,,,
.............................................................................................................................,
.......................
..........................................................
....................................................................................................
YORUMLAR
Gecenin saklısında dolaşırken bazen, bir şeye çarpar sersemlersiniz.. sol yanınıza, her biri nişanlanmış birer ok gibi saplanır nereden geldiğini bilmediğiniz kelimeler.
Bir sigara yakar, derin bir nefes çekersiniz, ve farketmeden bir şarkı nağmelenmeye başlar kulaklarınızda..
Kimseler bilmez ama vazgeçilmezliği ömür sonuna kadar sürecek şarkılardan biridir o. Evet, evet, bir Orhan Gencebay şarkısıdır..hem de en güzelinden.
Sonra kalbin inceliklerinden düştüğü belli o hüzünlü yazıda kaybolur gidersiniz, bitimsiz bir ok yağmuru altında, hani her biri sol yanınıza nişanlı..
Yazı biter, eşliğindeki şarkı biter, kalakalırsınız öylecene.
Gözleriniz buğulanır..
Bir sigara daha uzatır el mesafesindeki paket, şarkıyı bir daha açar, yazıyı bir daha okursunuz..
Aynen yazarın yaptığı gibi şarkı yarıda kalmasın diye, sigarayı az az nefesler, geceyi uzattıkça uzatırsınız.
-----------------------------
Çok güzeldi, kaleminize, yüreğinize sağlık..
Beridze
Son dönemlerde , dinlemekten dahi yorulduğumdan , dinlenmeye çekilmiştim Orhan baba şarkılarını, ama yazınızla dinlemeyi tercih ettim yeniden.
Çok etkili bir yazıydı ve içtenlikli bir hayal kırıklığının yansımasıydı şarkılardaki gibi. Uzun zamandır okuduğum en çok yürek sızısı yaratan yazıydı belki de kendi yürek sızılarımın seslerini yükseltmişti bilemiyorum. Güzeldi sonuçta. Bitmesin diyerek okuduğum bir yazıydı sanki bir hayat hikayesi gibi.Ki , biterdi hepsi de bilirdim elbette.
Teşekkürler yüreğinize ve kaleminize. Birazdan da çok insanca , ve insan eliyle yazılmış bir güzelliğin hazzını yaşattığınız için.
Esenlik dileklerimle.