- 1429 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
19 mayıs gençlık ve tatıl bayramı
Ataturküm ne vardı bır on sene daha yasasaydın.Senı o kadar çok özledıkkı.
Sana o kadar çok ıhtıyacımız var ki.
Samsun ılınde baslanılan ateş.21 yuzyılda nasıl unutuldu.
GAZETELERİN YALNIZCA BAYRAK YA DA NUTUK VERDIGI....
TELEVIZYONUN NORMAL PROGRAMINDAN AYRILMADIGI
SABAH YALNIZCA STADYUMLARDA ANILAN
BIR GUNE GELMESINE UZULUYORUM.ÇOCUKLARIN BIR AYDIR OKULA GITMEDIGINI HERKESIN TATIL GÖZUYLE BAKDIGI BIR GUNE NASILDÖNUSDU.İŞTE BUNU ÇOK MERAK EDIYORUM.
AH ATAM NASIL OLDUDA OLDU.GENÇLERIMIZIN MESALESİ NEREDE...UMUTLA BAKDIGIMIZ GENÇLER NE ALEMDE.
İÇKİ SİGARA INTERNET...
DUSUNEN SPOR YAPAN GENÇLER NEREDE..
GENÇLERIMIZE GUVENIP AB GIRMEK ISDEMIYORMUYUZ..NASIL OLACAK....BILEMIYORUM.
19 MAYIS GENÇLIK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
YORUMLAR
Türkiye Cumhuriyetinin Mimarı Büyük Türk Atatürk 19 Mayısta Samsuna çıktığında Bağımsızlık savaşı başlatmıştı.Türk Halkı özgür,bağımsız,huzurlu,mutlu ve arkadan gelen genç nesil kendi iradesine göre karar verip yaşasın diye.Evet keşke bir 10 sene daha yaşasaydı.şimdilerde kanla alınan vatan toprakları satılmakta, Bu millete düşmanlık yapanlar Dost gösterilmekte..
Bunlar mutlaka bunun hesabını verecekler.
Tebrikler..Duyarlı yüreğinize kutluyorum
Evet dediniz gibi gençlik malesef boş beleş hayaller peşinde gücünü ve idrakini tüketmekte. bana oldukça enteresan gelen " nüfusumuzun genç nüfus oluşu". böyle olduğu halde nasıl olurda bu gençlikle şaha kalkamıyoruz. Bunun cevabını ben çok iyi biliyorum bir genç olarak ya neyse
AH ATAM NASIL OLDUDA OLDU.GENÇLERIMIZIN MESALESİ NEREDE...UMUTLA BAKDIGIMIZ GENÇLER NE ALEMDE.
İÇKİ SİGARA INTERNET...
DUSUNEN SPOR YAPAN GENÇLER NEREDE..
GENÇLERIMIZE GUVENIP AB GIRMEK ISDEMIYORMUYUZ..NASIL OLACAK....BILEMIYORUM.
19 MAYIS GENÇLIK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
Evet gençliğimiz Avrupa'nın ve Amerika'nın kasıtlı uyutma taktiği ile çok güzel uyumakta, ve uyutulmaktalar, sadece gençlerimiz mi sindirilmiş büyüklerimizi de uyutmaktalar,,,
Atatürk yaşasaydı gerçekten dünyanın sayılı büyük ülkelerinden ve demokrasi ile yönetilen ender ülkelerinden biri olur du...Satılmazdı ülkenin kaynakları bir mal gibi...
Yüreğine sağlık yazınıza katılmamak mümkün değil