- 970 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NEFSE AĞIR GELEN ŞEYLER (İbadetler)
Namaz için genel olarak, hele şimdi gencim, gençliğimi yaşayayım, yaşlanınca caminin yanından bir ev alırım namazlara camiye gider gelirim. Namazı yaşlanınca kılarım. Oruç için, yine yaşım genç her zamanmı geliyorum sanki dünyaya, yaşlanınca nafile orucu bile tutarım. Bayanlarımız özellikle, şimdi gencim ne örtüneceğim, hayatımı yaşamalıyım, hele yaşlanalım örtünürüm deriz. Be hey düşünmez misin arkadaş yaşlanınca, belin bükülünce, tansiyonun yükselince, şekerin çıkınca, gözlerin görmez olunca, alzaymır olup aklını yitirince bu defada hastalığı bahane edeceksin namazdan yine kaytaracaksın. Orucu yaşlanınca tutabilecekmisin bakalım, hastalıkları bahane ederek yine kaytarma çabaları.. Genç bayanlar, yaşlanınca emin olun örtünmenize gerek kalmayacak. Çünkü yaşlanınca yüzünüze bakan kalmaz, cazibeniz solar, hatta ve hatta o canlı hayattan men olursunuz.
Benim bu sözlerim hiç kimseye hakaret için, hiç kimseye küçümsemek için, hiç kimseyi hor görmek için, değil. Sadece değişik bir uslüple bu konulara dikkat çekmek için yazdım. İncinen olursa peşinen özür diliyorum. Kimsenin kalbi kırılmasın.
Mustafa Kurt
YORUMLAR
Ben bir bayan olarak soyle diyim. Keske gencligimde (daha gencligimde) boyle yazilar okumus olsaydim, etrafimdaki arkadaslarim simdi degilde gencken kapansaydilar,,,,, bizlerede Yol gosterselerdi.....
Keske aklimizi dunyavi gunluk seylerle degilde boyle seyler konusup tartissaydik..........
Hersey nasip,kismet deriz. Guzel bir yazi. Tebrikler
Mustafa KURT
Magic
Anlatilmadi bazi seyler bize,,,,, dunyanin en uc kisminda olmak hicde kolas degil....