- 881 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
365 GÜN ŞİİR (Belirli Gün ve Haftalar) ANTOLOJİSİ HAZIRLIKLARI BAŞLADI ! ! ! ! !
365 GÜN ŞİİR (Belirli Gün ve Haftalar) ANTOLOJİSİ HAZIRLIKLARI BAŞLADI ! ! ! ! !
Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi, Yazar, Şair, Araştırmacı, Proje Koordinatörü Nihat İlikcioğlu tarafından, Sahil Kitap Yayınları güvencesiyle çıkardığı ve her yıl geleneksel haline getirdiği Antoloji Serisi - 3’ü gerçekleştireceği bir projeye adımlarını atmaya başladı.
BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR
Milli Eğitim Baklanlığı, ilköğretim ve ortaöğretim kurumları sosyal etkinlikler yönetmenliğince ‘’ BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR ‘’ belirlenmiştir.
Yılda bir kez ‘’ BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR ‘’ günün anlam ve önemine dair etkinlikler düzenlenerek kutlanmaktadır.
365 GÜN ŞİİR
Etkinlik bülteni kapsamında bürokratlar işyerlerinde, eğitimciler, velilerce kutlanan etkinlikleri hatırlamak, hatırlatmak ve etkinliklerde pasif olmamak, öğrencilerin BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR’ı kavramaları, ödevlerine yardımcı olacağı Antoloji amaçlanmış olup öğretici şiirler, makaleler okunması ve yazılması için bu proje de gerçekleştirilecektir.
Dünya da ve Türkiye’de Uluslararası bir İLK’i gerçekleştireceğimiz 365 GÜN ŞİİR (Belirli Gün ve Haftalar) Antolojisini hazırlamak kaçınılmaz ve şart olmuştur.
Kütüphane raflarında yerini alacağı, 07’den 77’ye varıncaya kadar değerli yazarlarımızın, şairlerimizin, velilerimizin katılacağı ve öğrencilerimizin başvuru kaynağı ŞAHESER olacağı 365 GÜN ŞİİR (Belirli Gün ve Haftalar) Antolojimizden faydalanacak ve o güne dair yazılan şiirlerinizi ve makalelerinizi yazarak antolojimize katılabileceksiniz.
Eserleriniz ölümsüzleşecek ve ayakta alkışlanacaksınız.
Antolojimizde Değerli Şairlerimizden bir şairimizin İLKÖĞRETİM HAFTASI Başlığı altında yazacağı şiiri 365 GÜN ŞİİR (Önemli Gün ve Haftalar) Antolojisi Yönetim Kadromuzun değerlendirmesi sonucunda şiiri antolojimizin arka kapağında yer alacaktır.
ANTOLOJİ TAKVİMİ:
Antoloji Başlangıç Tarihi: 15 Aralık 2014
Antoloji Bitiş Tarihi: 15 Şubat 2015
Antoloji Eser Çıkış Tarihi: 15 Mart 2015
ANTOLOJİ KATILIM ŞARTLARI
1. Belirli Gün ve Haftalar ile ilgili ŞİİRLER ve MAKALELER yazılacaktır.
Katılımcıların kendi isteğiyle belirlediği Belirli Gün ve Haftaları ile ilgili yazdığı Şiirleri ve Makaleleri ile katılabilirler. Gönderilen eserler Eğitimci Kadromuzca seçilip uygun olanlar 365 GÜN ŞİİR ( Belirli Gün ve Haftalar Antolojisi’nde yer alacaktır.
2. Her katılımcıya 3 sayfa tahsis edilecek ve 5’er Adet ( 365 Gün Şiir - Belirli Gün ve Haftalar Antolojisi verilecektir.
3. Katılım Ücreti 100 TL’dir. İLK, ORTA, LİSE ve ÜNİVERSİTE’de eğitim ve öğretimini devam ettiren ÖĞRENCİLERİMİZ bu antolojiye ÜCRETSİZ katılacaktır. KATILIM ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR.
