- 2098 Okunma
- 17 Yorum
- 2 Beğeni
SANAL ALEMİN FAMİLYALARI 3- BANA HER ŞEY SENİ HATIRLATIYOR GRUBU.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Efendim sanal alemde en eğlenceli grubun ‘’ Bana her şey seni hatırlatıyor grubu ‘’ olduğunu söylemiştim ama hemen belirteyim bu durum sizin eğlence anlayışınıza göre değişebilir tabii ki. Bu grup bazıları için çıldırtcı da olabilir.
Bu grubun en belirgin özelliği siz hangi konuda konuşursanız konuşun onların akıllarında fikirlerinde sadece bir konu olmasıdır.
Bu grubu tanımadan önce bir fıkra anlatıyım ki konu biraz daha berraklaşsın.
Adamın biri çalıştığı iş yerinde müdürünün karşısına çıkmış:
-Müdür bey ben görev yerimi değiştirmek istiyorum.
Müdür iyi bir adammış. Memuruna bakmış ve sevecen bir sesle sormuş?
-Bunu niçin istiyorsun?
Adam üzüntülü bir ifadeyle cevap vermiş:
-Çünkü iş arkadaşlarım çeşitli imalarla bana hep maymun diyor.
Müdür hak vermiş memuruna.
-Haklısın. Yerini değiştirelim senin. Hangi dalda çalışmak istersin?
Memur ağlayarak terketmiş odayı.
-Sen de mi müdür bey?
İşte bahsettiğim ‘’ Bana her şey seni hatırlatıyor grubu ‘’ yaklaşık olarak böyle bir şeydir. Onlara her şey , ama herşey sadece bir şeyi hatırlatır. Kafalarında tek bir konu vardır. Ona odaklanmış oldukları için başka hiç bir şey düşünemezler.
Efendim bu gruba aslında kısaca manyaklar da denilir ve üç ana kategoriye ayrılırlar.
A) FUTBOL MANYAKLARI
B) AŞK MANYAKLARI
C) SİYASET MANYAKLARI
Sanal alemde en kolay tanıyabileceğiniz grup işte bu manyaklar topluluğudur ve maalesef her şey bir günaydınla başlar
Futbol Manyakları ile başlayalım:
-Günaydın Hayırlı sabahlar.
-Ooooo Sami Abi…Sen daha hayatta mısın?
-Allah Allah..Elbette hayattayım. Niye ki?
-Dünkü felaketten sonra yaşayabileceğini hiç sanmazdım
-Niye? Dün ne oldu ki?
-Daha ne olsun tam altı tane geçirdik size.
-Haaa anladım. Dünkü maçı diyorsun. Oğlum alt tarafı bir maç kazandı takımınız. Bunun bahsettiğin o eylemle ne ilgisi var? Daha doğrusu benimle ne ilgisi var? Ayıptır…Sana hiç yakışıyor mu böyle laflar?
-Abi haklısın galiba.
-Elbette haklıyım. Fanatizm çok kötü bir şeydir?
-Haklısın valla abi
-Holiganizm de öyle. İnsan efendi olmalı değil mi?
-Haklısın abi
-Bütün renkler kardeştir. Ne gerek var kavgaya döğüşe?
-Çok doğru diyorsun abi.
-Milli birlik ve beraberlik, sevgi, barış, kardeşlik…Di mi ama?
-Valla çok haklısın abi ama kabul et. Dün gece fena koduk size.
Sabırlı biri iseniz bu tür manyaklara karşı insanlık terapisi uygulayarak onları evcilleştirmeye çalışırsınız. Yok sabırsız birisi iseniz ben gibi. Bayramlık ağzınızı açar Allah ne verdiyse döşenirsiniz. Ya da muhabbetin seyri ‘’ Ulan geçen sene de biz size komuştuk ‘’ a dönüşür ve olay artık sabaha kadar süren ‘’Falan tarihte nasıl komuştuk? ‘’ konulu bir bir tarih dersi olur..
Aşk Manyakları ile devam edelim:
Bana herşey seni hatırlatıyor grubunda ağırlık Aşk manyakları grubundadır. Hatta sadece bu grup içinde değil tüm sanal alem familyaları içinde Düz duvara tırmananlar ile aşk manyakları en büyük yeri kaplamaktadırlar.
