BİLSEN(DE) BİLMESEN(DE)
Bu sabah içimde bir eksiklik var neden bilinmez. Bir soluk kadar yakın, bir kıble kadar yüzü bana uzak olan sevgilim, günaydın sana. Günaydın ömrüne adadığım tüm yıllarıma. Sen şimdi o kar tanelerini bile kıskandıracak kadar beyaz yatağında, içerisinde kardelenin olmadan uyuyorken ve kardelenin güneşli bir iklime inat yaşama çabası veriyorken senden çok uzaklarda o halde bir günaydın da bu yalnızlığa.
Sesimi duymayacaksın belki de biliyorum. O ılık nefesim boynunu koklayamayacak işte bu sabah. Kaç gece yandı ömrüm sesinde, nefesinde bir kandil daha sönecek bak işte, bir karanlık daha ışıldayacak yokluğumuza. Senden uzak olmak ne menem şey imiş böyle. Uykular kaç gecedir firari… Sesini, tenini, bedenini, ruhunu özlerken ben bir geceyi daha teslim ediyorum sabaha. Günaydın teslimiyetsiz aşkımıza, günaydın hani senin bende her olmayışına.
Şimdi çok uzaklardan gülümsüyorum sana.
Heybemde taşınması ağır yalnızlıklarımla.
Kaç gece sabahı buldu, kaç mevsim sensiz geçti bu diyarda
Günaydın içime bıraktın tüm yokluğuna…
Susuz bir yazla gelen kapıma,
Sonsuz bir sedaya beni inandıran o yüreğine,
Hadi bir parça da suskun yüzüne .
Günaydın bize ait ikimizin hüzünlerine…
Günaydın günümün aydınlığı, sen bilsen de bu böyle, bilmesen de…
31 Mayıs 2008
NeNa
YORUMLAR
Günaydın günümün aydınlığı, sen bilsen de bu böyle, bilmesen de…
Sen duysanda böyle, duymasanda...ki her gün yine ve yeniden tekrarlanır, nefes aldıkça, yaşadıkça hiç bitmeyecek olandır...varlığındır...
Yine farklı ve fark yaratan yazı. Keyifler ötesi hazlar sunuyor yazar, iyi ki yazmışsınız.
Yazarı ve emeğini kutluyorum.
Sesimi duymayacaksın belki de biliyorum.O ılık nefesim boynunu koklayamayacak işte bu sabah.Kaç gece yandı ömrüm sesinde, nefesinde bir kandil daha sönecek bak işte, bir karanlık daha ışıldayacak yokluğumuza.
.................
iki mavini kesiştiği cennette güzel bir iç konuşmaydı....
aşkı fısıldamak kadar yalındı
...............
Susuz bir yazla gelen kapıma,
Sonsuz bir sedaya beni inandıran o yüreğine,
Hadi bir parça da suskun yüzüne .
Günaydın bize ait ikimizin hüzünlerine…
Günaydın günümün aydınlığı sen bilsen de bu böyle bilmesen
*********************************************************
İKİLİ ilişkilerde sevgiler eşitse engelleri nasıl aşamaz.
kim engel olur kendinden başka KİM?!
GÜNAYDIN...dost kalemine...