DÖNGÜ..
PÜR TELAŞ KOŞTURMACALARIN İÇİNDE… KENDİNİ KAYBEDER İNSAN…
HERGÜN BİR DİĞERİNE BENZER DURUR…. MONOTONLUK DERİZ BUNUN ADINA…
ASLINDA ALIŞMIŞLIKTIR… KORKAKLIKTIR BELKİDE…
ÇÜNKÜ KORKARIZ.. KURULU DÜZENLERİMİZİ BOZMAKTAN.. RİSKLER ALMAKTAN.. ELİNDEKİYLE YETİNMEK DAHA GÜVENLİ GELİR GÖZÜMÜZE..
HAYATIN AKIŞINA BIRAKIRIZ KENDİMİZİ… RUTİNLİK SİNSİDİR OYSA.. İÇTEN İÇE KEMİRSEDE BİZİ… NEDENİNİ BİLMEDİĞİMİZ YORGUNLUKLAR TAŞISADA BEDENLERİMİZ…. ÇIKMAYIZ RUTİNLİĞİN ÇİZGİSİNDEN…
HANTALCA YÜKLENİRİZ.. OMUZLARIZ HAYATI… BUGÜN YARINDAN FARKLI OLMAZ HİÇBİR ZAMAN…
OTOBÜSLERE DOLUŞURUZ SABAHIN KÖRÜNDE… ARABALARIMIZA BİNERİZ YADA… KEŞMEKEŞ KUYRUKLARA GİRERİZ… İŞLERİMİZE VARMAK İÇİN SAATİNDE…
AKŞAMA AKŞAMLAR EKLERİZ… REFAH VE RAHAT YAŞAMAK ADINA… GÜNLER GEÇER VE AYLAR.. HATTA SENELERE SENELER EKLERİZ…
ÇIKAMADIĞIMIZ.. ÇIKMAYA KORKTUĞUMUZ KISIR DÖNGÜDE HEP CEBELLEŞİRİZ….
SEVMELERİ UNUTURUZ BU UĞURDA… GÜLMEYİ.. HUZURU.. MUTLULUĞU BİLE BİLMEYİZ… İÇİMİZDEKİ ADINI BİLMEDİĞİMİZ BOŞLUKLARA BAŞKA BAŞKA SEBEPLER EKLERİZ…
BİRBİRİMİZİ SUÇLARIZ.. BİRBİRİMİZDEN KAÇARIZ… AMA HİÇ BİR ZAMAN KENDİMİZİ SORGULAMAYIZ… KARŞIMIZDAKİLERİ CEZALANDIRMAK HER DAİM DAHA KOLAY GELİR BİZLERE…
SUSARIZ.. KÜSERİZ.. YABANCILAŞIRIZ…OTEL GİBİ YAŞARIZ BİR ZAMANLAR YUVA DEDİĞİMİZ ÇATILARIMIZI….
HEPİMİZ KARŞIMIZDAKİNİN AÇIĞINI ARARIZ… GÜVENLERİMİZİ YİTİRİRİZ.. SADAKATİ KAYBEDERİZ… HEP BİRBİRİMİZDE ARARIZ NEDENLERİ… YA SESSİZ KALIRIZ GÖRMEMİŞ.. BİLMEMİŞ GİBİ YAPARIZ…. YADA KESTİRİP ATARIZ… TEK CELSEDE HAYATLARIMIZDAN ÇIKARIRIZ…
İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ RUTİNLİĞİ BAŞKALARINDA KIRMAYA ÇALIŞIRIZ.. YENİ.. YENİ.. YENİLİKLER ARARIZ… O AÇLIK HİSSİ VEREN BOŞLUKLARI HEP O YENİLERLE DOLDURURUZ SANIRIZ….
BAŞLANGIÇ NOKTALARIMIZI UNUTURUZ.. YOLA BİRLİKTE ÇIKTIKLARIMIZI GERİLERDE BIRAKIRIZ… FARK YARATTIK SANIRIZ… AMA BAŞKA BİR KISIR DÖNGÜYE DALARIZ…
MASUMLUĞUMUZU YİTİRİRİZ.. BİLMEZLİĞİMİZE.. GÖRMÜŞLÜK.. GEÇİRMİŞLİKLER EKLERİZ…. YAŞLARIMIZI KEMALE ERDİRİRİZ… VE GEÇMİŞE HEP ÖZLEM DUYARIZ..… YADA YAŞADIKLARIMIZA YANARIZ….
VE AYNI PÜR TELAŞ MOTONLUĞUMUZU YIKAMADAN… AYNI RUTİNDEN HİÇ ÇIKMADAN….
SONA ERMEYİİ…… BİTİP YİTMEYİİ… İÇTEN İÇE DİLEYEREK……
VAKT-İ ZAMANIMIZI TAMAMLAMAK İÇİN BEKLERİZ…………….
01/09/2014
YORUMLAR
İşte, hayatın dökümü kaleme aldığınız. o kısır döngü, o nihayetlenemeyen yaşanmışlıklar ya da yaşamak arzusuyla yanıp tutuşup da başa çıkamadığımız o döngü.
kolaya kaçtığımız her neyse ne de olsa hep biz haklıyız ve hep biz biliriz doğruyu yanlışı.
gerçekçi bir yazıydı, kutlarım.
saygılarımla...