Aşk Manyakları düz duvara tırmananlar ile oldukça büyük benzerlikler göstermekle beraber Düz duvara tırmananlar her türlü duvara tırmanırlarken aşk manyakları sadece bir hedefe kilitlenmiş vaziyettedirler. Yani Düz duvara tırmananlar için kadın olsun da ne olursa olsun. Ya da erkek olsun da ne olursa olsun anlayışı hakimken aşk manyaklarının sadece bir tane sevgilileri vardır ve bütün konuları işte o sevgilileridir. Şimdinin Ak Parti Kadın Kollarında aile danışmanı olan bir zamanların ünlü şarkıcısı Yasemin Kutsi gibi her yerde ve her ortamda ‘’ Oh oh ohhh çok şükür dostlar, artık benim de bir sevgilim var’’ modundadırlar ve bunu tüm iletişim vasıtalarıyla yurt içi ve yurt dışına, hatta galaksi ve gezegenlere kadar iletirler. Zaten face bookta görürsünüz ‘’ İlişkisi başladı’’ Diye çarşaf çarşaf mesajlarını. İşte B Grubumuzun manyaklarını tanımanız için bu iletiyi görmeniz yeterlidir. Herhangi biri ‘’ İlişkisi başladı ‘’ diye paylaşım yapmışsa bilin ki o artık tamamen iptaldir. O artık sadece ilişkisi ile ilişkilidir dolayısıyla siz onunla bir iletişim ilişkisi kuramazsınız. Evet onlarla iletişim kurulamaz ama sanki milletin çok da umrundaymış gibi mesaj yağmuruna tutarlar bu aşk manyağını ‘’ Hayırlı uğurlu olsun canım. Çok çok sevindim’’ Ulan sen niye seviniyorsun ki el alemin koca bulmasına ya da hatun bulmasına…Sevinme filan yoktur aslında. Hatta kıskançlıktan çatır çatır çatlama vardır. Hatta ‘’ Çok sevindim hayatım’’ Yazarken içinden ‘’ Allah’ın gudubeti o tiple nasıl sevgili buldun ‘’ Diye haset etme vardır. Ama konumuz hasetçiler değil. O halde ana konuya dönelim ve bir aşk sarhoşu, pardon manyağı ile muhabbet edelim biraz da.
-Merhaba
-İlişkim başladı, ilişkim başladı, ilişkim başladı.
-Günaydın dedik.
-İlişkim başladı, ilişkim başladı, ilişkim başladı.
-Alooooo..Kime diyorum?
-İlişkim başladı, ilişkim başladı, ilişkim başladı.
-Yav tamam anladık ilişkin başladı. Gördük face de . Yazmışsın ‘’ İlişkisi başladı.’’ diye.
-Demek gördün ?
-Ulan her gün yüz defa paylaşıyorsun görülmeyecek gibi mi? Neyse ilişkiyi milişkiyi bırak da duydun mu Soma’da patlama olmuş.
-Vay beee..Ne aşkmış o öyle.
-Ne aşkı yahu.
-Abi baksana somyada patlama olmuş. Aşkımla ben de bir evlenelim bak ne patlamalar olacak o somyada.
-Ulan insanın asabını bozma sabah sabah. Soma diyorum Somaaa…
-Komaya mı girmişler? Ay ben böyle aşklara hastayım işte. Aşık olunca komaya gireceksin böyle aşktan.
-Aşkına sı.ayım e mi? Ben Soma diyorum sen ne diyorsun.
-Ah Romaaaa…Aşk şehri. En güzel aşklar Roma’da başlar.
-Ulan Soma’da Kömür madeni patlamış…
-Abi aşkımın gözlerini bir göreceksin kömür gibi simsiyah.
-Aşkının da senin deeeee…
-Ay ne kızıyorsun bee. Manyak mı ne? Aşkıııım..Baksana bu Sami bana ne diyor?
Evet…’’Bana her şey seni hatırlatıyor’’ Grubu için eğlencelidirler demiştim ama bu aşk manyakları zaman zaman insanı çileden çıkarabilirler. Çünü baktıkları her şeyde mesela bir öküz, eşek, katır, kaplumbağa, devedikeni hatta bizzat devede aşklarını görmek, aşkları ile onlar arasında hoş benzerlikler kurmaları eğlenceli olabilir ama böyle memleketin en önemli meselelerinde bile ‘’Bir elinde cımbız bir elinde ayna, umurunda mı dünya ‘’ Halleri insanoğlunun sinir sistemi üzerinde nahoş etkiler yapar.
Bana her şey seni hatırlatıyor grubunun önemli bir kesimini oluşturan siyaset manyaklarına gelince..İşte bunlardır eğlenceli olan. Ben bunlara bayılırım. Bakalım sizler de ben gibi baygınlıklar geçirecek misiniz?
