- 784 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TAHLİYE HANIM
TAHLİYE HANIM
10/2011/2014
PAZARTESİ
09:46
Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde ,kalbur saman içinde ,günümüze düşmüş ,kazara gelmiş bir melek varmış.
Sakın yağ yapıyor demeyin, yağlara zam geldi ya ; el uzanmıyor cebe.!
Şu bir gerçek ki beylerin ve hanımların tükendiği bir zamanda yol almakta hatta yaşamakta,
ve nefes almak için bile çabalıyoruz.
Çünkü tüm iyiler gitmiş Alaaddinin sihirli lambasına saklanmış,tabi istisnalar hariç.
Tahliye Hanım gibi , o bizi düşünmüş kalmış; nasıl mı her şekil kendini bizim yerimize koymuş,ona göre davranmış.
Hepimizi tek tek tanımış,bizim için mücadele etmiş, banane dememiş.
Biliyorsunuz etrafı böyleleri sarmış zaten , kimin için ney için mücadele edeceğim diyenler..!
Şu bir gerçek ki insan olan; insan olan için mücadele eder, haklarına saygı duyar.,ve hep sever,gülümser,gönülden yapar bunları.
Tahliye Hanım inanın sizi herkes çok seviyor,sizi sevmeyen yok.!
Siz buna değersiniz ,aslında sizin gibi değerler yönetici olmalı ki adalet nefes alsın,siz sahip olduğunuz değerlere nefes aldıransınız.
Siz bizim, Tahliye Hanım, ve Tahliye Ablamızsınız! sizi doğuran annenin elini öperiz biz .
Sizin kadar severiz çünkü sizi doğurmuş.!
Bizde nefes aldıran bir güzellik bulmuşuz yanımızda.
İşte böyle güzelleşmek için çok uğraşanlara duyurulur ,reçete iyi insan olmak,kıskanç olmamak, mütevazi olmak.
Bananeci hiç olmamak,güzel bakmak, güzel görmek,burnu kaf dağında olmamak,yanıcağımızı bilsek bile adaletli olmak.
Selam vermek selam almak.!
İşte sizde bunların hepsi ve daha fazlası var sizi çok seviyoruz, tüm veznelerin yükünü çekiyorsunuz yıllardır.
Hepimizi ayrı ayrı düşünüyorsunuz;
isyanda etmiyorsunuz , o güzel yüzünüzü de asmıyorsunuz.
İşte ondan dahada güzelleşiyor ve gençleşiyorsunuz,iyi ki varsınız, hep var olun siz yanımızda.
Hatta bulaştırsanız da içinizdeki güzellikleri, iyilikleri, aydınlık olsa dünya.
Bu yazıyı küçük bir teşekkür olarak düşünün,tabi sizin asilliğinizin yanında bu yazı çok küçük kalır duygularımızı ifade etmeye ama size çok teşekkür ederiz Tahliye Hanım.
Sizi çok seviyoruz Tahliye Ablamız.
Yazan: Hatice Nilüfer DİRİLEN
Pendik Vezne
YORUMLAR
Tahliye Hanım bu yazıyı gördüğünde mutlaka çok mutlu olacaktır.
SELAM VE SAYGILAR..
gaybana geceler
selamlar ve saygılar hocam.