- 427 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tek bir ülke dünya tek bir din yaratıcı
Dünya kurulduğundan beri kutuplaşma ve gruplaşma var.Evet dünyanın iki kutbu var Ona göre de bir çok paralel ve meridynleri var.. Ama hepsi aynı eksen de dönmekte...Ayrı noktaları gösterse de sonuçta tek. Dünyayı oluşturmakta..
Başka başka insan ırkları olsa da aynı yerden gelip aynı yere gitmekte yani insanlığı ve ruhsal olanı oluşturmakta..
Bir çok din gelmiş var olmuş . Her peygamber birlik ve beraberliği sevgiyi vermiş...Tek amaç inanç ve düzen olmuş.
Müslümanlık gelmiş değişmez denmiş. Peygamberden sonra birçok kollara ayrılmış mezhepler oluşmuş.. İbadetler benzer ama farklı olmuş .Ama amaç aynıymış ibadet düzen ve birlik..
Bir insan kayayı ,diğeri çakıl taşını, bir diğeri mermeri seviyor diye ayrılmalılar mıdır. hepsi ayrı şeyi sevmektedir. Hepsinin taşı sevdiği gerçeğini kim değiştirebilir..
Hal böyle olunca nasıl gruplaşmalar olmasın...
İnsanlık tek .Dünya tek. Yaratan tek Gelinen yer tek gidilen yer tek ...Bölüşülemeyen ne .
Uzaylılardan bahsederiz ya Bir marslı gelse sorsanız nerelisin diye Marslı yım der her halde.
Gülüyorlardır eminim bize. Neden gelsinler ki her şey açıkken her şey tekken teklikten gelmişken bölüşmek için yaratığımız abuk subuk şeylere.
Keşke tüm dünya tek bir ülke olsa adı dünya.Keşke herkes sevgiyle üretse bilse ki ürettikçe herkese yetecek yaptığı işi sevse .Tüm dünya sevgiyle barışla yaşa sa .Üremek için çok çabalamak yerine ,tüketmeye çok hevesli olmak yerine , üretip paylaşmak erdem ve değer olsa ..O zaman uzaylılar korkmadan gelirlerdi. Şimdi neden bizi başlarına dert etsinler ki biz onları da paylaşamaz bozar o teknoloji de mahvolurdu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.