Her zaman olduğu gibi olay yine bir ‘’ Günaydın ‘’ ile başlar.
-Günaydın abi/ abla
-Hırsız
-Bana mı dedin? Teessüf ederim abi ne hırsızlığımı gördün?
-Yalaka
-Abi bak bozuluyorum ama. Bir günaydın diyelim dedik.
-G.t kılı.
-Ulan seni adam bildik bir selam verelim dedik.
-Satılmış
-Sensin lan satılmış… Sabah sabah…
-İki torba kömüre, üç paket makarnaya namuslarını, şereflereini satıyorlar.
-Yahu ne diyorsun? Kim namusunu şerefini satıyor?
-Ülkeyi yandaşlarına peşkeş çektiler.
-Yahu abi bir günaydın diyelim dedik resmen ağzımıza sı.tın yani.Aslında sana bir şey soracaktım. Senin arkadaşın vardı hani Hüsnü. Onun bir baldızı vardı. Benimle tanıştırmıştılar senin de olduğun bir ortamda. İşte o hatunun adı neydi?
-Tayyip
-Abi yanlışın olmasın? Bayanın adı Tayyip miydi? İlginç doğrusu. Neyse…Nerede yaşıyordu bu bayan?
-Ayakkabı kutusunda.
-Abi saçmalama. Ayakkabı kutusunda bayanın işi ne? Manyak mı bu karı?
-Katil
-Anaaa bir de katil ha? Ulan ben de iyi hatuna benziyor evleneyim şununla diyordum. Demek katil.
-Kahpe
-Tamam abi anladım. Hayret ya..Bayağı da ehli namus dindar birine benziyordu.
-Dini siyasete alet ediyor. Allah Allah diyor ama yapmadığı or..puluk yok.
Bizim delikanlılık yıllarımızda bir reklam vardı. Ruh hastası, psikoloğun karşısında. Psikolog ona elindeki resimleri gösterip soruyor: ‘’ bu size neyi hatırlatıyor’’ Diye. Vatandaş da tüm resimlere ‘’ Çokomilk’’ Diye cevap veriyor. Doktor dayanamıyor: ‘’Ne alaka, niçin çokomilk’’ deyince adamın cevabı ‘’ Hiç aklımdan çıkmıyor ki’’ Oluyordu. İşte o reklamdaki ruh hastası misali bu tiplerin hiç aklından çıkmaz kafayı taktıkları siyasetçi. O bakımdan da siz ne konuşursanız konuşun, ne anlatırsanız anlatın onun konusu hep aynıdır.
Bu Grubunun manyakları içinde oldukça önemli bir bölümünü Tayyibofobi grubu oluşturmakla beraber bir başka grup da Kemalofobi grubudur. Tayyibofobi grubunda takıntı nasıl ki Tayyip ise Kemalofobi grubunda da Kemal dir ve bu grubun manyakları genelde biraz da kekeme oldukları için Kemal diyemez Ke-mal derler. Onlarla da konuşalım isterseniz.
-Günaydın abla.
-Gün aydın, gün aydın tabii ki. Bunların zamanında elektriler kesilip duruyordu. Şimdi öyle mi?
-Abla ne elektriği anlamadım.
-Sadece gün mü aydın? Sokaklar da pırıl pırıl, aydın. Eskiden her yer çöp içindeydi.Sular aylarca akmazdı. Kızlarımız okula gidemezdi.
-Abla sorması ayıp ama iyi misin sen?
-Elbette iyi olacaksın. Eskiden böyle miydi? Hastane kuyruklarında anamız ağlardı.
-Ya abla ben çocuklar karne aldı mı diye soracaktım.
-Ne karnesi kardeşim. O senin karne dediğin bunların zamanındaydı. Ekmeği bile karneyle alıyorduk.
-Ohooooo ..Abla sen II.Dünya savaşı yıllarına giitin. O yıllarda savaş vardı o yüzden.
-Ke-malın yüzünden. Adam SSK nın içini boşalttı. Yağ yok, şeker yok, gaz yok, tuz yok, tüp yok.
-Abla tüp mü lazım?
-Bi tüp geçit bile yapamadılar.
-Abla senin karnın aç galiba. Sana bir duble piza söyleyeyim.
- Ke-mal olacak deyno bir duble yol bile yaptıramadı memlekete
-Yav abla boş ver. Takma kafayı. Öğleden sonra Esnaf Odasının toplantısı var. Mutlaka gelmen lazım.
