- 586 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEHMET YAZICI VE HİZMETLERİ
Alaca bugünlere birdenbire gelmedi...Alaca’nın her gün biraz daha güzelleşerek, gelişerek ve modernleşerek bugüne gelmesinde birçok Kaymakam, Garnizon Komutanı, Belediye Başkanı, Müftü,Emniyet Müdürü ve Milli Eğitim Müdürü vs.nin önemli katkıları oldu. Her birimin amiri elinden geldiği kadarıyla kendi görev alanı ve yetki sınırları içerisinde Alaca ve Alacalı için çalıştı,çabaladı,gayret gösterdi. Kimisi asayişin düzelmesi,kimisi idare ve yönetimin istenilen şekilde olması,kimisi şehircilik açısından gelişimini tamamlaması,kimisi eğitim ve öğretimin kaliteli olması için inkarı mümkün olmayacak hizmetler gerçekleştirdi.
Her hizmetle Alaca biraz daha büyüdü,gelişti,gerçek manada ilçe olup halkın daha güzele daha kısa zamanda ulaşmasına yardımcı oldu. Alaca’ya hizmeti ve emeği geçenleri tek tek saymaya elbette imkanımız ve bize ayrılan sayfalar yetmez. Biz bu kısa yazımızda daha yakın zamana kadar Alaca Milli Eğitim Şube Müdürü iken tekrar eski görevi olan öğretmenliğe dönen Eski Milli Eğitim Şube Müdürümüz Sayın Mehmet Yazıcı Bey üzerinde duracak,kişiliği ve çalışmaları üzerine birkaç söz söylemeye çalışacak,zaten bütün Alacalının yakından tanıdığı bu çalışkan ve gayretli eğitimciyi biraz daha tanıtmaya gayret edeceğiz.
3 Kasım 2003 yılında Alaca Milli Eğitim Şube Müdürü olarak göreve başlayan,14 Kasım 2004 tarihinde görevden ayrılan,evli ve üç çocuk babası olup askerliğini Diyarbakır’da tamamlayan Mehmet Yazıcı bir kere çok okuyan, televizyonda açık oturumları, belgeselleri,kaliteli filmleri,Kurtlar Vadisi dizisini ve haberleri izlemekten büyük bir zevk alan bir eğitimci ve öğretmendir. Güzel marş söylediği, Beşiktaş’ı tuttuğu,bakımlı olmayı, düzgün giyinmeyi, düzgün konuşmayı önemsediği, iletişim ve kişisel gelişim kitaplarını çok okuduğu herkes tarafından bilinir.
Peşin hükümlü insanlardan, değişime kapalı ve kendini yenilemeyen kişilerden hoşlanmayan, her zaman gülümseyen, nazik ve kibar konuşan, diyalogları önemseyen, çağırıldığı yere mutlaka gelen, zaman zaman içinden geldiği gibi neşeli ve şen kahkahalar atan, denizi ve yüzmeyi, sohbet ortamında bulunmayı çok seven, görevde bulunduğu süre boyunca kapısını herkese açık tutan Mehmet Yazıcı; halk müziğini dinler, birikimli insanlarla gezer, yayla çorbası,kuru fasulye, pirinç pilavı ve kemalpaşa tatlısını,meyvelerden elma ve mandalinayı çok severdi.
01.01.1965 Tokat Ortaköy’de doğan, ilkokulu köyünde, ortaokulu ve liseyi Tokat’ta, İlahiyat Fakültesini Konya da 1990 yılında bitirdiği bilinen, orta gelirli 5 çocuklu bir ailenin ilk çocuğu olan, zor zamanda göreve başlayan ve uzun bir süre tek başına çalışan Mehmet Yazıcı göreve geldiğinden ayrıldığı tarihe kadar birçok hizmetleri gerçekleştirdi. Bunlardan birkaçını saymak gerekirse şöyle sıralamak mümkündür:
1)2003-2004 Eğitim ve Öğretim Yılı Taşımalı Öğrenci Planlaması tarafından hazırlanıp uygulandı.
2)2004-2005 Eğitim ve Öğretim Yılının Taşımalı Öğrenci Planlaması tarafından gerçekleştirildi.
3)Eğitime %100 Destek Kampanyasını başlatıp yürüttü. Bu konunun önemini dile getiren bir mektubun yurdun çeşitli yörelerinde ve yut dışında yaşayan 500’i aşkın kişiye ulaşmasını sağladı.
4)İlçe esnafına yönelik bir sununun hazırlanmasında önemli katkıları oldu.
5)Okul müdürleri ve öğretmenlerimiz arasındaki var olan müspet diyalogları,daha da geliştirmek için iyi niyetli toplantılar düzenleyerek faydalı olmaya çalıştı.
6)Alaca ve Alacahöyük adlı turizm amaçlı tanıtım broşürünün hazırlanmasında elinden geldiği kadar çalıştı. Çalışmasını kitaplaştırıp ilgililerin hizmetine sundu.
7)5 ay İlçe Gençlik ve Spor Müdür Vekili olarak spor hizmetleriyle yakından ilgilendi.
8)Okullara zaman zaman faydalı ziyaretlerde bulundu.
9)2003-2004 Eğitim ve Öğretim Yılında kutlanan milli bayramlarda organizatör olarak görev aldı. Özellikle 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramında gerçekleştirilen gösteriler için olağanüstü çaba gösterdi.Bu konudaki sıkıntıları aşmayı bildi.
10)Eğitim ve öğretimin sağlıklı ve başarılı bir şekilde gerçekleşebilmesi için her türlü gayreti gösterdi. Konuya bağlı olarak okulların ısınma, tadilat ve tamiratlarıyla yakından ilgilendi.
Burada kısaca sıralamaya çalıştığımız hizmetlerin yanı sıra birçok hayırlı çalışmalarda da bulunan Sayın Mehmet Yazıcı’ya bu yazı vesilesiyle teşekkür ediyor,yeni görev yerinde de başarılı olacağına inanıyor ve kendilerine üstün başarılar diliyorum.
Durdu ŞAHİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.