Tek hatamsa sevmek ölümüm senden olsun be Kelebek
Merhaba sevdiceğim bu sana yollanmamış 25. Mektubum Nerdesin kimlesin bilmiyorum bu mektuparlımı okuma şansın olmadığını biliyorum sadece kendimi mektuplarla avutuyorum acım galiba böyle diniyor galiba böyle yaşıyorum böyle özleyince kaleme sarılıyorum özleyince ağlıyorum ama sonra geçiyor gülüşlerin geliyor aklıma gülüyorum sonra yine ağlıyorum yine kırılıyorum yine sarılıyorum mektuplara sayfalara döküyorum derdimi ama onlarda anlamıyorEskiden beni senden başka anlayanda yoktu artık sende anlamıyorsun gerçi bu önemli değil hiçte önemli olmadı beni anlaman zaten anlasanda fayda yok bana kalbim parampar kırgın yorgun üzgün ve mutsuz sen bilmezsin nerden bileceksinki bilemezsin seni ne kadar özlediğimi inan bilemezsin seni beklediğim kaçıncı yıl oldugunu belki merak edersin yinede söyliyim ben 4 yıl oldu evet tam 4 yıldır sesine hasretim gözlerini görmeyeli 4 yıl sana sarılmayalı 4 yıl oldu hiç dinmiyor acılar ne başkasını sevebiliyorum nede sen geliyorsun içim böyle perşian içim böyle darmadağın hep böyle çaresiz hep böyle kederliyim ah be kelebek bir sesni duysam içim yanmaz ama yoksun işte elimde değil özlüyorum herşeyden çok Beni merak etmiyorsun biliyorum ama benden nefret etme benim tek suçum seni sevmek be kelebek tek suçum sana ölmek tek hatam sevmek işte ama ne olursa olsun bekleyeceğim sesini duymasamda elini tutamasamda sana sarılamasam da kokunu içime çekemesemde bekleyeceğim beni hiç sevmemiş olsanda seni ne kdar çok sevdiğimi ,ve ölene dek bekleyeceğimi bil istedim görüşmek dileğiyle kelebeğim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.