-Beni hiç kimse o ikna odalarına sokamaz bir daha…
Yani Tayyibofobi hastalarında hastalığın ana kaynağı nasıl ki Tayyip ise Kemalofobi hastalarında da Kemaldir.
Ancak bu grup manyaklar içinde bir başka tür daha vardır ki onlara henüz isim konulamamıştır. Tayyibofobi manyaklarıyla daha yakın ilişkide olmalarına karşın bazen bağımsız hareket ettikleri de olur bu grubun. Şimdi onları da tanıyalım isterseniz.
-Ooooo…Günaydın abi ya..Nerelerdeydin? Ne zamandır yüzüne hasret kaldık.
-Beni görmek behemahal yüzümü görmek değildir.Benim fikir ve ideallerimi benimsiyorsanız bu yeterlidir.
-Abi sabah-ı şerifleriniz hayrolsun.
-Türkiye laiktir laik kalacak.
-İtirazı olanın gözü çıksın. Amenna.
-Bu vatana yan gözle bakanın ben de korum a..ına.
-Abi amenna dedim. Sen yanlış anladın sanırım.
-Vatan bir bütündür bölünmez... İster savaş, ister barış vermem ondan ben bir karış. Çünkü atalarım kurdu, bu sevimli güzel yurdu.
-Abi senin kafan bozuk anlaşılan. Gel bu gün dışarı çıkalım biraz. Nasılsa benim de izin günüm.
-Atam izindeyiz.
-Öyle izin değil abi. Yani tatil bu gün. Gel çıkalım dışarı. Dolaşalım özgürce.Hava alalım. Beynine az oksijen gitsin. Gök yüzünü seyredelim.
-İstikbal göklerdedir.
-Abi Bayraklı’ya gideriz olmazsa ha?
-Ey kırmızı göklerin mavi ve beyaz süsü…Bana yeter ki yer göster seni oraya dikeyim.
-Abi renkleri karıştırdın yine. Haydi kalk dışarı çıkalım az.İstersen gideceğimiz yeri sen belirle ha? Nereye gidelim?
-Altaylardan Tuna’ya…Viyana kapılarına…
-Abi taaa Viyana kapılarında ne işimiz var?
-Attı müdafaa yoktur katı müdafaa vardır.
-Abi sen uykunu almamışsın anlaşılan. Az yat istersen.
-Ata’m sen kalk da ben yatam. Uyan Türkiye’m.
-Abi hayırlısıyla sen bi uyan…
-Hainler, alçaklar, şerefsizler, satılmışlar. Türk’üm, doğruyum, çalışkanım. Asarım, keserim,dağıtırım. Tek yol devrim…Pardon tek yol…La neydi tek yol? Haaa hatırladım tek yol değildi o. Kadıköy-Altıyolda devrimcilerle buluşup ‘’ Faşizme karşı omuz omuza’’ diyecektik…Ula iyi de ‘’ Tek yol devrim’’ nereden aklımda kalmış. Neyse ben çıkayım artık.
-Çık abi çık..Dediğim gibi en azından beynine biraz oksijen gider dışarı çıkınca. O da bir faydadır.
Bu isim konamayanların bazıları da aynen şu vaziyet üzredir:
-Günaydın abi
-Günaydın yok muhterem. Günaydın yok. ‘’ Esselamu aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu.Ebeden ve daimen’ diyeceksin. Müslüman dediğin Masivayı terk etmeli.
-Masiva kim abi? Ben o bayanı tanımıyorum.
-Bak daha masivayı bilmiyorsun. İslamın şartı beştir muhterem. Bunları bilmek lazım. Nedir o beş şart: Savm, salat, hacc-ü zekat, ve dahi kelime-i şahadet.
-Abi unuttun galiba ben de müslümanım.
-Nereden belli? Hadesten taharet yok, necasetten taharet yok, setr-i avret yok, istikbal-i Kıble yok, kıyam yok, rüku, yok, sücud yok, kıraat yok. Yok oğlu yok. Ne ma’lum müslüman olduğun?
-Abi şu dediklerinin ne olduğunu bi anlasam ondan sonra derdim var mı yok mu? Mesela hadesten taharet? Nedir o?
-Bak işte onu bile bilmiyorsun. Şimdi şöyle izah edeyim: Bir racul, bir avret ile cim’a eylese iş bu fiiliyatın akabinde ne yapmak iktiza eder?
