- 981 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
GÜL İLE DİKENİN SOHBETİ
Gül dikene; sen neden bana olan sevgilere engel oluyorsun? Sen olmasan herkes bana rahatlıkla ulaşır, beni herkes sever demiş , .
Diken; nasıl en kıymetli şeyler kasalarda, hazinelerde saklanıyor ve kilitleniyor. Kapısına bekçiler, muhafızlar konuyor korumak için. Sen ki çiçeklerin en güzeli ve kıymetlisisin. Allah sana bu güzelliği verirken, beni de sana muhafız olarak verdi. Ben sana olan sevgilere engel olmuyorum. Sana hoyratça yaklaşmaya çalışanlara engel oluyorum. Hoyratça yaklaşan, kadri kıymet bilmeden usulsüzce seni kopartır. Kopartırken örseler, hırpalar, canını yakar. Senin güzelliğini aldıktan sonra rastgele bir yere atar. Sana sevgiyle yaklaşan, bana dokunmadan, ne kendisine nede sana zarar vermeden, seni hırpalamadan, sevgiyle kopartır ve sen bu sevgiyi o kopartan kişinin gözlerinde bulur koparttığı esnada acıyı duymazsın. o Kişi seni özenli bir şekilde alır güzel bir vazoya koyar ve evinin en güzel yerinde seni misafir eder. İşte ben senin kıymetini bilenler için varım. Ben senin muhafızınım. Allah beni senin kıymetini bilmeyenlere engel olmam için gönderdi. Senin kıymetini bilenler bana dokunmadan sana nasıl ulaşacağını bilirler. Ben bunun için varım,. ve gül boynunu büker, mahcubiyete dalar,.
Mustafa KURT-28.10.2014
YORUMLAR
Mustafa KURT
Çok güzel bir paylaşım ulaşılması zor olan kıymetli olurmuş....
tebrikler..