Eserlerini gönderen öğrencilerimiz ’ ÖĞRENCİYİM ’ diyerek NOT düşülmesi gerekmektedir. Not düşmeyenler Antolojiye katılma hakkını kaybedeceklerdir.
Katılım Ücretleri Konca Aydemir 9738293 posta çeki hesabı ya da
İş Bankası Antalya Şubesi Konca Aydemir 6200-4122475
Yurt dışından katılacaklar tr 33 0006 4000 0016 2004 1224 75 İş Bankası yatırılacaktır.
Eserler antalyasanat07@mail adresiyle gönderilecektir.
4. Yaş sınırlaması yoktur.
5. Ana dilimiz Türkçe ve Ulusalar arası ülkelerdeki yazı dillerinde yazabilirler.
6. Özgeçmiş ( Zorunlu Değildir )
7. Görsel Amaçlı Resminiz ( Zorunlu Değildir )
8. İletişim Bilgileriniz (Antolojinin her aşamasında sağlıklı ve hızlı iletişim için
Zorunludur )
9. Antoloji kapsamında yayımlanacak eserlerin yazının içeriğinden doğan hukukî sorumluluğu eserin sahibi siz yazarlarımıza aittir.
10. Ç/alıntı eserlere 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi Yasasına göre 3 ve 6 yıl hapis cezası uygulanmaktadır.
11. Eserlerde gayri ahlaki, siyasi, bölücü, küçük düşürücü ve hakaret içeren ifadeler bulunmayacaktır.
12. Tüm Katılımcılarımıza 365 GÜN ŞİİR ( Belirli Gün ve Haftalar Antolojisi ) Katılım Belgesi takdim edilecektir.
13. Antolojimiz KÜLTÜR BAKANLIĞI Onaylı olup MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ( MEB ) Onayı ile 600 tanesi her bir okula ‘’ KAYNAK ESER ‘’ olarak OKUL KÜTÜPHANELERİNE ÜCRETSİZ DAĞITILACAKTIR
Not: Yayın Kurulumuz ‘’EĞİTİMCİ ‘’ güçlü bir kadro ile çalışacağız.
KATILIM ÜCRETİ YATIRIRKEN LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ
365 GÜN ŞİİR ( Belirli Gün ve Haftalar Antolojisi) eserlerinizi ve katılım ücretini gönderdikten sonra Sahil Kitap Yayınları İmtiyaz Sahibi SAVAŞ ÜNAL’a bizzat telefon ederek 0 507 419 25 59 - 0 242 247 02 04 eserlerinizin ve ücretinizin ödendiğinizin eline ulaşıp ulaşmadığını teyit ediniz. Gönderdiğiniz ESER VE ÜCRETİN DEKONTU herhangi bir aksilikte İSPAT ve DELİL olması için özenle saklamanız önemle rica olunur.
Nihat İLİKCİOĞLU
Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi
Anadolu Edebiyat Derneği Temsilcisi
365 Gün Şiir ( Belirli Gün ve Haftalar ) Antolojisi
Proje Koordinatörü
Tel. 0 532 764 44 48
Savaş ÜNAL
Avrasya Sanat Kültür ve Edebiyat Derneği Başkanı
Sahil Kitap Yayınları İmtiyaz Sahibi
Tel. 0 507 419 2559 - 0 242 247 02 04
Konca AYDEMİR
Editör
Tel. 0 242 247 02 04
YORUMLAR
Sayın Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi, Yazar, Şair, Araştırmacı, Proje Koordinatörü Nihat İlikcioğlu hocam. Ben seni yıllardır takip ediyorum. Çok güzel ve önelki projelere adım atıyorsun.Hep faydalı işler peişinde biz şairlere ve yazarlara hep fırsat tanıyorsun. Gazeteciliğin, Şairlerin başkanlığı şiir yarışması juri üyeliklerine ve sayamadığım daha bir çok Nihat İlikcioğlu imzasını atıyorsun.
Favorimdesin her zaman.
Kutluyorum. Başarılar diliyorum
mehmet ali unsal tarafından 12/17/2014 6:57:10 PM zamanında düzenlenmiştir.