-Yahu kim kimle ne yapıyor? Of Allah’ım ya…
-Bak gördün mü bilmiyorsun. Bilmeyince de hep cünüp cünüp dolaşıyorsun.Sonra da müslümanım diyorsun. Cünüplükten kurtulmaya hadesten taharet denir.
-Haa anladııımmm. Gusül abdesti yani.Abi ben de gusül abdesti alırım gerekince.
-Gusül abdesti aldındığında mazmaza ve istinşak da yapıyor musun?
-Yok abi öyle bir şey yapmıyorum.
-Gördün mü bak. Demek ki anadan doğma cünüpsün.
-Ya abi etme eyleme. Beş vakit namazında niyazında olmasam da namaz kılan, oruç tutan biriyim ben. Ne yani hep cünüp cünüp mü yaptım onca ibadeti?
-Gusülde mazmaza ve istinşak yapmadığına göre maalesef.
-Yahu nasıl yapılıyor öğret de bundan sonra yapalım bari.
-Suyu ağzına alıp ağzını çalkalıyorsun, sonra da burnuna alıp genzine kadar çekip sümkürüyorsun.
-Eeee bunu ben de yapıyorum. Mazmaza ve istinşak dediğin bu muydu?
-Evet muhterem budur
-Ulan şunun adam gibi Türkçesini söylesene. Yüreğime iniyordu neredeyse.
Evet..Bu adını koyamadığımız tiplerin ikinci grubu sizi birden alırlar bir muhabbetin içine. Muhabbet Arapça, siz o terimlere Fransız , öyle bir durum işte.
Bana her şey seni hatırlatıyor grubu içinde bu siyaset manyaklarıyla çok çok yakın ilişkide olan, hatta zaman zaman ayırt etmekte oldukça sıkıntı yaşadığımız bir grup da vardır ki bunlara ‘’Papağangiller denir’’ Bunların siyaset manyaklarından farkı şudur: Siyaset manyakları her ne kadar sadece tek bir konuya odaklanmış manyaklar ise de cümle kurabilirler. Papağangiller ise aynen bir papağan gibi sadece ezberledikleri kelimeleri bilinçsiz bir şekilde kullanırlar. Düünyanın en mükemmel papağanı bile ancak dört yüz kelimeyi ezberleyebilirken bizim papağanların ezberleyebildikleri kelime sayısı taş çatlasın ellidir. Normal papağanlar gibi bunlar da sadece ve sadece sahiplerinin ezberlettiği kelimeleri kullanırlar. Sahiplerinin dünya görüşüne göre de kullanılan kelimelerde değişiklikler yaşanır doğal olarak. Sevgi, barış, kardeşlik, özgürlük gibi kelimer genelde tüm papağanların ortak olarak kullandığı kelimeler olup dediğim gibi manasını bilmeden kullanılır hep. Bu dört kelimenin dışında Kemalizm, faşizm, emperyalizm, kapitalizm,komünizm gibi sonu izmle biten kelimeleri kullanmaya bayılırlar. Nadiren cümle kurdukları da olur ama bir halt anlamazsınız.
Evet..Bu gün de ‘’Bana her şey seni hatırlatıyor’’ Grubunu tanıdık. Diğer gruplarda buluşmak üzere…
YORUMLAR
"SANAL ALEMİN FAMİLYALARI 3- BANA HER ŞEY SENİ HATIRLATIYOR GRUBU." Başlıklı yazımı 12.09.2012 Tarihinde günün yazısı olarak seçen sitemiz yönetimi ve Seçki Kurulumuza, yazıma değerli yorumlarıyla eşlik edip beni onurlandıran teşvik eden, değerli eleştirileri ile yön veren saygı değer, sevgili dostlara, tüm okuyan arkadaşlara çok çok teşekkür ediyorum.
sami biberoğulları
Devamı hemen bu gece huzurlarınızda inşallah.
Selam ve sevgilerimle.
hayatın içinden kesitler...
toplumumuz içindeki insanları çok doğru gözlemleyip kaleme aldınız. gülümseyerek okudum ve çok beğendim.
tebrik ediyorum değerli hocam
saygı ile...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Rabbim sürüteki olmaktan korusun cümlemizi. Kendi fikri ve inancıyla hareket eden, karşısındakilerin de böyle bir hakkı olduğuna inanıp, saygı gösterenlerden eylesin. Uç olmak esasen hiç olmakla aynı şeydir. Uç'un başlangıcındaki halka kopsa uzaya kadar gider. Yerdeki taş bile zamanla değişirken, uçta cansiperane takılıp kalanlara lâf anlatmak mümkün değildir çünkü değişime kapalıdırlar.
