- 469 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-14
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-14
Eylül ayında bir Pazar günü-6
Ben Murat Yasemini çok sevdim
ama sevildim mi?
İşte o biraz meçhul.
Sensiz geçecek olan hafta sonlarından birini daha yaşıyorum. Geçen Pazar günü yaptığımız konuşmalarda bugün için gelmen öğleyi bulur demiştin. Ama işin aslına bakarsak önümüzdeki kurban bayramını ne sen düşünmüştün ne de ben. Dün kahvaltılık alış verişini yaptıktan sonra bugün geleceğini hatırlatmak için çektiğim mesajın karşılığında bana çektiğin mesajda gelemeyeceğini evde bayram temizliği yapacağını yazdın. Aslında doğrusu da buydu. Ama ben yine sen eve gelecekmişsin gibi masayı divanın önüne çektim. Kahvaltıyı iki kişilik hazırladım. Cismin yanımda olmasa bile ruhun yanı başımdaydı hayatım Çaylarımızı karşılıklı içtik. Sen sigaranı tellendirirken ben de ütülenecek eşyalarımı çıkardım. Ve sen hiç üşenmeden ütülenmesi gerekenlere ütü yaptın. Bu işi yaptığın sırada beni en mutlu eden şey ise ayağında çok sevdiğim gülkurusu iç çamaşırı vardı. Evet, seni böyle düşünmek kurabileceğim en güzel hayaldi. Bundan daha güzelini de kuramazdım. Seni çok seviyorum Yasemin’im ve ölünceye kadar da seveceğim. Akşam üzeri giderken bilsen de bilmesen de geride seni evine yolcu eden çok mutlu bir erkek bıraktın.
Bu rüya ya bir de gerçek olsa.
Adam gibi sarılsaydım sana
Adam gibi sarılsaydım sana
Sanki bir karanlık odaya
hapsedilmiş gibiyim
Görmek istiyorum
Duymak sesini
Unutma eskileri sarmak sımsıkı
Sarılmak istiyorum
Keşke diyorum keşke
Bunları yazacağıma
Bütün gücümle
Adam gibi sarılabilseydim sana.
Karanlık bir odaya hapis olmuş gibiyim
Sonsuza kadar ruhum tutsak.
bu tutsaklıktan beni ancak sen çıkarabilirsin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.