- 1691 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEKTUPLAR SEVGİLİYE -2-
Ey sevgili birde benim penceremden bak kendine ne görüyorsun ? Nedir adını koyamadığın hasretin anlamı ?
Uzakta olup çıldırmak mı?
Yakında olup gurbeti yaşatmak mı?
Nedir Sen olmanın özü Sevgili ! Eğer gözlerimde gördüğün "Sen"isen ala..Ama yok ben isem penceremden baktığın halde gördüğün,nafile Sevgili...
Dalındaki olgunlaşmamış meyve nasıl ham ise ,pişmemiş aş nasıl çiğ, tatlı şırasız nasıl yavan ise işte öyle olmamış -olamamış sevgili ...Biz bakmayı görmek sanmışızda yanılmışız ,biz bakar kör olmuşuz sevgili...
Bakmakla görmek arasında ne fark var bilirmisin Sevgili ...?Bakarsın bakışların kilitlenir sevdiğinin gözlerine ,akarsın usul usul derinlere inersin özleşirsin,yarım kalmış öbür yarıyı tamamlarsın tümleşirsin ...Bütünleşirsin kaygısızca...Canında can olursun damarında kan ..Yüzünde tebessüm,teninde renk..Tek yürekte atar,tek gözde yaş olursun Sevgili...
Oysa görmek öylemi Sevgili ...Görmek biraz daha sadedir.Görecelidir ..Dış görünüştür ...Yaşamın manası değil rengidir..Yüzeyseldir be Sevgili...
Evet Sevgili,İyi bak bana.İyi bak ki, görebilesin özümü.Sen olmanın anlamı ruhumda böyle derin ve saf iken anla ve Bendeki Senide büyüt içinde...Olgunlaştır,pişir,tatlandır Sevgili...Yaşam aşıma tuz ol..Öyle ki hayatımda kutsal saydığın değerlerinle yerini al..Vazgeçilmezim ol be Sevgili...
Bir sevda masalısın Sevgili...Her yeni güne okunası bir sayfayla uyandığım.Bu günde Rabb’ime duamda varsın Günaydın Sevgili ...
Evet Sevgili bügünde son verirken satırlarıma sakın üzülme ,özelim ,saklım,öbür yarım ...Bir sonraki mektupta görüşürüz Sevgili....
Her dileğimizin gönlümüzce olması dileğiyle...Mutlu ol Sevgili...!
DELISEVDAM (AHEEK )
ARZU&HAŞIM KAYA
24.05.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.