Gülümseyerek okudum. Emeğinize sağlık Sami Bey. Ayrıca güne geldiğinden dolayı yazınızı kutlarım.
Şurayı düzeltirseniz. iyi olur. "-İlişkim başladı, ilişkim başlası, ilişkim başladı." Ortadaki "başlası" olmuş. Alta doğru da aynı. Saygılarımla.
sami biberoğulları
Güzel ve anlamlı yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum. Ayrıca dikkatiniz için de teşekkür ediyorum. Bahsettiğiniz cümleyi tekrar tekrar yazmamak için kopyala yapıştır yapmıştım. İlk yazdığımda yazım hatası olunca ötekiler de aynen hatalı oldu tabii ki. Yorumunuzu okuyunca hemen değiştirdim. Çok sağ olun.
Selam ve sevgilerimle.
Sayın hocam; kaçtır yazınıza yorum yazıyoruz tenezzül edipte dönüp yorumumuza bir cevap bile yazmıyorsunuz?
Emin olun artık sizin sayfanıza yorum yazmayacağım.
Elveda
Hoşça kalın
Elveda
Bak gidiyorum!
Elveda
Bir şey söylemeyecek misin?
( Okuyucu tek bir söze bile razıdır
( Oysa yazar röpteşambırını giymiş o sırada çayını yudumlayıp çekirdek çıtlıyordu. Hiç bir şey mikin de bile değildir. çünkü yazarın onlarca yorumcusu yüzlerce okuyucusu vardır biri eksilse ne olacaktı ki?
( Okuyucu boynunu büker ve
Peki, sen bilirsin
( Der’ ve son kez arkasına bakar sonrada sayfadan usulca kaybolur gider.
Hâlbuki ne çok yazışmalarımız olmuştu ama!
sami biberoğulları
Ben bir yazı yazdığımda sonra bakıyorum kimler yorum yazmış diye. Tek tek isim saymayacağım ama bazı arkadaşlarım var ki onlardan bir yorum görmeyince kendi kendime '' Hımmm bu uazı olmamış demek ki'' diyorum. İşte buy arkadaşlarımdan birisi de sensin. Seni benim her yazımda mutlaka görmek istiyorum.
Evet seninle aramızda oldukça uzun yazışmalar oldu. ( Millet yanlış anlamaz inşallah :D ) Olacak da lakin şu sıralar fena şekilde dardayım aneeyyy aneeeyyy. Sabahtan akşama, akşamdan sabaha ilgi ve bakım isteyen %90 Özürlü bir evlat ile uğraşmaktan arkadaşların yorumlarına cevap yazacak zamanı bile bulamıyorum. Şu anda da uyuduğu için vakit bulup sana bu mektubumu, pardon cevabımı yazıyorum. Uyanırsa her an kesebilirim. Yok yok uyuyyor..Devam edeyim o zaman.
Okuyucu her zaman başımızın tacıdır. Onlar olmasa ne diye yazı yazalım ki.
Bu arada...Dişler protez be Serhat....Çekirdek çitleme kiiim ben kim...Kuruyemişe hasret kaldık.
Selam ve sevgilerimle.
Çekirdek çitlerken beni anmayı ihmal etme. )))))))))
Serhat BİNGÖL
( Ve nihayet yazar okuyucusunun yorumuna cevap verir.
( Aralarında geçen esprili yazışmalar da bazen karınlarına gülmekten ağrılar giren.
Gülme krizleri geçirdikleri, mizah konuları da olmuştur.
Bazen de Baş ağrıtan tartışmalı konuları da.
Öyle ki! Kimi zaman yazar okuyucunun uzun ve eleştirel yorumlarından sıkılmış ’’ulan gene bu herif uzun bir yorum yazmış, işin yoksa kekonun yorumuna cevap ver şimdi dediği anlar da olmuştur.
( kimi zaman da yorumcu; yahu hoca yine tozu dumana katan bir yazı yazmış. şimdi hocayı ürkütmeden nasıl bir yorum yazsam acaba dediği anlar da. Ama yazışmaları hep sevgiyle başlamış saygıyla bitmiştir.
( Yazarın WANTED dikkat!! aranıyor tarzın’daki profil resmi okuyucuya çok karizmatik çekici ve sempatik gelmiştir.
( Yazarın doğuştan gelen seksi özelliği ve hoş görülü tavrına birde entelektüel birikimi eklenince okuyucunun kendisine bağlanması hiçte zor olmamıştır.
