- 1157 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Hoşgörü Dini !
İç savaşlar.
İdamlar.
Toplu katliamlar.
Recm törenleri.
Siyasi cinayetler.
Ne tuhaftır ki, kime sorsan;
“gerçek İslam o değil”
“gerçek İslam bu değil” diyor.
İslam alemi ya iki yüzlü riyakar, ya korkak, ya da öldüren ve öldürülen insanın dini, meşrebi, mezhebi daha önemli tepki vermesi için.
Gelin de “İslam hoşgörü dinidir” deyin bakalım diyebilirseniz.
İslam ülkelerinde tekbirler eşliğinde insan öldürenlere bakınca, İslamiyet insanlara insan öldürmek için sınırsız haklılık vermiş demektir.
Allah’a inananlar onun rızasına sığınınca herkes birden haklı oluyor ve birbirini öldürüyor.
Tek tek veya toplu ölümler ne katliam sayılıyor, ne de kınanıyor. Çünkü Müslüman adam öldürdüğünde haklı oluyor, ses çıkarılmıyor. Müslümandır haklıdır, istediği şekilde can alır.
Alırken de Müslümanlık adına yaptığını söyler.
Bu lanet olası cemaatler, tarikatlar, yollar, zartlar zurtlar bitmedikçe, Müslümanlar çürümüş beyinle kinlenmeye ve tekbirler eşliğinde insan öldürmeye devam edecektir.
“İnsan öldürmek Müslümanların “Milli Sporu” haline geldi artık
İnsanlığa mı üzüleyim,
ölen insanlara mı.
*Müsadenizle*
YORUMLAR
Gerçek Müslümanlığı hiç kimse bulamamış ki.
Hz. Muhammed'e sormuşlar,mümin kime denir diye
''Elinden ve dilinde Müslümanların emin olduğu kişidir demiş''
Müslim kime denir diye sormuşlar
''Elinden ve dilinden herkesin emin olduğu kişidir demiş'' Bu tanıma kim kendisi sığdırabiliyorsa sığdırsın.
M.Akif se şöyle demiş
Müslümanlik nerde! Bizden geçmis insanlik bile...
Adem aldatmaksa maksad, aldanan yok, nafile!
Kaç hakiki müslüman gördümse, hep makberdedir;
Müslümanlik, bilmem amma, galiba göklerdedir;
M.Akif ERSOY
Ben de şöyle diyorum
İster manastırda ol
İster cami,sinagog'da
İster Zaviye, tekkede ,
İster cem , ister secdede
İnandığın kadar yakınsın Rabbine.
Bugün islam alemi ne yazık ki aydın kişilerin ,gerçekten inançlı kişileirn değil yobazların dini çıkarlarına alet eden gizli dinsizlein hegemanyosunda. Din tüccarları dini istismar ederek servetlerine servet ünlerine ün katıyorlar.İnsanları çıkarlarına alet ediyorlar. Gerçek inananın böyle yapması mümkün değildir.
Giordano BRUNO diyorki
TANRI
TANRI, İRADESİNİ HAKİM KILMAK İÇİN YERYÜZÜNDEKİ İYİ İNSANLARI KULLANIR;
YERYÜZÜNDEKİ KÖTÜ İNSANLAR İSE KENDİ İRADELERİNİ HAKİM KILMAK İÇİN ALLAH'I KULLANIRLAR.
Giordano BRUNO ( 1548 - 1600 )
Mevlan diyorki;
''İSLAMİ YOBAZLARDAN KORUYUN,AKSİ HALDE DÜNYAYI İSLAMDAN KORUYUN.''
Bu konuda çok söylenecek şey var ama,şu düstura çok inanırım.
DOĞRU HERYERDE DOĞRUDUR ,ANCAK DOĞRUYU HERYERDE SÖYLEMEK DOĞRU DEĞİDİR
Akmetin tarafından 6/1/2014 12:53:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba
Sizin yazılarınızı okuyunca bir Müslüman olarak önce öfkeleniyorum sonrada sizi anlamaya çalışıyorum ve arkadaşım ne demek istiyor? Acaba diye düşünüyorum.
Sizin yazılarınızın büyük bölümü İslam dinini eleştiren yazılar olması hayli dikkat çekici dinler eleştirilemez diyenler olabilir. Hangi din olursa olsun dinin özeline ve o dinin mensuplarının şahsına dönük hakaret içermeyen her eleştiri iyidir.
Bu yazınızda haklı olduğunuz yerler var elbet bu tespitleriniz aklıselim her Müslüman’ın zaten bildiği ve üzüldüğü şeyler. Yani öyle çok enteresan tespitler değil.
Ancak bu tespitleri okuduğum bu yazınızda olduğu gibi hakaret içermeden açıkça seslendirmenizden dolayı sizi kutlarım.
Bir okuyucu olarak benim için asıl enteresan olanı sizin İslam dinini yaşanış ve algılanışını bu kadar kendinize dert etmeniz ve irdelemeniz. Sizin bu konudaki yazılarınızı okuyan bir insan ilk etapta şunu düşünmeden edemiyor; ‘’ acaba bu güzel hanım kâfirimi ne? ‘’ itiraf etmeliyim ki sizin yazılarınızla ilk tanıştığımda bende öyle düşündüm. Sonrada geçmişte okuduğum (kişilik çözümlemesi )adlı konu itibariyle biraz ağır bir kitabın içinde geçen şu cümleyi hatırladım. İnsan hangi konuyu kendisine takıntılı eleştiri haline getirmiş ise. Aslında derin psikolojisinde (eleştirdiği o konunun en mükemmel ‘’olgu’’ olmasını istemesi yatarmış.) umarım ve dilerim sizin gönlünüzde de İslam dinini tüm değerlerine sahip çıkmak onun en mükemmel şekliyle yaşanmasını istiyor ve o aşkla yanıp tutuşuyor olması vardır.
İnsanın bir dini eleştirmesi için önce dinler tarihini çok iyi bilmesi gerekir sonrada eleştiri konusu olan o dini çok iyi bilmesi gerekir.
Bu güne bakarak bir din hakkında fikir yürütmek yanlış olur. İddia edildiği gibi İslam dinin en mükemmel din ise peki Müslüman âleminin hali ne diye düşünüle bilinir. Diğer dinlerin iki bin üç bin yılık geçmişi olduğu düşünülürse demek ki tüm insanlığın daha zamana ihtiyacı var sonucunu çıkarmak mümkündür.
Sağlıcakla.
Müsadenizle
Temiz bir dinin kimseye zararı olmaz.
Şuan eğer dünya ülkelerinde İslam deyince "kan ve şiddet ve göz yaşı" akla geliyorsa, o dinin kirletildiğinin, yani saptırıldığının, yani kullanıldığının, ve de içine kemikleşmiş geleneklerin ve hurafelerin katıldığının kanıtıdır.
Ben de haddim olmadan temizlemeye çalışıyorum, sizlerin de katkılarını bekliyorum.
Bir elin nesi, iki elin sesi var.
Bir arada, adam gibi yaşamak adına, olması gerekeni yapalım.
Kirletilmiş dini temizleyelim, en azından dinin kullanılmasına izin vermeyelim.
Ben asla izin vermiyorum.
Bunun adını "kafirlik" koysanız da.
Saygılarımla.