- 1318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eskimeyen sevgiliye mektup
Benim gözyaşı kadar parlak, mutluluk kadar güzel sevdiğim,
Bu mektubun senin eline geçmeyeceğini biliyorum. Ve bunun farkındalığıyla yazıyorum bu satırları sana. Çünkü okuyacağın konusunda %1 bile ihtimal olsaydı yazamazdım, biliyorum.
Çok oldu seninle ayrılalı aslında. Ayrılığımızın üzerinden yazlar, kışlar, baharlar geçti. Yıllar yılları kovaladı durdu. Aslında bir ömür geçti.
Ben büyüdüm. Seninle gülen, seninle ağlayan, seninle hayata gülümseyerek bakan o küçük kız değilim artık. Ben artık yaraları boyunu aşmış, hüzünlere sevdalanmış bir kadınım. Hayat tüm acımasızlığıyla üzerime çökse bile, hala hayata direnen bir kadın…
Bana ne derdin, hatırlıyor musun? “Gün gelecek, bir masal gibi anımsayacaksın beni. Yüreğinde ışıl ışıl bir gülümseme, hüzünle bakacak geçenlere. Gün gelecek, ama beni hiç unutmayacaksın.”
Evet sevgili. Sen haklıydın. Ben sevmesini bilmiyormuşum. Bugün, tam da şu durduğum yerden yeniden bakarken seninle yaşadıklarımıza; adım kadar eminim artık. Sen haklıydın.
Sevmek o kadar korkutuyordu ki beni o zamanlar… Çünkü sanıyordum ki, bir insanı seversem gider. Çünkü sanıyordum ki, sevgi her zaman acı verir sevene… Evet, sen haklıydın.
Oysa işin doğrusu öyle değilmiş sevgili. Sevdikçe güzelleşiyormuş insan. Sevdikçe yeni dünyalar açılıyormuş önüne. Yüreğindeki hüzünler, acılar, mutsuzluklar birer birer kanatlanıp terk ediyormuş insanı. Oysa bilseydim…
Ben artık korkmuyorum sevgili.
Artık yüreğimin kapıları sonuna kadar açık sevgilere.
Ben artık hayatı seviyorum. Yaşamak sıcacık bir özlem artık yüreğime dökülen. Hayat her kentiyle mutluluk dağıtmaya aday bir ülke.
Ben bu “Mutluluklar Cumhuriyeti”nde yalnız veya bir yol arkadaşıyla sevgiyle yürümeye hazırım artık. Korkmadan, huzurla ve mutlulukla.
Seninle hayatı adımlamaya korkan o küçük kız, koşar adımlarla hayata atmaya hazır artık kendini.
Ve ben artık o küçük kızı seviyorum sevgili. Onu nasıl da hüzünlerle, acılarla, mutsuzluklarla büyüttüğümü ben biliyorum çünkü. Ve onun o kocaman yüreğiyle ne kadar sevilmeye layık olduğunu da…
Şimdi beni görseydin eminim ki benimle gurur duyardın sevgili.
Artık seni sevmekten korkmuyorum.
Sevgilerimle…
İMZA: Hala seni unutmayan bir zamanlar çok sevdiğin o küçük kız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.