( Yazarın okuyucusuna sahip çıkmasıyla heyecanlı yazışmaları bütün güzelliğiyle sürüp gitmiştir.
Serhat BİNGÖL
Hocam, Bizlerle paylaştığınız yazılarınızdan Yunus kardeşimizle ilgilendiğinizi ve onunla meşgul olduğunuzu biliyoruz.
Sizin yazınıza yaptığım son yorumda ‘’siz bizleri güldürdünüz dilerim sizde ömür boyu gülersiniz’’diye bir temenniyle bitirmiştim o ‘an aklıma geldi. Neden bunu zaman bırakalım ki, deyip böyle bir espri yapayım dedim. Sürç-i lisan ettiysem affola…
Bu arada şunu da söylemek isterim ki, siz yalnız Yunus’un ve diğer kangalların değil bizimde çok kıymetlimizsiniz…
İyi ki varsınız.
En içten saygı sevgi selamlarımla,
Serhat BİNGÖL
Bu arada söylemeyi unuttum eğer ben sizin bir yazınıza âcizane yorum yazmamışsam bunun iki nedeni vardır biri; yazının konusuyla ilgili bir fikrim yoktur. İkicisi de yorumcu dostlarımız öyle güzel ve dolu dolu yorumlar yazmış oluyorlar ki emin olun yorum yapacak söz bulamayışımdandır.
Yok sa! Sizin yazınıza olmamış deyip yorum yazmamak (kendi adıma söylüyorum)benim hadime düşmez.
Saygılarımla.
Hocam sayenizde familyaları bir bir öğreniyoruz sıra gelirse benimde hangi familyadan olduğumu yazarmısınız saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Önümüzde daha nice familyalar var. Okuduğun zaman eğer '' Aha bu işte benim '' dediğin bir familya çıkarsa sen o familyadansındır. Çıkmazsa maalesef familyasız kaldın diyeyim sana )))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
bekir odaci
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Rabbim yüzünden tebessümleri eksik etmesin.
Selam ve sevgilerimle.
Bu günlerde derin konulara dalıyorsun,
Belki bir balık burum diye.
Açılmadıktan sonra denize,
Zor bulursun bak demedi deme...
Tebrik ederim hocam saygılarımla.
sami biberoğulları
Balık balık diye diye beni de derinlere daldırmaya mecbur bıraktın. Yüzeyde balık mı kaldı ki))))))))
Selam ve sevgilerimle Can Hasan Hocam.
Bu familyalar iyi sardı seni hocam, bizi de...
Okurken gülüyoruz ama aynı zaman da düşünüyoruz da
(acaba biz hangi familyadanız?)
Tebrikler, selam ve sevgimle...
sami biberoğulları
Evet malzeme bol olunca bu fırsatı değerlendirelim dedim. ))))
Selam ve sevgilerimle.
Hocam desenize işimiz çok zor ama şu da bir gerçek ki o manyaklar olmasa hayatta çekilmez
Gülmekten yazınızı molalar vererek okudum.))))))))))))
Gerçi siz mutlaka yazacaksınızdır ama bir de alınganlar gurubu vardır.
Bir konu hakkında başkasına ait bir sözü destekleyici vurgular yapan sözler söylerler, falancanın Sözlerine geniş bir açıdan eleştirel yorum getirirsiniz o gurubun insanları sıkıştıklarında hemen aşk olsun, o söz bana ait değil bi’kerem diye hemen alınganlık gösterirler,haydii çık çıkabilirsen işin içinden. Ama yinede özünde çok şeker insanlardır.
Bizleri güldürüyorsunuz ya, dilerim sizde ömür boyu hep güllersiniz.
Saygı sevgi selamlarımla.
sami biberoğulları
Bak benim familyalar arasına dahil etmediğim bir familya daha çıktı ortaya: Alınganlar...Bu konuyu az irdelemem lazım.
Selam ve sevgilerimle.
hepsi de köpürtülmüş doğrulardı. ideoloji neyse insan o fikrin manyağı oluyor. türkiye' de kamplaşmaların yaygın olması demokrasi kültürünün pek yerleşemememiş olmasın dan kaynaklanıyor. insanımıza dinlemeyi, düşünceye hoşgörüyü öğretebilirsek bu sorunlar çözülür, siz de konu sıkıntısı çekersiniz. tebrik ederim
sami biberoğulları
Keşke dediğin gibi insanımıza dinlemeyi düşünceyi, hoşgörüyü öğretebilsek de ben konu sıkıntısı yaşasam. Gerçi ben öyle konu sıkıntısı da yaşamam pek bulurum başka şeyler ya bu konuda konu sıkıntısı çekmeyi tercih ederdim doğrusu.
