNDE GEREK KONAKLAMA GEREKSE GEZİ VE PROGRAM BOYUNCA GÖSTERDİĞİ KONUKSEVERLİK GÜLERYÜZ VE SABRINDAN DOLAYI KENDİSİNE VE ÖMER KOÇ ,DAMLALAR ŞİİR GURBU BAŞKANI NEZİHE İNAN PROGRAMA KATILAN VE BENİM İÇİN HAZİNE DEĞERİNDE KİTAPLARINI, ARMAĞAN EDEN ŞAİR KARDEŞLERİME, BİRİN Cİ GECE CUMA GECESİNDE SEVGİLİ NERMİN AKKANIN SUNUMUNDA BAŞLAMASI GEREKEN GECEYE GECENİN KARANLIĞI VE HASTANE DÖNÜŞÜM VE BİRDE KUŞADASININ BU TARAFINI BİLEMEMEM EKLENİNCE BAŞLAMASI GEREKEN GECENİN TARAFIMDAN İSTEMEYEREKTE OLSA AKSATTIĞI BENİM İÇİN SEVGİLİ TOPRAĞIM ÜSTADIM VE İNŞAALLAH NASİP OLACAK OLURSA ŞUBATTA YAPACAĞIMIZ ETKİNLİKTEKİ ETKİNLİK ORTAĞIM SAYIN ŞEVKİ KAYATURAN NEZDİNDE O GECEDE BENİ BEKLEYEN SEVGİLİ KALEMDAŞ ARKADAŞLARIMDAN ÖZÜR DİLİYORUM AYRICA YİNE EKİBE İSMEN VE İSİM DIŞI İŞİN MUTFAĞINDA GÖREV ALAN ARKADAŞLARIMA DA TEŞEKKÜRLER EDİYORUM .İLK GECEDEKİ OTELDEN AYRILIŞIMDA BU ÖZÜRÜ DİLEMEM GEREKİRKEN DİLEME DÜŞÜNCESİZLİĞİ DEĞİL HASTANE ÇIKIŞI APAR TOPAR GELİŞİM VE GECE NASIL DÖNECEĞİM FİKRİ PANİĞİ ENGELLEMİŞTİR ASLOLAN HERŞEYİ ZAMANINDA YAPABİLMEKTİR BU DÜŞÜNCEYE SAHİBİM ANCAK DEDİĞİM GİBİ YORGUNLUK VE ÜZÜNTÜ İÇERİSİNDE OLMAM ANI ANINDA YAŞATAMAMA AKSAKLIĞI OLUŞMUŞTUR VE BU OLUŞUMDAN DOLAYI HAKKINA GİRDİĞİM KİŞİLERDEN TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM BAŞTA ŞEVKİ KAYATURAN OLMAK ÜZERE GERÇEKLEŞTİRMİŞ OLUNAN MUHTEŞEM GECEDEN DOLAYIDA ŞEVKİ KAYATURAN NEZDİNDE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM SEVGİLERİMLE DAHA AZ HATA İLE BİR BAŞKA ETKİNLİKTE BULUŞMAYI UMUT EDİYORUM.
22.12.2014 kuşadası
Zeynep ÖZÜGENÇ
(Bir Garip Zeynep) YEDİVEREN
YORUMLAR
Biliyor musunuz? Böyle etkinliklere katılmayı ne kadar çok isterim. Kendi şiirlerimi bölgesel TV'lerde okumuşluğum var. Tiyatro gurubumuzla turnelere çıkmışlığımda. Ama son zamanlarda kendimi boşlanmış ve dışlanmış hissediyorum. Doğrusu maddi durumum da bu gibi etkinliklere katılmamı engelleyebiliyor. Çünkü Artvin her yere birazcık uzak. Bu yazımı okuyup bana destek olacaklara, etkinliklere çağıracaklara şimdiden teşekkür ediyorum.