Aşk saltanatı...!
YAŞI MUAMMA GÖNÜLLERE DEMİR ATAN… SAHİPLENEN.. ELDE EDEN… FARKINDALIĞINI BELLİ ETMEDEN FARKINDALIK YARATANDIR AŞK…. BAZEN KÜF KOKULU ÇEKMECELERDE KALMIŞ SİYAH BEYAZ BİR RESİMDE GÖRÜNÜR… BAZENSE SOĞUMAYA BIRAKILMIŞ… KISA KESİK CÜMLELER ARASINDA HAVADA ASILI KALIR… ÇOCUKSU.. KURNAZ.. GÜZEL YADA YAKIŞIKLI BİR GÜLÜŞTE TAŞIR BENLİĞİNİ…
PARLAK DEĞERLİ MÜCEVHERLERİ İÇİNDE YARATTIĞI SEVGİ SÖZCÜKLERİNDE SUNAR KARŞISINDAKİNE… MADDİ YANI YOKTUR… ONUN ASIL İŞLEYİP KOTARDIĞI SADECE RUHTUR… BESLEDİKÇE BESLER.. AÇLIĞA DOYMAYI BİLDİRMEDEN YÜREKLERE… HİÇBİR TATMİNKAR YANI YOKTUR.. SINIR ÇİZMEZ BU YÜZDEN AŞK… HEP DAHA ÇOK SEVGİ İSTER… DAHA ÇOK ARZU.. DAHA ÇOK DÜŞÜNÜLESİ GÖNÜL… DOYUMSUZLUĞU TATTIRDIĞI KALPLER.. USLANMAZLAR ONUN VERDİKLERİ KARŞISINDA….
FARKINDA OLMADAN CİRİT ATAR GÖNÜLLERDE… BİR ÇİFT GÖZE BAĞLAR BENLİĞİNİ… BİR GÜLÜŞE… BİR DOKUNUŞA… BİR SESE… KAPTIRIR ALIR SENİ SENİN ELİNDEN…GİTMEYE NİYETLENİNCEYE… SENİ SANA EMANET EDİNCEYE… SEN KENDİNE YETİNCEYE DEĞİN…
RENGİNE BULAR.. KOSUSUNA BULAR… YAŞAYIŞINI ÖĞRETİR… BAKIŞIN DEĞİŞİR… SESİN DEĞİŞİR… GÜLÜŞÜN DEĞİŞİR… KALBİNİN ATIŞI DEĞİŞİR… BİLMEDİĞİN DALGALANMALARA ATAR… KORKUTUR.. TEDİRGİN EDER… CEBELLEŞTİKÇE DAHA ÇOK ÇEKER.. ZORU SEVER… ZOR OLANI… ÇÜNKÜ BİLİR Kİ ZOR OLAN DAİM OLANDIR…
KALPLERDE BÜYÜR.. KALPLERDE YERİ BÜYÜTÜR… DOLDURABİLDİĞİNCE DOLDURUR KENDİYLE… FARK YARATIR.. İLK OLMAK İSTER…. TEK OLMAK İSTER… HEP OLMAK İSTER… MASALLARDA… EFSANELERDE… ÖYKÜLERDE… OLAN GEÇMİŞİNİ… GELECEĞE TAŞIR…
HAYATI KENDİYLE YAŞAMAYI SAĞLAR… YOKSA BİLİRKİ KENDİ OLMAZSA.. YAVAN YAŞANIR YAŞAMLAR… MANZARASI AYNI OLAN YOLDA YÜRÜMEK ŞAŞIRTMAZ İNSANI… ÖBÜR YOLDAN YÜRÜMEDİKÇE….
AŞK…
MANZARASI EN UNUTULMAZ… VE…. EN GÜZEL OLAN O YOLDUR….!!
14.04.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.