A-Sınıf İnsan...!
Dünya da iki çeşit canlı vardır...!
1- Eşref-i Mahlukat. (mahlukatın efendisi) "İnsan"
2- Tüm diğer canlılar.
Yukarıda okuduğunuz maddeler de kendi içlerinde bir çok maddeye bölünür.
Birinci maddeyi ele alalım
"İnsan"
A-) bir- yüzlü insan
B- )iki- yüzlü insan
C-) üç- yüzsüz insan
Önce -A- şıkkını ele alalım "insan’dır" bir tek yüzü vardır. o da insanlık. ahlaklıdır erdemlidir edeplidir terbiyelidir saygılıdır sevgisi ziyadesiyle vardır paylaşımcıdır yardım severdir yoksulu kollar gözetir aç gördü mü doyurur, yolda kalmışa yardım eder çıplak gördü mü giyin dirir hiç olmasa sırtındaki urbasını verir, yaradılanı sever yaradan hatırına. insan gibi insandır...
Gelelim -B- şıkkına,
işine geldi mi alim dir, işine gelmediğinde ise zalimdir, acımaz çıkarı için deyim yerindeyse Anasını satar babasını keser birlikte yaşadığı toplumu kendi çıkarı için gözünü dahi kırpmadan harcar Ahlak dan eser bulamazsın erdemlilik sadece çıkarı kadardır, yoksula tekme vurma konusunda acımasızdır, ama minicik menfaati söz konusu olursa hemen çar çabuk vakıf kurar vakıf altında her türlü arsızlığı hırsızlığı aymazlığı yapar her yerde baş röllerdedir Namussuzluğunu medya aracılığıyla süsler püsler topluma kendisini kabul ettirir. kolay kolay açık vermez. hele ki toplum da saf ve temiz duyguların hakim olduğu toplumsa... deyim yerindeyse Toplumun ebesini beller. her mecra da kendisini kabul ettirir kıvraklığıyla semizleşir semizleşir Domuz gibi semizleşir kendini elit tabakaya mal eder.!
Sıramız -C- şıkkında.
Hiç bir varlık gösteremez gelene ağam gidene paşam der ama varlığı en çok da -B- şıkkına dahil olanların işine gelir. bilinçsizce -B- şıkkının destekçisidir,
hal böyle olunca da -A- şıkkına dahil olanların da işini güçleştirir... Dünya var olduğundan beri bu döngü bu şekilde devam ede gelmiştir ve görünen odur ki böyle de devam edecektir.. ve sürünün en kalabalık kesimini de -C- maddesine uyumluluk gösteren oluşturur. en zayıf noktası İnancıdır. çok kolay suistimal edilmeye müsait dir ve -B- şıkkının en vazgeçilmez destekcisidir...
........................................................:
Madde 2-) Diğer canlılar...
Yaşamın temel kaynağını oluşturan canlılardır. sayısını ancak var eden YARADAN ın bilebildiği kadardır. varlıkları -A- maddesine dahil olanların hem sevinci, hem üzüntüsü, hem nimeti, hem de külfetidir,
-B- maddesine dahil olanların ise sermayesidir,
-C- maddesine dahil olanların ise pislik üretmelerine ham maddedir..!
Her Hakkı yazar Kenan SAYIN. a aittir (ve sorumluluğu da)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.