- 821 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
yağmur halleri vardır ba-kışlarının..
seni hatırlıyorum, sağanağa tutulmuş iklim gibi.. zifir karası saçlar ve mor ruj izi kesikler..portakal kokan avuç içlerimle buradayım..seni en son hatırladığım yerde/kuytularımın derinliğinde ki sana dokunmaktan geliyorum/ geç kalarak tüm sevişmelere ..içini alarak içime, kelimelerine dokunuyorum hece hece..aklım almıyor çünkü/harflerinden gelen tını delil sayılacak nabzımdaki tüm düşlere/düşüşlere ki yarı açık omuzlarındaki kapıdan bir tek kişi çıkıp gidecek biliyorum..
neden mi? yağmur halleri vardır ba-kışlarının, bu yüzden damlar parmak uçlarımdan ıslak..sana/sana diyorum sadece sana ufak kağıtlara yazılmış notlar bırakmayı isterdim kaç yaşında isen o kadar hayat hikayesi anlatarak ki okumanı dilerdim sonra yırtmanı, kim bilir saklamanı belki..senin yüzün çerçevelere yakışmıyor..bu yüzden ısırıyorsun alt dudağını..
onu/bunu/handeyi ve remziyi boş ver sana ve bana ne diyeceksin..yalnız ve ıslak bir rüya ya..yanlış bir gecede/uykuda girdim..kapılar zaten açıktı bütün odaların..yazdan kışa bir mevsim kaldım/sensiz ve sessiz ki gittim ve geldim buradayım..
bana bunlardan bahsetme..ışığı kapatmak saklamıyor hüznünü/yüzünü anlamıyor musun?…bırak şimdi gece lambasını AÇma..sağ salim dönerim belki gittiğim her yerden..bir kıştan mesela/başka bir yaz ki günleri diyorum/günleri serseri..sayarAK rakamları seviyorum..
çek ellerini sol göğsünün üzerinden..derin bir iz var orda..kaburga kemiklerinin kırılması kadar acıtıyor biliyorum..bir yaz(g)ı baştan aşağıya değişiyor kolay mı?...
g-özüm rafa takıldı ebegümeci ve ada çayına ki hiç yazılmamış bir sayfayı siliyorum şimdi..kuralları bozuyorum evet/adil değil artık hiç bir seviş/ME çek topuğa yeltenen dişlerini..izi kalacak diyorum sana/mor ki sana ben derimde ıslanır nefesim/kırılır sesim.. ben sana bir şey yapacaktım/birkaç şey yapacaktık birlikte izleyerek ve dinleyerek..bir yerlere gitmeyi dileyecektik kayan bir yıldızdan, geri dönmemeyi dileyerek sonra omuzuma yasladığın saçlarının kokusunu hapsedip burun deliklerimde, b-akışını görecektim..
hı hı göğüs uçlarımla/yüreğim arasında bir yerde dokundum sana ne kadar sürdü..ne kadar sürecekti önemi yok şu an hatırladığım en belirgin iz bu/anımsıyorum seni yetmez mi? ben de biliyorum avuç içlerimi s-aklamayı yastık altlarında.. üç öğün dua etmesini sonra başımı göğe kaldırmasını ki bu kadarmış de/ME..sende ne kadar olduğumu biliyorum..yalan söyleme alt dudağını ısırıyorsun b-AK ..sana onca şeyden sonRA yazabileceğim en hasarsız cümle/alt dudağını ısırıyorsun b-AK yetmez mi?
(…)