Selam ve sevgilerimle.
Haklısın....deyip tamamlamak vardı yorumu da nasıl haklısın? onu bir izah etmem lazım.
Haklısın manyak dolu memlekette.
Ya olmasaydı...
ya manyakizm bu kadar yaygın olmasaydı ...
Hükümetler nasıl kurulacaktı?
İhaleler nasıl yapılacaktı?
Bu kadar çocuk dünyaya nasıl gelecekti?
askerliğimin ilk günlerinde günlerdir iletişim kuramadığım sivil memurum ile "Galatasaray" konusu açılınca gece yarısına kadar muhabbet ettik...
Bazıları da ilişkisi olmadığı halde sırf arkadaşlarına hava atmak için "ilişkisi var" diye yazıyor..
Bir de başkasının kocasının resmini feyse koyup "Apturaman Hesekli ile ilişkisi var" diye yazıyor..
O zaman Abdurrahman bir gece operasyonu ile kısaltılıp "Apö" oluveriyor.
Siyasetin durumu ise aşmış..Taşmış...
Bir memur arkadaşa "Senin adresini İl Başkanıma verdim seni Feysten takip ediyor güzel şeyler yaz" dedim..
Liderimizin "yemediği yerini " bırakmadı..
"yalakalıktasınırtanımayandelikanlılar" grubu kurdum.
Adam babasını doğum gününü boşver ..ölüm gününü bile hatırlmaz..Fakat Parti Liderimize " İiyi ki doğdun.Sen doğunca dünya nura gark oldu" deyiveriyor.
Bir de klavye başında mücahit olanlar var.
Eli şeyinde senin yaptığın ibadeti beğenmez..
Riyakar...Zinakar..Bestekar....Travestikaar...diye havlar durur...
Bi vakit namaz kılmadığı halde ...
Gece namazı kılmayan Müslümanım demesin diye laflar yazar.
E kel kıvırcık olur bu alemde...
Olur oluuur.
Selam ile
sami biberoğulları
Bu konularda oldukça birikime sahip olduğunu ve dolu olduğunu biliyorum. Aslında senin kaleminden de çok güzel anlatılırdı bu familyalar.
Yine de senin bahsettiğin bu tipleri de bir ele almak lazım.
Selam ve sevgilerimle.
Anladığım kadarı ile,
ben kesinlikle bu gruptan değilim.
Hocam,
bu sayfalarda 1968 artığı bazı arkadaşlar var.
Kendileri 2014 yılına erişmişler ama,
fikirleri maalesef o yıllara çakılı kalmış.
Nesli tükenmiş ideolojileri,
yeni bir şey sunuyormuşçasına çarşaf çarşaf anlatıyorlar.
İşin ilginç yanı,
tek bir okuyanları olmadığı halde,
bıkıp tükenmeyen bir inat ve hevesle devam ediyorlar yazmaya.
Ha!...
Az eleştirseniz, hemen engel koyuyorlar.
Sadece kendileri değil ha...
Üç beş kendi gibi düşüneni de örgütlüyorlar,
bir kere bile uğramadığınız sayfa bile size kapanıyor.
Bu tipleri de anlatın bence.
sami biberoğulları
O bahsettiğin tipleri anlatmayı da çok düşünüyorum lakin onları anlatabilmem için ne anlattıklarını anlamam lazım.İşte onu yapamıyorum bir türlü. Zaten kimse de yapamadığı için sayfaları hep boştur. Okuanı filan olmaz. Hatta en kafa dengi arkadaşları da okumaz.
Bu tiplerin face booktaki durumları daha içler acısıdır. Face book arkadaşlarının hiç birisi de yazdıklarına yorum filan yapmazlar . Sadece ''Abimizin hatırı kalmasın '' icabı beğeni butonuna dokunurlar. Bahsi geçen tip de her kim beğeni yapmışsa onların adını yazar va tıpkı tavernalardaki piyanist şantörler gibi '' oooo Ayla hanım da beğenmiş, vaaayyy ahmet bey de beğenmiş '' diye yazarak, yazdıklarının okunduğunu sanmanın doyumsuz zevkini yaşarlar ))))))))
E şimdi bunların nesini yazarsın? Kısaca papağan dedik geçiştirtdik.
Selam ve sevgilerimle.