- 956 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KİMLER GELDİ,KİMLER GEÇTİ
SELAM DOSTLAR,HAYATIMIZDA HER ŞEYİN VE HERKESİN BİR ÖNEMİ VARDIR.KİMİNİ ÇOK SEVER ,BAŞ TACI EDER,KİMİ AZ SEVER ONA GÖRE DAVRANIRIZ.BU GÜN BEN HAYATIMDA KEMAL İSMİNDEKİ SEVDİKLERİME DİKKAT ETTİM NE HİKMETSE VE ŞU GÖRÜNTÜ ÇIKTI KARŞIMA .NEDİR DERSENİZ BAKIN ANLATAYIM.
BİR İLKOKUL ÖĞRETMENİNİN ÇOCUĞUM .İLKOKULA BAŞLAMADAN BENDE MUSTAFA KEMAL SEVGİSİNİ BABAM OLUŞTURDU.VATANI ALLAH’IN İZNİ İLE ASKERLERİ İLE KURTARAN BÜYÜK KURTARICI MUSTAFA KEMAL...YOKTAN YOKSULLUKTAN KÜLLERİN ARASINDAN TÜRK MİLLETİNİN KURTULUŞUNU SAĞLAYAN İNSAN...
CUMHURİYETİ KURAN VE YENİDEN YOK OLACAK BİR MİLLETE YENİ UFUKLAR AÇAN KİŞİ
İKİNCİ KEMAL SEZGİN AMCAM OLUR SAMSUN’UN ALAÇAM İLÇESİNDE ŞU AN MEZARI.
SEVGİLİ AMCAM NE ŞEFKATLİ ,NE MERHAMETLİ BİR İNSANDIN SEN.GELİNİNİN SENİN ÖLÜMÜNÜN ARKASINDAN NASIL DA "BABACIĞIM,BABACIĞIM YANINA BENİ DE AL "DEYİP ÜÇ BEŞ AY SONRA AYNI MEZARDA YAN YANA YATIŞINIZI ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR NASIL UNUTURUM.?
ÜÇÜNCÜ MUSTAFA KEMAL ÖZEL KENDİSİ AĞABEYİM OLUR.YANİ BÜYÜK TEYZEMİN OĞLU DOLAYISI İLE KUZEN.BEN DAHA ÇOK KÜÇÜKKEN- SANIRIM ARAMIZDA ON YAŞ VAR -MAARİF KOLEJİNDE OKUYAN VE ANNE TARAFININ PRENSİ OLARAK GÖRDÜĞÜMÜZ AĞABEYİM.ANNEANNEMİN GÖZDESİ VE KIYMETLİSİ.EĞİTİMİNE İTİNA EDİLEN VE ÖZEL YİYECEKLERLE YATILI OKUDUĞU İÇİN YANINA GİDİLEN PRENS.ONUN KADAR DEĞER GÖRMEYİ VE ONUNLA KONUŞMAYI ÇOCUKKEN BİR AYRICALIK SAYARDIM.KISA ZAMAN ÖNCE GÖRÜŞTÜK.NE ÇOK MUTLU OLDUM.BOYNUNA ATILIP VEDALAŞIRKEN BİRLİKTE SOHBET ETMENİN VE FİKİRLERİMLE KABUL GÖRMENİN ZEVKİNİ VE NEŞESİNİ YAŞADIM.O ÇOK ÖZEL OLAN ÇOCUKLUĞUMA ÖZELLİKLE ANNEANNEMİN EVİNDEKİ GÜNLERİ BANA FARKINDA OLMADAN YAŞATAN AĞABEYİME KOCAMAN TEŞEKKÜRLER.
DÖRDÜNCÜ KEMAL DE KAYIN PEDERİM RAHMETLİ KEMAL ALTIN...ÇOCUKLARIMIN DEDESİ. GÜNGÖRMÜŞ BİR AİLENİN ÇOCUĞU OLAN BABAM YAŞARKEN DE ÖLÜMÜNDE DE BANA BİR ÇOK ŞEY ÖĞRETTİ.RAHMETLİNİN KİMSEYE EYVALLAHI YOKTU.KİMSENİN PARASINDA PULUNDA DA GÖZÜ YOKTU.SAYILMAYI VE SEVİLMEYİ HERKES GİBİ ÇOK SEVERDİ.BİR GÜN ODASINA GİRMEDİM KENDİMCE KIZMIŞTIM ONA .KAYIN VALİDEME DEMİŞ Kİ"TABANCAM OLSAYDI KENDİMİ ÖLDÜRECEKTİM.BÜTÜN GÜN ODAMA GİRMEDİ HATIRIMI SORMADI.ŞİMDİ ANLIYORUM BÜYÜKLER NE DERSE DESİN KIZILMAMALI .ZİRA HAKLIDA OLSA HAKSIZ DA OLSA EMEĞİ VAR SENDE OLMASA EŞİNDE.
BEŞİNCİ KEMAL DE KEMAL YAVUZ.SAMSUN’DA YAŞAMIŞ VE MESLEĞİNİN ÇOK SEVEN BİZİM HAYATIMIZDA ÖNEMLİ BİR YERİ OLAN İNSAN.EŞİMİN BÖLGE MÜDÜRÜ İDİ BİR ÖZEL ŞİRKETTE. 1981 YILINDA ŞİRKET SAMSUN’DA YENİ BİR OLUŞUMA GİDERKEN KADERDE BİZİ ONUNLA KARŞILAŞTIRDI.AYNI YOLUN YOLCUSU OLDUK TAM 15 YIL VE HEP BİZE BABALIK YAPTI ALLAH NUR İÇİNDE YATIRSIN.
ALTINCI KEMAL İSE KEMAL ALTIN OĞLUM DEĞER VERDİKLERİMİN İÇİNDE BANA EN YAKIN OLAN..ALLAH ONA VE TÜM GENÇLERE KENDİ RIZASINA UYGUN BİR HAYAT NASİP ETSİN.
ŞİMDİ GERİYE DÖNÜP BAKTIĞIMDA BİR 54 YILLIK BİR HAYAT VE HAYATIMDA YER ALANLAR VE BANA KATTIKLARI .KİMLER GELDİ VE KİMLER GEÇTİ BU KOCA ÖMÜR DENİLEN ZAMAN DİLİMİNDE. BİR İNSANIN HAYATINDA HAYIRLA ANILMAK KADAR GÜZEL ŞEY VAR MI? ALLAH HAYATIMIZA GİRİP HAYIRLA ANDIKLARIMIZDAN RAZI OLSUN.ŞER GİBİ GÖRDÜĞÜMÜZ ŞEYLER DE BİLE BİZİM İÇİN HAYIRLAR OLDUĞUNU DA UNUTMADAN DUALARIMDA HEPSİNE ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM.ZİRA ÖLÜLER KADAR DİRİLERİN DE RAHMETE İHTİYACI VAR.SEMİRAY
YORUMLAR
Semiray Sezgin
Kemal ismindeki sevdiklerinize dikkat ettiğiniz ölçü de kemale erdiğinizi görüyorum hocam. Türk hafif müziğinde bir parça gibi başlayan yazınız katman katman derinleşmiş. Mustafa Kemal Paşa ve silah arkadaşlarına Allah'tan rahmet dilerken sizi de içtenlikle kutlarım.