YORUMLAR
Kemnur
Bazen ince ayrıntıları anlatmak gerekebilir,
bazen de fazlalık görünür bana.
Bu yazıda biraz fazlalık olmasına rağmen güzeldi anlatım.
Merakla okudum.
İnsan onu tanıyan ve bilenlerden korkmalı.
Bu öyküde de öyle olmuş,
gündüz iş yaptıkları yeri soymaya gelmişler.
tebrikler,
saygılarımla..
Kemnur
Kemnur
Dünyanın haline bakın yav!...
Hekes birbirini soymaya çalışıyor.
Yani,
hayatla mücadele gerçekten zor zanaat.
Gözün açık, bileğin sağlam olmalı.
Yazıyı ilgi ile okudum.
Bu sık diyaloglar,
akışı bir kat daha hızlandırıyor,
okumayı kolaylaştırıyor.
Ama,
her babayiğidin harcı da değil hani bu ahengi verebilmek yazıya.
Kahramanlarımızın yaşantısından küçücük bir bölümdü ama,
gerçekten çok lezizdi.
Kemnur
merakla beklemeye devam ????
teşekkürler okuttuğun yazı için....sonsuz saygılarımla....
DİLEK YILDIZI
İç konuşmalar, dağlara dan kaçışlar, sorgulamalar ve akan gerçek hayat. Ve benim en sevdiğim en çok da gerçek hayatın içinde yaşananlar...
Ne yalılar var ne konakta hizmetçiler ne de lüx otomobiller. Hayatın tam içindeki gerçekler ve çoğunluktaki insanlar var bu öyküde... Bunları izlediğim dizi fragmanlarından söylüyorum.
-şirketleri yönetenler, entrikalar, lolita gibi kadınlar vs. ki izleyenlerin çoğu taksit sonrası kredi kartlı imrentili.. Ama hepsi özendi bihterli çikolatalı vs...
Bu yüzden çok önceleri ben süper babayı ve perihan ablayı ve komşuları diye aklımda kaldı gerçek hayatın içindekileri seyrettirenler...
Bu yazı dizisi onun için önemli çoğunluğun çektiği izleri taşıdığı için...
Bu benim yorumum okuyucu olarak...
Sağ Salim ve Selim ikinci yazı dizisine gebe bu yüzden kolay gelsin... Yusuf kadar güzel olursa yüzü insanın İstanbul'a gelsede içindeki temizliği her kadını ya da şerri çeker sanırım o insana...
Ama ilgisi olmasa da diğer yazıdaki hürrem ve teslim edilen muskalı kitap daha bir sır bıraktı aklımda...
Neyse çenem düşmeden herbiri biri birinden güzel yazıları okuttun için tekrardan teşekkürler can ağabeyim...
en derin saygılarımla...